خرید و انتخاب صحیح کالسکه بچه

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
بیبی لایف شیراز
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
برای خرید کالسکه بچه ابتدا باید نیازهای خود را بسنجید و سپس اقدام به خرید کنید؛ زیرا برخلاف باور عموم، کالسکه‌های کاربردهای مختلفی دارند.
تبلیغات

کالسکه ها در نگاه اول ،با داشتن یک کارایی یعنی نگهداری کودک روی آن یکی هستند که این باور کاملا اشتباه است.این وسیله بسیار تخصصی و متفاوت است.هر یک از کالسکه ها هم از نظر مارک،شکل،کارایی و غیره با هم تفاوت هایی دارند که آنها را از یکدیگر متمایز می کند،باید قبل از خرید محصول مورد نظرتان حتما نیاز های خود را بسنجید و بعد خریدتان را انجام دهید:

کالسکه بچه انواع مختلفی دارند:

کالسکه مبلی

کالسکه عصایی

کالسکه دوقلو

کالسکه و کریر

کودک شما بسیار ارزشمند است. شما به یک کالسکه بچه احتیاج دارید که امنیت او را تضمین کند و در ضمن با بودجه‌ای که برای خرید کالسکه بچه و کریر در نظر دارید متناسب باشد. قیمت کالسکه به عوامل زیادی مانند وزن قطعات سازنده، طراحی مدرن و زیبا و قابلیت‌هایی مثل تاشو بودن مربوط می شود.

کپی لینک

کالسکه عادی یا مبله

این مدل از کالسکه بسیار راحت بوده و مناسب ،استفاده در شهر است،کریر روی آنها سوار می شود.مبله، دسته‌های بزرگ و راحت برای هدایت کردن دارد، رو به مادر می‌شود و همچنین، فضایی برای وسایل اضافی در آن‌ها تعبیه شده است. صندلی این مدل، سه حالت لمیده، خواب کامل و نشسته دارد. کالسکه‌های مبله، کالسکه‌هایی هستند که سایبان‌های مختلف دارند و کودک در آن‌ها احساس راحتی بیشتری می‌کند.

کپی لینک

کالسکه عصایی

کالسکه عصایی از آن دسته خریدهایی است که در همه جا به کارشما خواهد آمد، کالسکه یکی از کاربردی ترین وسایل سیسمونی نوزاد است که برای حمل و کودک مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که میدانید هر کالسکه بچه برای اهداف خاصی مناسب است. کالسکه عصایی همانطور که از نامش پیدا است ،برگرفته از حالت دسته و جمع شدگی آن است.همچون یک عصا هم سبک بوده است.یک نام دیگر این کالسکه کالسکه مسافرتی است.اگر شما اهل سفر و ماجراجویی هستید،حالا یک ماجراجوی کوچک هم به شما اضافه شده است چون به راحتی همه جا می توانید نوزادتان را از 6 ماهگی با این کالسکه حمل کنید.در کنار هم تجربه های زیادی داشته باشید.

کپی لینک

کالسکه دوقلو

بیبی لایف شیراز

به دنیا آمدن همزمان دو نوزاد از شیرین ترین اتفاقات زندگی هر زوجی است البته سختی های شیرینی هم خواهد داشت که به وسیله یک کالسکه دوقلو می توانید پشت سر بگذارید،با داشتن یک کالسکه حرفه ای دو قلو کنار هم شما دیگر همزمان با یک دید می توانید نوزادتان را ببینید و حتی برای کارهای بهداشتی اولیه آنها دیگر نگران نخواهید بود به راحتی همزمان کارهایشان انجام خواهد شد،اگر نگران فضای کالسکه های دو قلو کنار هم هستید،نگران نباشید به دلیل اینکه کالسکه های دوقلو پشت سر هم چاره مشکل شما می باشد.در پیاده رو ،آسانسور و دیگر مکانها به راحتی می توانید نوزادتان را حمل کنید،این کالسکه مختص دوقلو ها نیست،شمایی که نوزادانی با تفاوت سنی کم هم دارید می توانید از این محصول جذاب استفاده کنید.

کپی لینک

کالسکه و کریر

یکی از خریدهای هوشمندانه ای که می توانید انجام دهید خرید سرویس کالسکه بچه و کریر،کریکات و کیف لوازم نوزاد بوده است.قبل از خرید کالسکه و کریر همه مدل های موجود در بازار را بررسی کنید،این سرویس کالسکه ها از نظر سن کودک به چند دسته تقسیم می شوند،به طور مثال برای نوزاد تازه متولد شده که هنوز گردن نگرفته است باید کریر سوار شده روی کالسکه بچه استفاده کنید،که از خود کریر هم در ماشین به راحتی می توانید استفاده کنید،خیلی از شما پدر مادران این سرویس کالسکه و کریر را نسبت به کالسکه های تکی ترجیح می دهید.به دلیل اینکه با یک خرید چند محصول مطمئن و کارآمد خریداری کرده اید. کالسکه‌ های این محصول به دو دسته سه چرخ و چهار چرخ تقسیم می‌شوند.

هنگام خرید کالسکه اولین گزینه ای که نظر شما را جلب میکند صرفا زیبایی و خوش رنگ و لعاب بودن کالسکه نباشد.باید به کیفیت و استحکام آن هم دقت کنید به طور مثال:جنس اسکلت کالسکه بچه باید از فلز مقاوم و با کیفیت باشد تا بتوانید حداقل تا 4 سالگی کودک از آن با خیال آسوده استفاده کنید.پارچه ای که در کالسکه به کار برده می شود باید جنس و از موادی باشد که دارای  هیچ گونه مواد مضر نباشد زیرا بدن کودکان بسیار حساس است و خیلی سریع نسبت به مواد مصنوعی و غیر استاندارد واکنش و حساسیت نشان می دهد و ممکن است باعث بروز حساسیت پوستی کودک دلبند شما شود  به خصوص که کودکان هنگام خواب تعریق زیادی می کنند.

بیبی لایف شیراز
کپی لینک

اسکلت کالسکه:

اسکلت آن باید محکم باشد تا تحمل وزن نوزاد را داشته باشد و امنیت را برای او فراهم کند.به علامت استاندارد روی بدنه کالسکه دقت کنید،علامت استاندارد باید کلمه انگلیسی E باشد.به دفترچه ضمانت آن هم دقت کنید.

کپی لینک

چرخ  کالسکه:

تعداد چرخهای کالسکه در هر یک از آنها متفاوت بوده است،از 12 چرخ،8،6،4 وجود دارد.اکثر چرخهای کالسکه دارای روکش EVA بوده است به معنی اینکه از پلاستیک فشرده نرم بوده و در برابر شکستگی،ضرب دیدگی مقاوم است،این چرخها اصلا روی سطوح لیز نمیخورد.چرخ ها قابلیت چرخش 360 درجه داشته باشند تا هنگام دور زدن کالسکه مجبور نباشید کل کالسکه را تغییر جهت دهید .و دارای ترمز اطمینان تا در صورت توقف کالسکه بتوانید چرخ ها را قفل کنید تا مانع حرکت کالسکه شوند.

کپی لینک

پارچه کالسکه:

جنس پارچه های به کار رفته در کالسکه بچه با یکدیگر بسیار متفاوت هستند و از جنس های مختلفی تهیه می شوند. پوست بدن کودکان بسیار حساس و آسیب پذیر هستند و با کوچکترین موادی که با بدن آنها سازگاری نداشته باشد باعث بروز حساسیت و ناراحتی پوستی در او می شود.بنابراین با توجه به توضیحات ذکر شده در هنگام انتخاب خرید کالسکه بچه به جنس پارچه کالسکه دقت کنید که جنس تشک نشیمنگاه نرم باشد تا در برخورد با پوست کودک مشکلی برای پوست به وجود نیاید.هنگامی که کودکان به خواب میروند قسمت سر آنها شروع به تعریق می کند که این حالت اصلا برای او خوشایند نیست و باعث کلافگی می شود.

کپی لینک

سایبان کالسکه:

سایبان نقش اصلی در آرامش کودک دارد به خصوص در آفتاب که اشعه مستقیم خورشید برای نوزاد مضر بوده است.همچنین در باران برف که از خیس شدن نوزاد جلوگیری کند،بعضی از کالسکه های حرفه ای سایبان های سه حالته دارند که طبق شرایط آب و هوا می توانید آن را تغییر دهید.روی قسمتی از سایبان کالسکه ها یک پارچه توری کشیده شده است که مادر می تواند چهره نوزاد را ببیند.این نوع از سایبان برای کودکانی که ریفلاکس دارند بسیار مناسب است،زیرا در مواقعی که کودک دچار رفلاکس شده باشد، مادر متوجه مشکل کودک می شود.با خرید کالسکه با این ویژگی از سایبان ،نگران از به وجود آمدن مشکل برای فرزند دلبندتان نخواهید بود.

کپی لینک

قالبیت رو به رو شدن با مادر:

در ابتدا نوزاد کمتر احساس امنیت می کند و با دیدن مادر به آرامش خواهد رسید این ویژگی بسیار کمک کننده بوده و مورد استقبال قرار خواهد گرفت.قابلیت رو به رو شدن با مادر کافی است به وسیله یک اهرم که روی دسته کالسکه تعبیه شده است آن را کشیده و دسته کالسکه تغییر جهت می دهد و مادر رو به رو ی کودک قرار می گیرد، که این قابلیت باعث آرامش مادر و کودک می شود.

کپی لینک

نشیمنگاه متحرک:

هنگامی که کودکان مدت طولانی در یک حالت قرار می گیرند موجب کلافگی و خستگی آنها می شود .اما اگر کالسکه ای که انتخاب می کنید نشیمنگاه متحرکی داشته باشد می توانید با حالت های کودک آن قسمت را تنظیم کنید. این حالت در سه زاویه نشسته ،نیمه نشسته و خوابیده طراحی شده است که با توجه به حالت کودک می توانید آن را تنظیم کنید.

کپی لینک

کمربند ایمنی کالسکه:

به کمربند ایمنی که داخل کالسکه تعبیه شده است دقت کنید که بند های محکم و مقاومی داشته باشند. کمربند کالسکه به صورت سه نقطه ای و پنج نقطه  هستند که بسته به نوع پارچه به کار برده شده در کالسکه تغییر می کنند.در کمربند دو نقطه ای بند ها از روی شانه کودک عبور داده می شود و در  کمربند پنج نقطه ای دو بند از روی شانه، دو بند کنار پهلو ها و یک بند از وسط پای کودک عبور داده می شود.

کپی لینک

جای لوازم کالسکه:

روی برخی از دسته کالسکه ها یک کنسول وسایل تعبیه شده است که میتوانید لیوان، شیشه شیر، پستانک و یا وسیله دیگری را داخل و یا روی آن قرار دهید.یک سبد در زیر کالسکه قرار گرفته و مادر میتواند وسیله های کودک از جمله ساک لوازم  را در آن قسمت قرار دهد.

کپی لینک

جمع شدن کالسکه:

به جمع شدن کالسکه طبق نیاز خود توجه کنید،حواستان باشد به صورت چمدانی قابل حمل باشد.که در مواقعی که استفاده نمی کنید به راحتی جمع شود و در گوشه ای قرار گیرد.

تا اینجا متوجه تفاوت های کالسکه شده اید حالا با در نظر گرفتن شرایط ،بودجه و نیاز خود خریداری کنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات