شرایط اجاره خودرو در تهران

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
رنت خودرو
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
اجاره خودرو معمولاً با اهداف مختلفی مثل خستگی از ترافیک یا سرمایه‌گذاری در کار صورت می‌گیرد؛ اما مهم این است که شرکت طرف قرارداد، معتبر باشد.
تبلیغات

ممکن است بنا به دلایلی تصمیم به اجاره خودرو بگیرید و تا مدتی از خرید آن صرف نظر کنید، و یا از رانندگی در ترافیک خسته شده باشید و بخواهید خودروی با راننده در اختیار داشته باشید. اجاره ماشین در تهران میتواند تجربه خوبی باشد. شاید هم ترجیح بدهید بجای سرمایه گذاری برای خرید خودرو، در کار دیگری سرمایه گذاری کنید و با اجاره ماشین نیاز خود به وسیله نقلیه را برطرف کنید. در کل اجاره ماشین میتواند برای اهداف مختلفی صورت گیرد. مثال برای امور روزمره، مسافرت، اجاره ون برای سفر های گروهی، تشریفات، ماشین عروس و فیلمسازی، ساخت تیزر و ... .

کپی لینک

از شرکت معتبر ماشین اجاره کنید

یکی از مهم‌ترین نکات به هنگام اجاره ماشین در شهرهای بزرگی همچون تهران، مراجعه به شرکت های معتبر و عقد قرارداد رسمی دو طرفه است. با توجه به تضامینی که برای رنت باید طی قرارداد به اجاره دهنده سپرد، عقد قراردادهای رسمی و در چارچوب‎ قانون که تماماً امنیت مالی شما را تضمین کند و سبب اطمینان خاطرتان شود بسیار مهم است.

درواقع با این شیوه کارکردن و برقراری ارتباط، شما می‎توانید خودروی مدنظرتان را به صورت اصولی اجاره کنید و کاملاً از صحت این رابطه کاری مطمئن باشید.

کپی لینک

مدارک مورد نیاز اجاره ماشین

برای رنت ماشین، قطعا تامین ضمانت باید صورت گیرد، نکته قابل توجه در این مقاله این است که سودجویانی ممکن است با شرایط خیلی ساده به صورتی که برخلاف شرکت های معتبر در این زمینه با قصد وسوسه کردن متقاضی خودروی اجاره ای باشد، آن ها را پای قرارداد های یک طرفه بکشانند که مورد سودجویی قرار دهند.

جهت اجاره ماشین موارد زیر مورد نیاز است که با توجه به خودروی مورد نظر، نوع ضمانت میتواند متفاوت باشد.

1.   کارت ملی یا پاسپورت

2.   تامین ضمانت طبق توافق

3.   گواهینامه رانندگی معتبر

رنت خودرو
کپی لینک

اجاره خودرو با راننده و بدون راننده

اجاره بنز یا بی ام و به صورت با راننده یا بدون راننده جایگاه ویژه ای در درخواست متقاضیان اجاره ماشین دارد. اجاره خودرو با راننده از خدمات شرکت های رنت میباشد تا در صورت عدم توانایی افراد در رانندگی یا دیگر شرایط خاص که افراد تمایلی به رانندگی ندارند، بتوانند از این خدمات استفاده کنند. اما عموم درخواست ها برای اجاره اتومبیل، اجاره خودرو بدون راننده میباشد. در صورت اجاره ماشین با راننده، مسئولیت کمتری بر عهده مستاجر میباشد برای مثال مسئولیت تصادفات احتمالی با راننده میباشد.

کپی لینک

کیفیت و سالم بودن خودرو ها را موقع تحویل بررسی نمایید

حتما قبل از اجاره ماشین، از سلامت فنی آن مطمئن شوید، سالم بودن موتور، گیربکس، جلوبندی، لاستیک ها و سیستم ترمز بسیار مهم است. چکاپ های لازم مثل آب و روغن و باد تایر ها و ... را موقع تحویل خودرو و قبل از حرکت با خودروی اجاره ای چک نمایید و از سرویس های دوره ای آن مطمئن شوید.

کپی لینک

هنگام تحویل خودرو از دور تا دور آن فیلم بگیرید

یکی از نکات فنی و مهم هنگام تحویل خودروی اجاره ای این است که به صورت کامل از دور تا دور خودرو در حضور شخص تحویل دهنده فیلم بگیرید و ترجیحا موجر را از وجود قسمت های ضعف دار (رنگ شدگی، صافکاری، زدگی ها و ...) در بدنه خودروی مورد اجاره مطلع نمایید.

کپی لینک

هنگام عودت خودرو، قبض عودت دریافت نمایید

همزمان با عودت خودرو، از اجاره دهنده بخواهید به شما قبض عودت یا رسید تحویل خودرو بدهد و حتما توجه نمایید که مهمور به مهر شرکت و امضا باشد و حتما قید شود خودرو به صورت صحیح و سالم عودت شده است یا اگر خسارتی حین اجاره بوجود آمده است، جزئیات خسارت در قبض عودت درج شود. همچنین بابت کلیه پرداختی های مقرر در قرارداد رسید دریافت نمایید.

کپی لینک

مدارک و بیمه خودرو را چک بفرمایید

حتما اصل یا تصاویر مدارک خودرو مثل سند، کارت ماشین و بیمه را چک و استعلام نمایید و توجه به این موضوع داشته باشید که خودرو حتما دارای بیمه باشد و تاریخ بیمه آن نگذشته باشد.

کپی لینک

مجموعه رنت خودرو، معتبر در اجاره خودرو

ازآنجایی‌که امروزه شرایط تهیه خودروی شخصی تا حدی دشوار شده است، شرکت‌های مختلفی جهت اجاره ماشین در داخل و خارج کشور تأسیس شده است. یکی از برترین و معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه اجاره خودرو در تهران، حومه، اصفهان، شهرهای شمالی و شهر های نزدیک به تهران مجموعه رنت خودرو به آدرس اینترنتی Rentkhodro.com میباشد. که تاکنون با ارائه خدمات مختلف توانسته اعتماد و رضایت بسیاری از افراد را جلب کند. این مجموعه، شرایط و قوانین مشخصی برای عقد قراردادها تعریف کرده است که بسته به تقاضای مشتری متفاوت هستند. شما می‏توانید برای اطلاع از شرایط و خدمات رنت خودرو به وب‎سایت مجموعه مراجعه نمایید و پس از کسب اطلاعات کافی و استعلام از کارشناسان این مجموعه از خدمات متنوع آن برای اجاره خودرو بهره‌مند شوید. همچنین امکان مراجعه حضوری با هماهنگی میسر است.

رنت خودرو
کپی لینک

مشاوره پیش از خدمات

ازآنجایی‌که این مجموعه بر جلب رضایت مشتریان تأکید ویژه‌ای دارد، برای حصول اطمینان خاطر شما از اجاره خودرو، یک تیم مشاوره متخصص جهت رفع ابهامات شما عزیزان تشکیل داده تا پیش از پرداخت و عقد قرارداد رسمی، بتوانید با آگاهی کامل از شرایط، انتخابی مطمئن داشته باشید.

کپی لینک

خودرو های محبوب یک کلیک با شما فاصله دارند

احتمالا شما هم علاقه به اجاره پورشه داشته باشید. شرایط اجاره خودرو از این مجموعه به‌ صورت متنوع و قابل انعطاف با شرایط متقاضی برنامه ریزی شده اند. تا با ساده ترین شرایط بتوانید لذت سواری یک خودروی لوکس را تجربه کنید.

یکی از مهم‌ترین نکات اجاره خودرو از رنت خودرو، ارائه خودروهای مناسب از برندهای معتبری مانند بی‌ام‌و، بنز، پورشه، تویوتا و کیا میباشد که از پرطرف‎دارترین خودروهای این مجموعه هستند و با پذیرش شرایط عالی اجاره خودرو، می‎توانید تجربه های خاص و فوق‎العاده‌ای را رقم بزنید.

کپی لینک

اجاره ماشین عروس و تشریفات

شما می‎توانید با ارتباط با کارشناسان رنت خودرو و بررسی نمونه کارهای مجموعه رنت خودرو، نمونه موردپسند خود را انتخاب کنید؛ سپس در زمان مقررشده ماشین تشریفات و یا ماشین عروس خود را با تزیین و گل‌آرایی باکیفیت تحویل بگیرید. درواقع اجاره ماشین عروس از این مجموعه مصداق بارز یک تیر و دو نشان است؛ چرا که با عقد این قرارداد خیالتان از تهیه ماشین و گل‌آرایی آن راحت شده و با تحویل یک ماشین حاضر و آماده، می‏توانید وقت ذخیره‌شده خود را صرف مدیریت دیگر امور مراسم کنید.

کپی لینک

اجاره ماشین برای فیلمبرداری و ساخت تیزر

شما میتوانید از خدمات این مجموعه برای اجاره اتومبیل مورد نظرتون در فیلم ها و تیزر ها استفاده نمایید. تامین خودروی فیلم و سریال های معروفی همچون قورباغه، گلشیفته، هیولا، ساخت ایران، نهنگ آبی، بچه مهندس، عرق سرد، دشمن زن، آمستردام و ... توسط رنت خودرو صورت پذیرفته است.

کپی لینک

پشتیبانی تا پایان قرارداد

در آخر مهمترین مزیت یک شرکت معتبر اجاره خودرو که حتما باید به آن توجه کنید، پشتیبانی تا پایان قرارداد است؛ به‌گونه‌ای که اگر در بازه زمانی اجاره خودرو با مشکلی مواجه شدید، بتوانید با تیم کارشناسان ارتباط برقرار کرده تا در جهت رفع مشکل پیش‌آمده شما را راهنمایی کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات