فروش امانی خودرو بدون هزینه در همراه‌مکانیک

شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
همراه‌مکانیک
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مطلب شما را با یک روش مطمئن و به‌صرفه برای فروش امانی خودرو آشنا می‌کنیم؛ یعنی فروش امانی در اتوسنتر همراه مکانیک.
تبلیغات

شنیدن عبارت «فروش امانی خودرو» برای آنهایی که زمان کافی و پارکینگ برای فروش خودروی خود ندارند، کمی ترسناک است؛ چون در بازار خودروی ایران معمولا این عبارت با چالش‌هایی مثل هزینه پارکینگ، کمیسیون بالا، تعیین قیمت نادرست و زمان انتظار زیاد برای فروش خودرو همراه است. این چالش‌ها زمانی‌که بخواهید خودروی خود را تبدیل به احسن کنید یا آن را برای تأمین سرمایه بفروشید، بیشتر هم به چشم می‌آیند.

در این مطلب شما را با یک روش مطمئن و به‌صرفه برای فروش امانی خودرو آشنا می‌کنیم؛ یعنی فروش امانی در اتوسنتر همراه مکانیک که مزایایی مثل نداشتن هزینه پارکینگ و تضمین فروش خودرو با بهترین قیمت و در کمترین زمان را به دنبال دارد.

کپی لینک

فروش امانی خودرو به درد چه افرادی می‌خورد؟

در حالت کلی، فروش امانی خودرو بهترین گزینه برای افراد زیر است:

  • آن‌هایی که پارکینگ ندارند و می‌خواهند خودروی خود را بفروشند تا از پول آن برای خرید خودروی بهتر، خانه و... استفاده کنند.
  • آن‌هایی که خودروی ثبت‌نامی خریده‌اند و می‌خواهند آن را بفروشند، اما جایی برای نگه‌داری از آن ندارند.
  • آن‌هایی که فرصت کافی برای فروش خودروی خود ندارند.

اولین راه برای این افراد، سپردن خودرو به نمایشگاه‌های سطح شهر است که مشکلاتی مثل دشواری در اعتماد، کمیسیون بالا و... را به دنبال دارد. روش بعدی هم آگهی کردن خودرو در پلتفرم‌های مختلف است که تجربه ثابت کرده به زمان و انرژی زیادی نیاز دارد و هزینه پارکینگ زیادی را هم روی دست فروشنده می‌گذارد؛ مگر این‌که خودرو زیر قیمت واقعی آگهی شود و زود فروش برود. سپردن خودرو به دلال هم ریسک بزرگی است که هیچ آدم عاقلی حاضر به پذیرش آن نمی‌شود.

فروش امانی خودرو در نمایشگاه همراه مکانیک هیچ‌کدام از این مشکلات را ندارد و نه‌تنها برای افرادی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم مناسب است، بلکه گزینه‌ای مناسب برای هر فروشنده‌ای محسوب می‌شود. مزایایی که در بخش بعد به آن‌ها اشاره می‌کنیم، این ادعا را اثبات می‌کند.

کپی لینک

چرا فروش امانی خودرو در همراه‌مکانیک بهتر است؟

همراه مکانیک بیش از یک دهه است که در زمینه فروش نقد و اقساطی انواع خودرو صفر، کارکرده، داخلی، خارجی و مونتاژی فعالیت دارد و علاوه‌بر نمایشگاه آنلاین، یک اتوسنتر (نمایشگاه حضوری) هم در نیایش مال تهران دارد. در ادامه فهرست تمامی مزایای فروش امانی خودرو در اتوسنتر همراه مکانیک را مشاهده می‌کنید:

کپی لینک

بیشترین سود ممکن با حذف هزینه پارکینگ

کارشناسی خودرو تنها سرویسی است که باید در فروش امانی خودرو با همراه مکانیک برای آن هزینه کنید. همراه‌مکانیک از شما هزینه پارکینگ و کمیسیون نمی‌گیرد و برای 2 بار کارشناسی فنی خودرو، تنها یک بار هزینه دریافت می‌کند. کارشناسی اول در حضور شما و برای تعیین ارزش واقعی خودرو و اطمینان از نگه‌داری آن در همان شرایط قبلی انجام می‌شود. کارشناسی دوم هم در حضور خریدار و برای جلوگیری از ادعاهای احتمالی در مورد نواقص خودرو و برهم خوردن معامله انجام می‌شود.

لازم به‌ذکر است که اگر فقط قصد دریافت خدمات کارشناسی خودرو را داشته باشید نیز می‌توانید روی همراه مکانیک حساب کنید. با ورود به این صفحه hamrah-mechanic.com/car-inspection/ می‌توانید درخواست کارشناسی خودرو خود را ثبت کنید.

کپی لینک

فروش به قیمت خودرو

کارشناسی خودرو در همراه مکانیک پایه و اساس تعیین قیمت واقعی خودرو است و همراه مکانیک به‌جز این موضوع، قیمت روز خودرو و معاملات واقعی بازار را هم در نظر می‌گیرد. بعد از تعیین قیمت و تأیید شما، خودرو به همان قیمت فروش می‌رود و کسی برای فروش سریع‌تر خودرو، دائماً از شما درخواست تخفیف و شکستن قیمت نمی‌کند.

تعیین قیمت در همراه مکانیک آن‌قدر دقیق است که بسیاری از کسب‌وکارهای مشهور دیگر مثل شرکت‌های بیمه از ابزار آنلاین تعیین قیمت خودرو همراه مکانیک استفاده می‌کنند.

کپی لینک

تضمین فروش در کمترین زمان ممکن

در همراه مکانیک همه چیز مکتوب و قراردادی است و بعد از کارشناسی خودرو و تعیین قیمت آن، با شما قراردادی بسته می‌شود که در درجه اول تحویل خودرو به همراه مکانیک را تأیید می‌کند و در درجه دوم به شما برای فروش خودرو تا یک تاریخ توافقی ضمانت می‌دهد. این موضوع به آن‌هایی که خودروی خارجی و گران‌قیمت دارند و نگران انتظار زیاد برای پیدا شدن مشتری واقعی هستند، اطمینان خاطر می‌دهد.

همراه‌مکانیک
کپی لینک

تضمین امنیت خودرو

اتوسنتر همراه مکانیک در یکی از شناخته‌شده‌ترین و امن‌ترین مراکز خرید تهران یعنی نیایش مال قرار دارد که امکانات امنیتی لازم مثل دوربین و نگهبانی 24 ساعته در آن پیدا می‌شود. این امکانات در کنار رسید و قراردادی که همراه مکانیک به شما می‌دهد، خیال شما را از بابت امنیت خودرو راحت می‌کند.

کپی لینک

عدم اتلاف وقت برای پاسخگویی به تلفن و بازدیدهای بی‌مورد

همراه مکانیک در هر 2 روش فروش آنلاین و حضوری تمامی فرایند فروش را برعهده می‌گیرد؛ یعنی کارشناسان این پلتفرم از طرف شما خودرو را آگهی می‌کنند، به تماس‌ها پاسخ می‌دهند، بازدیدها را هماهنگ می‌کنند و بعد از پیدا شدن مشتری واقعی، شما را در جریان می‌گذارند تا برای بستن قرارداد به اتوسنتر همراه مکانیک مراجعه کنید. در روش فروش حضوری، پاسخگویی به سوالات مراجعین هم به خدمات بالا اضافه می‌شود.

با این اوصاف شما برای فروش خودروی خود کافی است 2 بار به اتوسنتر همراه مکانیک مراجعه کنید؛ یکی از آن‌ها برای تحویل دادن و کارشناسی خودرو است و دیگری برای امضای قرارداد فروش خودرو خواهد بود.

کپی لینک

معامله امن و اصولی

همراه مکانیک علاوه‌بر تضمین امنیت فیزیکی خودرو، امنیت معامله را هم تضمین می‌کند. فرایند پرداخت هزینه خودرو با نظارت همراه مکانیک و در بستری امن انجام می‌شود و علاوه‌بر این، کارشناسان این شرکت تنظیم قرارداد فروش رسمی خودرو را هم برعهده می‌گیرند. همچنین در تمامی مراحل قانونی خریدوفروش خودرو همراه شما خواهند بود.

برای شروع فرایند فروش امانی خودرو با همراه مکانیک، می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید یا با پشتیبانی همراه مکانیک (02167632000) تماس بگیرید.

آدرس اتوسنتر همراه مکانیک: تهران، بزرگراه آبشناسان (نیایش)، بین جنت‌آباد و شاهین شمالی، مجموعه نیایش مال، پارکنیگ منفی 3

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات