کمتر از 5 دقیقه سی پی کالاف بخرید! ضمانت برگشت وجه و پشتیبانی 24 ساعته

یک‌شنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
پی جم شاپ
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
کالاف دیوتی یک بازی بسیار محبوب و پرطرفدار در رده‌های سنی مختلف است که در سبک بتل رویال و آنلاین به عنوان پیشرو شناخته می‌شود.
تبلیغات

کالاف دیوتی یک بازی بسیار محبوب و پرطرفدار در رده‌های سنی مختلف است که در سبک بتل رویال و آنلاین به عنوان پیشرو شناخته می‌شود. این بازی بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود و امکانات متنوعی ارائه می‌کند که برخی از آنها فقط با خرید سی پی کالاف دیوتی در دسترس هستند. اما نکته‌‌ای که وجود دارد این است که نمی‌توان از هر جایی CP کالاف را تهیه کرد یا به هر فروشگاهی اعتماد نمود. پی جم شاپ امکان خرید سی پی در کمتر از 5 دقیقه و با ارزان‌ترین قیمت و ضمانت برگشت وجه را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

چرا خرید سی پی کالاف مهم است؟

خرید سی پی به طور کلی بازی شما را دگرگون می‌کند و سطح آن را چندین برابر ارتقا می‌دهد. برخی از امکانات داخل بازی مثل اسکین‌های جذاب و خاص، اسلحه‌های لجند و مایتیک، بتل‌پس و امکانات جدیدی که در ایونت‌ها معرفی می‌شوند، با سی پی قابل خریداری هستند.

از این رو سی پی باعث تمایز شما با سایر بازیکنانی می‌شود که از آن استفاده نمی‌کنند. علاوه بر این بازیکنانی که تجهیزات پیشرفته داخل کالاف استفاده می‌کنند قطعا دست برتر را در نبردهای یک به یک خواهند داشت؛ بنابراین اگر می‌خواهید بازیکنانی که از تجهیزات لجندری استفاده می‌کنند رقابت کنید،‌ به تجهیزات مشابه احتیاج دارید که فقط با سی پی قابل خریداری است. علاوه بر تمام این موارد، خرید آیتم‌های خاص بازی با سی پی کالاف دیوتی باعث می‌شود ارزش اکانت کالاف شما افزایش یافته و در آینده بتوانید با قیمت خوبی آن را به سایر افراد بفروشید.

چند نوع سی پی کالاف دیوتی وجود دارد؟

زمانی که وارد بازی کالاف دیوتی موبایل می‌شوید دو نوع سکه یا ارز را داخل بازی مشاهده می‌کنید؛ نوع اول که همان سی پی (CP) است در ابتدا صفر است و فقط با خرید کردن می‌توانید آن را افزایش دهید. نوع دوم که ارز رایج داخل بازی است و می‌توان با انجام ماموریت‌ها و تسک‌های روزانه نیز آن را به دست آورد، ارزش کمتری دارد. اگرچه با سی پی رایگان نیز می‌توان بسیاری از آیتم‌های درون بازی کالاف دیوتی را به منظور ایجاد تنوع خریداری کرد؛ اما این تجهیزات فقط اسکین متفاوتی دارند و در عملکرد مشابه همان تجهیزات رایگان هستند.

بنابراین اگر می‌خواهید از آیتم‌های خاص و جذاب کالاف دیوتی که در هر سیزن به روز می‌شوند استفاده کنید؛ لازم است سی پی کالاف را از فروشگاه‌ها خریداری کرده و از آن برای خرید تجهیزات داخل بازی استفاده کنید.

نحوه خرید سی پی کالاف دیوتی

روش‌های مختلفی برای خرید سی پی کالاف دیوتی وجود دارد که متاسفانه راحت‌ترین آنها در دسترس ما ایرانیان نیست. کالاف دیوتی به گونه‌ای طراحی شده است که شما بتوانید با مراجعه به سایت اکتیویژن (شرکت سازنده) یا حتی اکانت گوگل پلی خود و استفاده از کارت‌های اعتباری بین المللی سی پی بخرید. اما کاربران مقیم ایران به دلیل تحریم‌ها یا نمی‌توانند از چنین امکاناتی استفاده کنند، یا اینکه به سختی می‌توانند با این روش CP بخرند.

اما روش متداولی که گیمرهای ایرانی برای خرید سی پی استفاده می‌کنند،‌ خرید غیر مستقیم سی پی با استفاده از آیدی و اطلاعات اکانت است. در این روش شما با مراجعه به یکی از فروشگاه‌های معتبر فروش سی پی، بسته مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و پس از واریز وجه، مدتی بعد سی پی به اکانت شما منتقل می‌شود. بسته‌های مختلف دارای تعداد و قیمت متفاوت هستند و شما می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی از آنها را تهیه کنید.

پی جم شاپ

مزایای خرید سی پی

هر کسی مایل است سریع‌تر در بازی کالاف دیوتی پیشرفت کرده و به یک بازیکن حرفه ای در این بازی تبدیل شود. با این حال پیشرفت در این بازی با استفاده از امکانات رایگان داخل بازی مدت زیادی طول می‌کشد و در نهایت نمی‌تواند شما را سریع‌تر،‌ قوی‌تر و حرفه‌ای‌تر از بازیکنان با تجربه کند. اما خرید سی پی کالاف می‌تواند در مدت کوتاهی این سطح از بازی را به شما ارائه کند. از دیگر مزایای خرید سی پی کالاف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. کنار زدن رقبا و کمک به دوستان

زمانی که از کاراکترها و تجهیزات جذاب و پیشرفته استفاده می‌کنید، رقبا شانس کمتری برای شکست شما دارند. علاوه بر این در بازی‌هایی که با دوستانتان match می‌شوید و اصطلاحا team up می‌کنید، عملکرد بهترین خواهید داشت.

2. شخصی سازی بازی

شما می‌توانید با خرید سی پی کالاف، به تمام تجهیزات و امکانات مورد علاقه خود دسترسی داشته و اکانت را شخصی سازی کنید. استفاده از اسلحه، اسکین، نارنجک، وسایل نقلیه و ماموریت‌های جدید و متنوع بازی را از حالت خسته کننده خارج می‌کند.

3. قرار گرفتن در رنکینگ‌ها

قرار گرفتن شما در میان رنک‌های برتر جهانی، وابسته به خرید سی پی است. این کار شما را با سطوح جدیدی از بازی آشنا می‌کند و در ماموریت‌ها و لیگ‌های جدیدی می‌توانید بازی کنید. از این رو اگر می‌خواهید وارد رنک‌های برتر جهانی شوید،‌ جایزه کسب کنید یا حتی به عنوان یک استریم یوتیوبر فعالیت کنید، به سی پی احتیاج دارید.

هنگام خرید سی پی کالاف دیوتی چه نکاتی را رعایت کنیم؟

قبل از هر چیز باید بهترین فروشگاه را برای خرید سی پی کالاف دیوتی پیدا کنید. خرید مستقیم از گوگل پلی یا سایت اکتیویژن نه تنه ممکن است مشکلاتی را متوجه اکانت شما کند، بلکه بسیار پیچیده،‌ زمان‌بر و سخت است. از طرفی خرید از برخی فروشگاه‌ها ممکن است تنها باعث هدر رفتن پول یا حتی بسته شدن اکانت شما شود؛ چرا که برخی شرکت‌ها از کارت‌های نامعتبر یا روش‌های کلاهبرداری برای خرید سی پی و انتقال آن به اکانت شما استفاده می‌کنند و اکتیویژن با شناسایی آنها اکانت شما را مسدود می‌کند.

برای خرید CP کالاف باید به سایتی مراجعه کنید که در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت پایین‌تر سی پی را در اختیار شما قرار می‌دهد و تمام کاربران از آن رضایت دارند. پی جم شاپ یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که می‌توانید با خیال آسوده بسته سی پی مورد نظر خود را خریداری کنید و تمام تجهیزات مورد نیاز خود را تهیه کنید.

پی جم شاپ

قیمت سی پی کالاف دیوتی

قیمت سی پی کالاف دیوتی به مقدار سی پی، پک انتخابی، قیمت دلار و حتی ریجن شما بستگی دارد. اگرچه تغییرات لحظه‌ای دلار باعث تغییر در قیمت سی پی نمی‌شود اما به هر حال از آنجایی که سایت باید سی پی را با وجه دلاری از اکتیویژن خریداری کند، قیمت نهایی نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. خرید از فروشگاه‌های معتبر که قیمت مناسبی نیز ارائه می‌کنند، می‌تواند بیشترین صرفه جویی و خیال آسوده را برای شما فراهم کند.

سی پی کالاف دیوتی از کجا بخریم؟

برای خرید سی پی کالاف، قبل از هر چیز باید تعداد سی پی مورد نیاز خود را تعیین کرده و متناسب با آن بسته مقرون به صرفه و کافی را انتخاب کنید. سایت پی جم شاپ با ارائه بسته‌های مختلف سی پی و همچنین امکان خرید آسان و به صرفه، یکی از بهترین فروشگاه‌هایی است که می‌توانید سی پی را از آن خریداری کنید. با این کار در کمتر از 5 دقیقه سی پی به حساب شما واریز می‌شود و نیازی نیست نگران اختلال در اکانت خود باشید؛ کافی است هزینه را پرداخت کنید و اطلاعات ساده‌ای مثل آیدی اکانت را در اختیار سایت قرار دهید تا سایر مراحل به صورت اتوماتیک انجام شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات