خرید انواع گیفت کارت با کمترین قیمت و تحویل فوری

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
وب گیفت
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب همراه باشید تا به بررسی گیفت کارت، مزایا استفاده از آن، انواع گیفت کارت و... پرداخته و شما را با وب گیفت؛ مرجع خرید گیفت کارت آشنا کنیم.
تبلیغات

گیفت کارت‌ها به عنوان یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای هدیه دادن و خرید آنلاین به شمار می‌آیند. امروزه با گسترش تکنولوژی و دیجیتالی شدن خدمات، استفاده از گیفت کارت‌ها به ویژه در بین کاربران ایرانی افزایش یافته است. گیفت کارت‌ها امکان دسترسی به خدمات و محصولات دیجیتالی را بدون نیاز به کارت‌های اعتباری بین المللی فراهم می‌کنند و باعث می‌شود تا بتوانید با استفاده از این کارت‌ها تحریم‌ها را دور زده و از خدمات سرویس‌های مختلف بهره مند شوید. در صورتی که علاقه مند به خرید انواع گیفت کارت با کمترین قیمت هستید، با ما در این مطلب همراه باشید تا به بررسی مفهوم گیفت کارت، مزایا استفاده از آن، انواع گیفت کارت و... پرداخته و شما را با وب گیفت؛ مرجع خرید گیفت کارت آشنا کنیم.

گیفت کارت چیست؟

اگر بخواهیم شما را با مفهوم گیفت کارت آشنا کنیم باید گفت که گیفت کارت یک کارت پیش پرداخت شده است که دارای یک مقدار مشخص از اعتبار است و می‌توانید از آن برای خرید کالاها یا خدمات استفاده کنید. این کارت‌ها عموماً به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس هستند و توسط شرکت‌ها، فروشگاه‌ها یا ارائه دهندگان خدمات مختلف ارائه می‌شوند. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود برای خرید گیفت کارت مناسب اقدام کرده و از اعتبار موجود در این کارت‌ها استفاده کنید.

مزایای استفاده از گیفت کارت

استفاده از گیفت کارت‌ها دارای مزایای فراوانی است. یکی از مهم‌ترین مزایا، راحتی در استفاده و سرعت در انجام خریدهای آنلاین است. با داشتن یک گیفت کارت، شما به راحتی می‌توانید بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات بانکی و تنها با وارد کردن کد گیفت کارت، خرید خود را انجام دهید. همچنین در صورتی که به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانید اقدام به انجام تراکنش در سرویس‌های مختلف کنید، می‌توانید با گیفت کارت به این هدف برسید.

در کنار استفاده شخصی، گیفت کارت‌ها به عنوان یک هدیه ایده آل نیز محسوب می‌شوند. انتخاب هدیه مناسب همیشه یک موضوع چالشی برای بسیاری از افراد است اما با هدیه دادن یک گیفت کارت، شما به بقیه افراد این امکان را می‌دهید که خود، محصول یا خدمات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با گیفت کارت هزینه آن را پرداخت کنند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که گیفت کارت‌ها به یکی از محبوب‌ترین هدایای دیجیتال تبدیل شوند.

انواع گیفت کارت های کاربردی در ایران

وب گیفت

گیفت کارت‌ها به دلیل تنوع بالا و کاربردهای گسترده خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند. هر نوع گیفت کارت برای هدف خاصی طراحی شده است و بسته به نیاز کاربران می‌تواند انتخاب شود. اگر بخواهیم شما را با انواع گیفت کارت آشنا کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیفت کارت‌های فروشگاهی

این نوع گیفت کارت‌ها مخصوص خرید از فروشگاه‌های خاص هستند و معمولاً در هر دو شکل فیزیکی و دیجیتالی عرضه می شوند. برخی از محبوب‌ترین گیفت کارت‌های فروشگاهی عبارتند از:

  • گیفت کارت آمازون: یکی از رایج‌ترین گیفت کارت‌ها، گیفت کارت آمازون است که برای خرید هر نوع کالایی از فروشگاه آنلاین آمازون استفاده می‌شود.
  • گیفت کارت والمارت: شما می‌توانید از گیفت کارت والمارت برای خرید از فروشگاه‌های والمارت و وب سایت آن استفاده کنید.

گیفت کارت‌های سرویس‌های دیجیتال

این گیفت کارت‌ها برای خرید یا اشتراک در سرویس‌های دیجیتال و خدمات آنلاین به کار می‌روند. برخی از رایج‌ترین انواع گیفت کارت‌های سرویس‌های دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   گیفت کارت اسپاتیفای: با این گیفت کارت می‌توانید اشتراک سرویس اسپاتیفای را خریداری کرده و با آن به موسیقی‌های مورد علاقه خود گوش دهید.
  •   گیفت کارت نتفلیکس: اگر قصد دارید تا برای خرید اشتراک نتفلیکس اقدام کرده و با آن فیلم و سریال‌های مورد علاقه خود را تماشا کنید، می‌توانید از گیفت کارت نتفلیکس استفاده کنید.

گیفت کارت‌های خرید اپلیکیشن و محتوا

این گیفت کارت‌ها برای خرید اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها، کتاب‌ها، فیلم‌ها و سایر محتوای دیجیتال از استورها استفاده می‌شوند. از رایج‌ترین انواع این گیفت کارت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیفت کارت آیتونز: این گیفت کارت مخصوص کاربران دستگاه‌های اپل که برای خرید از فروشگاه اپ استور، آیتونز و سایر خدمات اپل به کار می‌رود.

گیفت کارت گوگل پلی: این گیفت کارت برای خرید اپلیکیشن‌ها، بازی‌ها و محتوای دیجیتال از فروشگاه گوگل پلی مخصوص کاربران اندروید استفاده می شود.

گیفت کارت‌های بازی

اگر قصد دارید تا برای خرید بازی‌ها، محتوای اضافی درون بازی و اشتراک‌های مختلف در پلتفرم‌های بازی اقدام کنید، می‌توانید از گیفت کارت‌های بازی استفاده کنید. از مهم‌ترین انواع گیفت کارت‌های بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیفت کارت پلی استیشن: می‌توانید برای خرید بازی‌ها و محتواهای اضافی از فروشگاه پلی استیشن برای کنسول‌های پلی استیشن از این گیفت کارت استفاده کنید.
  • گیفت کارت ایکس باکس: گیفت کارت ایکس باکس مخصوص کاربران این کنسول است که برای خرید بازی‌ها و محتوای اضافی از فروشگاه مایکروسافت می‌توان از آن استفاده کرد.
  • گیفت کارت استیم: شما می‌توانید برای خرید بازی‌های رایانه‌ای از پلتفرم استیم که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های دیجیتال بازی‌های رایانه‌ای است، استفاده کنید. برای خرید بازی از استیم، می‌توانید از گیفت کارت استیم استفاده کنید.

گیفت کارت‌های اشتراک بازی

امروزه سرویس‌های اشتراک بازی محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. بسیاری از گیمرها برای کاهش هزینه‌های خود، عضو این سرویس‌ها شده و از این طریق به کاتالوگ عظیمی از بازی‌ها دسترسی پیدا کنند. شما می‌توانید با گیفت کارت‌های اشتراک بازی به راحتی عضو این سرویس‌ها شوید. اصلی‌ترین گیفت کارت‌های اشتراک بازی به شرح زیر هستند:

  • گیفت کارت پلی استیشن پلاس: شما می‌توانید برای دسترسی به سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس و استفاده از مزایایی مثل بازی‌های رایگان ماهانه و تخفیف‌های اختصاصی از گیفت کارت پلی استیشن پلاس استفاده کنید.
  • گیفت کارت ایکس باکس گیم پس: اگر گیمر کنسول ایکس باکس و پی سی هستید، می‌توانید با خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس به صدها بازی مختلف دسترسی پیدا کنید.
  • گیفت کارت نینتندو سوییچ آنلاین: اگر گیمر کنسول نینتندو هستید، برای دسترسی به بخش مولتی پلیر و آنلاین بازی، دسترسی به بازی‌های کلاسیک نینتندو و... می‌توانید از گیفت کارت نینتندو سوییچ آنلاین استفاده شده و عضو این سرویس اشتراکی شوید.

گیفت کارت‌های عمومی

برخی از گیفت کارت‌ها عمومی هستند و می‌توانید با خرید آن‌ها، در هر فروشگاه آنلاین از اعتبار گیفت کارت برای پرداخت هزینه‌ها استفاده کنید. از مهم‌ترین گیفت کارت‌های عمومی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   گیفت کارت ویزا: یک کارت‌های پیش پرداخت شده توسط شرکت ویزا ساخته شده است و می‌توان از آن در هر مکانی که کارت‌های ویزا پذیرفته می‌شود، استفاده کنید.
  • گیفت کارت مستر کارت: مشابه گیفت کارت ویزا، این کارت نیز برای پرداخت در هر فروشگاهی که مستر کارت را می‌پذیرد، کاربرد دارد.
وب گیفت

تخفیف ویژه برای کاربران زومیت با کد تخفیف zoomit در وب گیفت

خرید گیفت کارت یکی از بهترین روش‌ها برای دسترسی به محتوای دیجیتال و یا حتی هدیه دادن به عزیزان است. با خرید از وب سایت وب گیفت، شما می‌توانید به انواع گیفت کارت‌های معتبر با قیمت‌های مناسب دسترسی پیدا کنید. وب گیفت با ارائه تنوع بالا و قیمت‌های رقابتی، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال خرید گیفت کارت با کمترین قیمت هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات