چهارمین رویداد ماگ

سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
پارس پک
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در چهارمین رویداد تخصصی ماگ، صادق نورزاد موسس و مدیر سابق نمناک، درباره پشت پرده تاثیرات کروم بر سئو صحبت کرد.
تبلیغات

رویداد ماگ هر ماه به صورت منظم با هدف هم‌افزایی و اشتراک دانش در بین جامعه متخصصین حوزه بازاریابی دیجیتال با حمایت اولین میزبان ابری ایران شرکت دانش بنیان پارس پک برگزار می‌شود. در چهارمین رویداد تخصصی ماگ، صادق نورزاد موسس و مدیر سابق نمناک، درباره پشت پرده تاثیرات کروم بر سئو صحبت کرد.

صادق نورزاد کیست؟

صادق نورزاد ارائه‌دهنده چهارمین رویداد ماگ که از سال ۱۳۸۵ در حوزه فناوری اطلاعات و برنامه‌نویسی فعال بوده، بنیان‌گذاری و مدیریت سابق سایت نمناک را در رزومه خود دارد. همچنین ابزار سئوسیگنال که یکی از بهترین ابزارهای ایرانی سئو است نیز توسط صادق نورزاد توسعه داده شده‌است.

پارس پک

در این رویداد چه گذشت؟

این رویداد ساعت 8:30 صبح جمعه 9 شهریور 1403 در کتابخانه ملی ایران آغاز شد؛ پس از خوش‌آمدگویی به میهمانان عزیز و صرف قهوه و شیرینی، راس ساعت 9 صبح، ارائه اقای نورزاد آغاز شد. پس از ارائه ایشان، به صرف صبحانه همگی دورهم جمع شدیم و پس از آشنایی مختصر با یکدیگر، املت و قهوه صرف شد. در آخر نیز به پرسش و پاسخ‌های شرکت‌کنندگان پرداختیم.

پارس پک

سرفصل‌های ارائه چه بود؟

در بخش ارائه چهارمین رویداد ماگ موضوع تاثیرات سیگنال‌های ارسالی از گوگل کروم بر روی سئوی سایت‌ها مورد بررسی قرار گرفت؛ یکی از موضوعاتی که در چند سال اخیر راجع‌به آن ابهامات زیادی در بین متخصصین سئو وجود داشته، موضوع تاثیر تجربه کاربری یا همان UX بر روی سئو بوده است. در این ارائه صادق نورزاد تجارب و دانش خود در این زمینه را به بیانی ساده با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشت.

پارس پک

شرکت‌کنندگان این رویداد چه کسانی بودند؟

در این رویداد حدود ۴۰۰ نفر از متخصصین سئو و دیجیتال مارکتینگ شرکت داشتند که در آن بین تعدادی از چهره‌های سرشناس این حوزه مانند رضا شیرازی موسس سئو۲۴، عماد چابک موسس DMboard، حامد قربانی مدیر آژانس سوم شخص، حمید صباغی کارآفرین سریالی، شایان داودی مدیر سئو shab.ir، امین مهدوی موسس الوکانتنت، محمد دانیالی مدیر سئو اسبق شیپور، ندا خالقی مدیر آژانس وندا، مسعود الوهیمی مدیر فرین آکادمی، بهزاد ناصرفلاح مدیر مارکتینگ Arzedigital.com، محمدرضا فهیمی فعال حوزه بازاریابی دیجیتال، سینا جهانگرد مدیر سئو دیجیاتو و …. حضور داشتند.

پارس پک

چگونه در رویداد ماگ شرکت کنیم؟

رویداد ماگ به صورت ماهانه توسط پارس‌پک برگزار می‌شود. پارس‌پک اولین ارائه‌دهنده خدمات زیرساخت ابری در ایران است.

رویدادهای بعدی ماگ از طریق صفحه ابرها در سایت ایوند و صفحه اینستاگرامی پارس‌پک اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پارس پک
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات