سانیکس خرید یوسی پابجی موبایل ارسال فوری

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 12 دقیقه
سانیکس
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
بازی پابجی موبایل به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ماجراجویی آنلاین، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.
تبلیغات

بازی پابجی موبایل به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ماجراجویی آنلاین، طرفداران زیادی در سراسر دنیا داره. این محبوبیت دلایل زیادی داره که از اصلی‌ترین‌های اون‌ها می‌تونیم به هیجان بالا و ماجراهای متعدد این بازی اشاره کنیم. اگه دوست دارید تجربه بازی رو هیجان‌انگیزتر از چیزی که هست، بکنید، می‌تونید از روش‌هایی مثل خرید یوسی (UC) استفاده کنید.

با خرید ارز درون بازی، شما به امکانات بیشتری تو بازی دسترسی پیدا می‌کنید و می‌تونید با شخصی‌سازی پروفایلتون تجربه لذت‌بخشی از بازی داشته باشید؛ اما چطوری و از کجا می‌تونیم UC بخریم؟ بعد از خریدن این ارز، چه استفاده‌هایی می‌تونیم ازش داشته باشیم و چه تاثیری روی کیفیت بازیمون داره؟ تمامی این‌ها سوالاتی هستند که ممکنه برای هر کسی ایجاد بشن. تا آخر این مقاله همراهمون باشید تا علاوه‌بر این‌که با بهترین سایت خرید UC آشنا می‌شیم، کاربرد و استفاده‌های یوسی رو هم بشناسیم.

کپی لینک

مزایای خرید یوسی پابجی موبایل

UC (Unknown Cash) درواقع ارز اصلی بازی پابجی است که به شما امکان خرید انواع آیتم‌های درون بازی رو می‌ده؛ اما چرا باید UC بخریم درصورتی‌که می‌تونیم به‌صورت رایگان از بازی لذت ببریم؟ باید بگیم که این ارز می‌تونه کاربردهای زیادی داشته باشه و به بهبود تجربه بازی کمک کنه. در ادامه، با مزایای خرید یوسی آشنا می‌شیم و به اهمیت این ارز توی بازی پی می‌بریم.

کپی لینک

افزایش هیجان بازی پابجی

پابجی یک بازی به سبک بتل رویال است که به‌طورکلی، هیجان بالایی برای بازیکنانش داره؛ اما وقتی که از UC برای خرید انواع اسکین‌های جذاب بازی استفاده کنید، این هیجان حتی بیشتر از قبل هم می‌شه و بازی رو به تجربه لذت‌بخشی تبدیل می‌کنه. شاید برای شما هم پیش اومده باشه که با داشتن عملکردی حرفه‌ای و برنده ‌شدن توی بازی پابجی احساس خیلی خوبی بهتون دست داده؛ در این صورت، باید بدونید به کمک آیتم‌های پیشرفته (به‌دست‌آمده با UC)، می‌تونید عملکرد خیلی بهتری از خودتون نشون بدید. این عملکرد معمولا به بردها و در نتیجه، خوشحالی بیشتر منجر می‌شه.

کپی لینک

اعتبار در جامعه پابجی

با خرید یوسی امکان دسترسی به اسلحه‌ها و کاراکترهای نادری رو خواهید داشت که تنها دست افرادی خاص قرار دارند؛ همچنین، می‌تونید پروفایلتون رو با جلوه‌های ویژه تزئین کنید و ظاهر جذابی به اون ببخشید. با این کار، بقیه بازیکنان پابجی به شکل دیگری به شما نگاه می‌کنند و اعتبار بالایی تو این جامعه پیدا خواهید کرد.

کپی لینک

حمایت از توسعه‌دهندگان پابجی

بازی پابجی به‌صورت رایگان ارائه می‌شه و شما پولی برای بازی‌ کردن پرداخت نمی‌کنید؛ اما خرید یوسی یک روش بسیار عالی برای حمایت از توسعده‌دهندگان این بازی است. با این کار اون‌ها می‌تونند امکانات بیشتری رو به پابجی اضافه کنند و آپدیت‌های جذابی هم براش قرار بدند که باعث تجربه بهتر شما از بازی می‌شه.

کپی لینک

افزایش سرعت پیشرفت تو بازی

با دسترسی به سلاح‌های ویژه و پیشرفته، سرعت بالایی برای پیشرفت تو بازی پیدا می‌کنید؛ همچنین، با لذت‌بخش ‌شدن تجربه بازی، شما تمایل بیشتری به گذروندن ساعت‌های طولانی توی بازی خواهید داشت که درنتیجه، باعث کسب سریع‌تر مهارت‌های بازی می‌شه.

سانیکس
کپی لینک

با خرید یوسی چه کارهایی می‌تونیم انجام بدیم؟

یکی از مهم‌ترین سوال‌هایی که برای هرکسی پیش می‌آد، اینه که دقیقا چه چیزهایی می‌تونیم با UC بخریم؛ این ارز چه کاربردهای ویژه‌ای داره؟ در ادامه، با بررسی کاربردهای UC به این سوالات پاسخ می‌دیم.

کپی لینک

خرید رویال پس (Royale Pass)

رویال پس به‌عنوان یک سیستم پاداش تو بازی پابجی شناخته می‌شه که همیشه جوایز خوبی رو به بازیکنان هدیه می‌ده. برای دریافت هدایای این سیستم باید ماموریت‌های خاصی رو انجام بدید تا پاداشی به شما تعلق بگیره. بخشی از رویال پس به‌صورت رایگان هم در دسترس بازیکنان هست؛ اما جوایز ویژه تو بخش پولی (پرمیوم) اون قرار دارند که فقط با خرید یوسی می‌تونید به این بخش دسترسی داشته باشید.

کپی لینک

باز کردن جعبه‌های ویژه

یک سری جعبه تو بازی پابجی هستند که هرکدوم آیتم‌ها و اسکین‌های خاصی رو به بازیکنان ارائه می‌کنند. سطح هرکدوم از این جعبه‌ها با هم‌دیگه فرق دارند و با استفاده از UC، شما می‌تونید به جعبه‌های ویژه این بازی دسترسی پیدا کنید. داخل این جعبه‌ها معمولا آیتم‌های نادری قرار می‌گیرند که به پیشرفت شما تو بازی هم کمک بزرگی می‌کنند.

کپی لینک

خرید انواع اسکین

منظور از اسکین تو بازی پابجی، آیتم‌های متنوع از شخصیت‌ها و لوازم جنگی (مانند تفنگ) است که بازی با استفاده از این تجهیزات انجام می‌شه. این اسکین‌ها هم تو سطح‌های مختلفی ارائه می‌شند و به کمک ارز UC، شما امکان دسترسی به انواع پیشرفته این اسکین‌ها رو خواهید داشت. همچنین، می‌تونید با تهیه انواع و اقسام اسکین‌های موردعلاقه‌تون این بازی رو به‌صورت شخصی‌سازی‌شده دربیارید؛ چون با این کار، کاراکترتون توی بازی با بقیه فرق می‌کنه و برجسته‌تر به‌نظر می‌رسه.

کپی لینک

تغییر نام کاربری

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که می‌خواید اسمتون رو داخل بازی تغییر بدید؛ اما به دلیل نداشتن کارت تغییر نام (Rename Card) امکان انجام این کار رو ندارید. با خرید یوسی می‌تونید این کارت‌ها رو هم از بازار پابجی تهیه کنید و نام پروفایلتون رو به شکل دلخواه دربیارید.

کپی لینک

هدیه ‌کردن به دوستان

یکی از امکانات جالبی که پابجی توی بازی قرار داده، امکان هدیه انواع اسکین‌ها و دیگر آیتم‌های بازی به دوستان با استفاده از UC است. اگه عضو یک کلن هستید، می‌تونید این کار رو برای هم‌گروهی‌هاتون انجام بدید و اون‌ها رو با یک هدیه خوشحال کنید.

کپی لینک

آشنایی کوتاه با سایت سانیکس و فعالیت‌های آن

حالا که با اهمیت خرید یوسی و کاربردهای اون آشنا شدیم، باید ببینیم که چطور و از کجا می‌تونیم این ارز رو بخریم و چه سایتی برای این کار بهتر است؛ ما سایت معتبر سانیکس رو به شما پیشنهاد می‌کنیم. سانیکس به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید انواع محصولات مجازی شناخته می‌شه که خدماتی منحصربه‌فرد به مشتریانش ارائه می‌ده. اصلی‌ترین زمینه فعالیت سانیکس در فروش UC پابجی موبایل است؛ اما در کنار اون، فروش محصولات مجازی دیگری مانند سی پی کالاف دیوتی موبایل و جم فری فایر هم در دستور کارش قرار داره. این سایت ۴ سال تجربه فعالیت در این زمینه داره و با وجود مزایای بی‌شماری که در اختیار مخاطبانش قرار داده، تونسته محبوبیت زیادی میان بازیکنان پابجی پیدا کنه.

کپی لینک

چرا باید UC رو از سایت سانیکس بخریم؟

مشتریان اهمیت بسیار زیادی برای تیم سانیکس دارند که باعث می‌شه این تیم تمام سعی خودش رو برای فراهم‌ کردن مزایای متعدد برای اون‌ها بکنه. با استفاده از این وب‌سایت می‌تونید با خیالی آسوده به خرید بپردازید و سفارشاتتون رو در کمترین زمان دریافت کنید. در ادامه، توضیحات بیشتری درباره مزایای خرید یوسی پابجی از این وب‌سایت می‌دیم.

کپی لینک

دریافت سفارشات در کمترین زمان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سانیکس اینه که همیشه سفارش‌های خودش رو در کمترین زمان ممکن تحویل می‌ده؛ به‌عنوان مثال، با خرید یوسی از این سایت، بسته خریداری‌شده رو در کمتر از ۱۰ دقیقه دریافت خواهید کرد که رکوردی شگفت‌انگیز در تحویل سفارشات است.

کپی لینک

خرید UC با گارانتی

سانیکس اصالت بسته‌های خودش رو ضمانت می‌کنه و شما می‌تونید تمامی بسته‌های UC رو با گارانتی از این وب‌سایت تهیه کنید؛ به این معنی که محصولات کاملا معتبر و اورجینال هستند و از بازار بازی پابجی تهیه می‌شند و هیچ‌گونه مشکلات قانونی به همراه ندارند.

کپی لینک

امکان خرید UC در بسته‌های متنوع

بسته‌های ارائه‌شده تو سایت سانیکس تنوع بسیار بالایی دارند که به شما امکان انتخاب از طیف گسترده‌ای از محصولات رو می‌دند. پیش از خرید این محصولات به بررسی نیازها و خواسته‌های خود بپردازید و ببینید به چه تعداد از UC نیاز دارید؛ بعد، از بین این بسته‌ها تعداد موردنظرتون رو انتخاب کنید.

کپی لینک

خرید یوسی ارزان

سانیکس به قیمت‌های پایینش شناخته می‌شه و همیشه تمامی محصولاتش رو با کمترین هزینه به مشتریان ارائه می‌ده. اگه شما هم دوست دارید با کمترین قیمت به خرید انواع بسته‌های UC بپردازید، این سایت انتخاب مناسبی برای شماست؛ البته تنوع بسته‌ها هم در کاهش هزینه‌ها تاثیرگذارند؛ چون شما می‌تونید دقیقا طبق نیاز خودتون بسته‌ها رو انتخاب کنید و نیازی به خرید تعداد بیشتری از UC ندارید.

کپی لینک

یادگیری بازی پابجی در مقالات سایت

یکی از بخش‌های مفرح سایت سانیکس، قسمت مقاله‌های اونه که در اون می‌تونید مقاله‌هایی درباره انواع بازی‌ها پیدا کنید. توی این مقاله‌ها به موضوعاتی مثل آموزش نحوه بازی یا آشنایی با بخش‌های جدید بازی پرداخته می‌شه و انواع اطلاعات درباره اخبار بازی‌ها رو در اختیارتون قرار می‌ده. اگه دوست دارید بیشتر با استراتژی‌های موثر تو بازی پابجی آشنا بشید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به این بخش سایت بندازید.

کپی لینک

خرید یوسی با امنیت بالا

سانیکس سابقه خوبی در ارائه انواع محصولات مجازی داره و پرداخت‌ها تو این سایت با امنیت کامل انجام می‌شند. اگه برای شما هم اعتماد به سایت‌ها سخته، باید بدونید که بررسی نمادهای اعتماد یکی از بهترین راه‌ها برای شناخت یک سایت معتبر محسوب می‌شه. این نماد توسط سازمان‌های مرتبط و باتوجه‌به مدارک، به سایت‌ها تعلق می‌گیره و سانیکس هم از نمادهای اعتماد مختلفی برخوردار است.

کپی لینک

برخورداری از پشتیبانی همیشگی در تلگرام

سانیکس یک تیم پشتیبانی حرفه‌ای تو تلگرام داره که از ساعت ۸ صبح تا ۲ بامداد فعالیت می‌کنه. اگه هر سوال یا ابهامی داشتید، می‌تونید با این تیم درمیون بذارید و با استفاده از راهنمایی‌های اون‌ها تمامی مشکلات رو حل کنید.

کپی لینک

مهم‌ترین نکات در خرید یوسی پابجی موبایل

وقتی که می‌خواید برای بازی پابجی ارز بخرید، باید نکاتی رو هم درنظر داشته باشید که به مشکلی برنخورید؛ همچنین، با استفاده از UC ممکنه مشکلاتی مثل اعتیاد به خرید هم پیش بیاد که باید با تصمیم‌گیری آگاهانه، جلوی بروز این مشکلات رو بگیرید. در ادامه، به بررسی مهم‌ترین نکات برای خرید این ارز می‌پردازیم تا بتونیم از بروز هرگونه مشکلات مالی و امنیتی جلوگیری کنیم.

کپی لینک

جلوگیری از اعتیاد به خرید UC

برای هر کسی ممکنه پیش بیاد که با استفاده از این ارز و تجربه احساس لذت‌بخش خرید انواع آیتم‌های بازی، به فکر خرید بیشتر UC بیفته. حتی در خیلی مواقع این موضوع به یک اعتیاد تبدیل می‌شه و ما نمی‌تونیم از خرید اون‌ها دست بکشیم؛ بنابراین، سعی کنید همیشه در خرید این ارز با برنامه‌ریزی پیش برید.

کپی لینک

خرید یوسی از منابع معتبر

امروزه منابع بسیار زیادی برای تهیه انواع بسته‌های UC وجود دارند که خیلی‌هاشون هم کلاه‌بردار و نامعتبر هستند؛ بنابراین، قبل از خرید این ارز از هر سایت یوسی، اون رو بررسی کنید و مطمئن شید که نمادهای اعتماد داره و از درگاه‌های امن برای پرداخت استفاده می‌کنه. بررسی نظرات مشتریان هم کمک بزرگی به شناخت سایت می‌کنه که معمولا روی خود وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی اون قرار دارند.

کپی لینک

حفاظت از اطلاعات شخصی

توجه داشته باشید که برای خرید یوسی پابجی موبایل نیازی به دادن اطلاعات شخصی یا جزئیات اکانت کاربری‌تون ندارید؛ فقط باید آیدی و نام پروفایل پابجی‌تون رو برای سایت ارسال کنید تا UCها برای شما فعال بشن. اگه سایتی از شما اطلاعات بیشتری درخواست کرد، درخواست اون‌ها رو رد کنید و توضیح بدید که همین اطلاعات برای فعال ‌شدن ارزها کافی هستند.

سانیکس
کپی لینک

چه‌جوری می‌تونیم از UC خریداری‌شده به بهترین نحو استفاده کنیم؟

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های هر بازیکن بعد از خرید یوسی اینه که چطور باید این ارز رو به بهترین شکل خرج کرد. باید بگیم که استراتژی‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که با پیروی از اون‌ها می‌تونید بهترین استفاده رو از بسته‌هایی که خریدید ببرید. در ادامه، چندتا از کاربردی‌ترین استراتژی‌ها رو بیان کردیم.

کپی لینک

ارتقا سطح دوستان و کلن

پیش‌تر هم گفتیم که شما با استفاده از UC می‌تونید انواع آیتم‌ها و اسکین‌ها رو به دوستان و هم‌تیمی‌هاتون هدیه کنید. این کار به‌عنوان یکی از بهترین استراتژی‌ها برای خرج ‌کردن این ارز شناخته می‌شه که در کوتاه‌مدت و بلندمدت تاثیرات بسزایی بر بهبود بازی شما داره؛ چون به این ترتیب، اون‌ها از این هدایا برای ارتقای خودشون استفاده می‌کنند و این حرکت، عملکرد کل تیم رو بهتر می‌کنه.

کپی لینک

صبوری برای شرکت تو رویدادهای ویژه

وقتی که بسته‌های موردنظر UC رو خریدید، عجله‌ای برای خرج اون‌ها نداشته باشید. این بسته‌ها دائمی هستند و شما تا همیشه وقت برای استفاده از اون‌ها دارید؛ پس صبر کنید تا UCهاتون رو روی رویدادهای ویژه و به‌خصوص تخفیفات سرمایه‌گذاری کنید. با این کار هم به آیتم‌های بهتری دست پیدا می‌کنید و هم مجبور به پرداخت ارز کمتری برای دستیابی به اون‌ها می‌شید.

کپی لینک

جلوگیری از خرج بی‌مورد

باید تاکید کنیم که پس از خرید یوسی، اون‌ها رو بی‌مورد و بدون برنامه‌ریزی خرج نکنید. قبل از خرید هر آیتمی، یک لیست برای خودتون داشته باشید که توی اون به اولویت‌بندی تمامی اسکین‌ها و دیگر آیتم‌های بازی بپردازید و طبق این لیست پیش برید. همچنین، به دلیل کم ‌بودن قیمت یک آیتم، پولتون رو برای خرید تجهیزات و وسایل بی‌ارزش هدر ندید.

کپی لینک

انتخاب درست صندوق‌ها

متوجه شدیم که صندوق‌های متنوعی تو بازی پابجی وجود دارند؛ اما کدومشون برای به‌دست ‌آوردن آیتم‌های نادر و افسانه‌ای مناسب هستند؟ معمولا تو صندوق‌های «Classic Crates» و «Premium Crates» می‌تونید اسکین‌های جذابی پیدا کنید که به‌سختی به‌دست می‌آند؛ البته این موضوع کاملا شانسیه و برای افزایش شانس خودتون بهتره چند بسته (مثلا ۱۰ عدد) رو به‌صورت همزمان باز کنید.

کپی لینک

آشنایی با برترین لباس‌ها و اسکین‌های پابجی

اسکین‌های پابجی تنوع بسیار زیادی دارند که انتخاب رو برای بازیکنان سخت می‌کنند. به‌خصوص که شما پولی برای خرید یوسی پرداخت کردید و این موضوع انتخاب‌های شما رو حتی حساس‌تر از قبل هم می‌کنه. در ادامه، با چندتا از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین ست‌های پابجی آشنا می‌شیم.

  • ست The Glacier (یخی): اسکین اسلحه M416
  • شخصیت فرعون طلایی (Golden Pharaoh X-Suit)
  • ست Godzilla vs. Kong
  • شخصیت The Joker (جوکر)
  • کاراکتر Bloodraven X-Suit
  • لباس‌های Mythic Fashion Sets
  • ست ترسناک Bloodthirsty Reaper

البته، باید بگیم که اکثر این ست‌های کمیاب داخل جعبه‌ها و رویدادها و به‌صورت شانسی به‌دست می‌آند؛ اما این رویدادها تو بازی قابل خریداری هستند و اینجاست که UC به کمک شما می‌آد. ست یخی و شخصیت فرعون از محبوب‌ترین آیتم‌های بازی هستند که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شیم.

کپی لینک

ست The Glacier (یخی): اسکین اسلحه M416

اسحله M416 به‌عنوان محبوب‌ترین سلاح بازی پابجی شناخته می‌شه. این اسلحه با افکت‌های یخی توجه بسیاری از افراد رو به خودش جلب کرده؛ اما خیلی سخت به‌دست می‌آد و فقط توی صندوق‌های کلاسیک (با شانس خیلی کم) یا رویدادهای خاص هست. اگه هدف خودتون رو روی این ست و اسلحه گذاشتید، از رویدادهای بازی غافل نشید.

کپی لینک

شخصیت فرعون طلایی (Golden Pharaoh X-Suit)

فرعون طلایی یکی دیگه از ست‌های محبوب پابجی به‌شمار می‌ره که داخلش اسکین کاراکتری با ظاهری جذاب و جزئیاتی طلایی‌رنگ داره. این ست هم نادره و برای به‌دست آوردنش باید تو رویداد خاصی به نام Pharaoh’s Riddle شرکت کنید؛ البته این رویداد پولیه و فقط با خرید یوسی امکان شرکت در اون رو خواهید داشت.

کپی لینک

قیمت یوسی پابجی موبایل

عوامل مختلفی روی تعیین قیمت UC تاثیرگذارند که با بررسی اون‌ها می‌تونیم شناخت بهتری از فروشگاه‌های محصولات دیجیتال پیدا کنیم؛ به این ترتیب، هدف کلاه‌برداران یا افراد شیاد هم قرار نمی‌گیریم. در ادامه، مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت یوسی رو بررسی می‌کنیم.

  • قیمت دلار تاثیر مستقیم روی قیمت UC داره؛ برای اینکه اصل این ارزها از کشور آمریکا و به قیمت دلاری فروخته می‌شند.
  • سایت‌ها و پلتفرم‌ها هم نقش مهمی تو قیمت نهایی ارز UC ایفا می‌کنند و ممکنه هزینه کمتر یا بیشتری برای هر بسته بگیرند.
  • به‌عنوان یکی دیگه از عوامل تاثیرگذار روی قیمت این ارز می‌تونیم به تحریم‌ها اشاره کنیم؛ البته سایت‌هایی مثل سانیکس هستند که سعی می‌کنند کمترین تاثیر رو از این موضوع بگیرند.

به‌طورکلی، مهم‌ترین عواملی که روی قیمت یوسی تاثیر می‌ذارند شامل قیمت دلار و سایت منتخب (برای خرید یوسی) می‌شند.

کپی لینک

آیا می‌تونیم UC رو به‌صورت رایگان دریافت کنیم؟

شاید شما هم تبلیغاتی برای دریافت یوسی رایگان روی بعضی از پلتفرم‌ها دیده باشید و کنجکاو شید که آیا این تبلیغات واقعی هستند یا نه. باید بگیم که در بیشتر مواقع، این سایت‌ها فقط قصد کلاه‌برداری و سرقت از حساب شما رو دارند و با این کار می‌خوان شما رو گول بزنند. البته، بعضی از سایت‌های معتبر هم هستند که رویدادهایی برای ارائه UC رایگان برگزار می‌کنند؛ پس، مراقب سایتی که برای دریافت یا خرید یوسی به اون مراجعه می‌کنید، باشید و حتما اعتبارش رو چک کنید. تازه، بعضی مواقع بازی پابجی هم رویدادهایی برگزار می‌کنه که داخل این رویدادها مقداری کمی از این ارز رو به بازیکنان جایزه می‌ده؛ اما این رویدادها خیلی کم پیش می‌آند و معمولا تعداد UCهای اون به‌قدری کم هستند که نمی‌شه کار جالب توجهی باهاشون انجام داد.

کپی لینک

تکنیک‌هایی برای پیشرفت سریع تو بازی پابجی موبایل

در کنار استفاده‌های مناسب از UC، تکنیک‌های دیگری هم برای پیشرفت سریع تو بازی پابجی وجود دارند. با ترکیب این استراتژی‌ها و استفاده از ارز پابجی، پیشرفت شما به‌قدری سریع می‌شه که احتمالا خودتون هم تعجب می‌کنید. در ادامه، به بررسی کاربردی‌ترین استراتژی‌های بازی برای پیشرفت سریع در اون می‌پردازیم.

کپی لینک

بررسی نقشه و انتخاب بهترین محل فرود

قبل از هرچیز، باید با یک نقشه به‌طور کامل آشنا شید و با جست‌وجو توی اون، تمامی نقاطش رو بشناسید. با این کار بازی شما حرفه‌ای‌تر می‌شه؛ به همین دلیل، بهتره همیشه این نقشه‌ آشنا رو برای بازی انتخاب کنید. موقع شروع بازی هم مراقب باشید که مکان‌های خلوت رو برای فرود انتخاب کنید و جاهایی که شلوغه نرید.

کپی لینک

جمع‌آوری تجهیزات بدون فوت وقت

یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی که در کنار خرید یوسی به پیشرفت شما کمک می‌کنه، جمع ‌کردن سریع تجهیزاته. اول بازی مهم‌ترین بخش بازیه که می‌تونه سرنوشت بازیکنان رو تعیین کنه؛ البته اگه موفق به جمع‌آوری نشدید یا تجهیزاتتون رو از دست دادید هم ناامید نشید و سعی کنید به مکان‌هایی برید که بازیکنی به اونجا نرفته.

کپی لینک

ارتباط و همکاری با هم‌تیمی‌ها

اگه شما هم دوست دارید بازی پابجی رو به صورت تیمی انجام بدید، باید از روش‌های موثر برای ارتباط بهتر با هم‌تیمی‌ها و انجام کارهای تیمی استفاده کنید؛ به‌عنوان مثال، اول بازی با همه افراد تیم برای ماموریت‌های هر شخص تصمیم بگیرید که توی بازی هر کسی تمرکزش رو روی موضوع به‌خصوصی بذاره. این روش به شما و تیمتون کمک می‌کنه تو بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خودتون نشون بدید و شانس بیشتری برای برد داشته باشید.

کپی لینک

سانیکس، معتبرترین سایت یوسی و دیگر محصولات مجازی

در این مقاله، به بررسی Unknown Cash (UC) بازی پابجی پرداختیم و یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید اون رو معرفی کردیم. اگه شما هم می‌خواید پیشرفت‌های سریعی تو بازی پابجی موبایل داشته باشید و از مزایای خرید یوسی بهره‌مند بشید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت سانیکس سری بزنید. این وب‌سایت به شما امکان خرید انواع بسته‌های UC تو کمترین زمان، با قیمت‌های خیلی کم و در امنیت کامل رو می‌ده و به‌عنوان معتبرترین سایت یوسی شناخته‌شده است.

منبع : https://sonics.ir

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات