تمایز نرم افزار CRM مایکروسافت با سایر رقبا

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مطالعه 7 دقیقه
 سامانه‌های مدیریت
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
در این مقاله قصد داریم به صورت جامع و کامل تمایز نرم افزار CRM مایکروسافت داینامیک را با سایر رقبا مورد بررسی قرار دهیم.
تبلیغات

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یکی از مهم‌ترین ابزارهای قابل اهمیت برای سازمان‌ها محسوب می‌شود که در بهبود فرآیندهای فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش موثر است. در این بین Microsoft Dynamics CRM به عنوان یکی از جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری برای هر کسب و کار بشمار می‌رود و کمک می‌کند تا فراتر از قبل رضایت مشتریان را در شرکت‌ها و سازمان‌ها کسب کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم به صورت جامع و کامل تمایز نرم افزار CRM مایکروسافت داینامیک را با سایر رقبا مورد بررسی قرار دهیم.

کپی لینک

بررسی جامع Microsoft Dynamics CRM: راهکاری فراتر از مدیریت ارتباط با مشتری

 سامانه‌های مدیریت

Microsoft Dynamics CRM  بین تمام ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتریان جایگاه کامل‌ترین و قدرتمندترین  نرم افزار را به خود اختصاص داده است و امکاناتی که به شما ارائه می‌دهد فراتر از مدیریت ارتباط مشتریان خواهد بود. پلتفرم فوق با هدف بهبود تجربه مشتریان و همچنین افزایش کارایی سازمان، ابزارهایی متعددی برای مدیریت فروش، خدمات پس از فروش، بازاریابی و غیره در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با این نرم افزار، سازمان‌ها قادر هستند فرآیندهای داخلی را بهینه کرده و با هوشمندسازی و همچنین اتوماسیون فعالیت‌ها، فرآیندهای خود را سریع‌تر و دقیق‌تر پیش ببرند. علاوه بر این، قابلیت یکپارچگی با ابزارهای مختلفی را دارد که در ادامه به بررسی راهکاری جامع درجهت افزایش بهره‌وری و همچنین رشد کسب و کار در کلیه ابعاد می‌پردازیم.

کپی لینک

چرا Microsoft Dynamics 365 CRM انتخاب اول کسب‌وکارهای حرفه‌ای است؟

کسب و کارهای سطح بالا و حرفه‌ای به دنبال راهکاری هستند تا بتوانند ارتباطات معمول با مشتریا ن را فراتر از تصور مدیریت کنند. بنابراین نرم افزار crm سامانه های مدیریت مبتنی بر مایکروسافت داینامیک 365 دارای امکانات متعددی است، از جمله این امکانات می‌توان به یکپارچگی با بسیاری از ابزارهای مایکروسافت اشاره کرد که انعطاف‌پذیری بالا و امکان سفارشی‌سازی فرآیندها متعدد را دارد و به کسب و کارها این قابلیت را می‌دهد تا بدون مرز، بهره‌وری خود را افزایش دهند، برای ثبت درخواست مشاوره CRM برای آشنایی با فرآیند پیاده‌سازی و اجرای این نرم افزار می‌توانید با متخصصین این مجموعه ارتباط بگیرید.

کپی لینک

مقایسه قابلیت‌های پیشرفته CRM مایکروسافت با سایر نرم‌افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزارهای مختلف crm ایرانی و خارجی دارای ویژگی‌های متنوعی هستند اما در برخی موارد شاهد اختلالات یا کم و کاستی‌هایی هم در نسخه‌های دیگر هستیم، اما مایکروسافت داینامیک 365 با ارائه نرم افزار crm به روز و کاربردی قابلیت‌های متعددی را در زمینه داده‌کاوی (Data Analytics)، اتوماسیون پیشرفته (Workflow Automation)  و غیره ارائه می‌دهد تا افراد در سازمان بتوانند با استفاده از اطلاعات به بهترین نحو نسبت به تحلیل پیش‌بینی روش، خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی و همچنین یکپارچگی با شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های ابری به خوبی اقدام کنند.

سامانه های مدیریت با شناخت بازار و با توجه به تجربه‌ایی که توانسته در این مدت از همکاری با مشتریان در صنایع متنوع کسب کند؛ نسبت به توسعه این نرم افزار اقداماتی انجام داده و بسیاری از نرم افزارهای مالی، حسابداری، فروش، بازاریابی و حتی شبکه‌های اجتماعی را در ایران با نرم افزار CRM  در سازمان‌های مختلف بنا به نیازمندی‌های مختلف یکپارچه کرده است و این اقدام موجب شده تا در روند کاری سازمان‌ها، گام‌های استراتژیک و مفیدی برداشته شود و به بسیاری از شرکت‌ها کمک کند تا بهینه عمل کنند.

کپی لینک

قابلیت‌های انحصاری مایکروسافت داینامیک 365، که آن را از سایر رقبای ایرانی متمایز می‌کند

 سامانه‌های مدیریت

همانطور که در بخش‌های دیگراشاره کردیم، نرم افزار CRM مایکروسافت به دلیل قابلیت‌های متعدد به نوعی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری پرچمدار محسوب می‌شود و به دلیل ویژگی‌های منحصربه فردی که دارد از رقبای ایرانی متمایز شده است. در ادامه به برخی از قابلیت‌های انحصاری و خاص این نرم افزار اشاره خواهیم کرد:

یکپارچگی کامل با اکوسیستم Microsoft

یکپاچگی نرم افزار CRM با ابزارهای مایکروسافت به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا به راحتی کلیه اطلاعات و فرآیندهای خود را به خوبی در پلتفرمی یکپارچه مدیریت کرده و روند کار تیمی خود را بهبود دهند.

قابلیت سفارشی‌سازی پیشرفته

CRM سامانه های مدیریت مبتنی بر  Microsoft Dynamics 365 به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا با توجه به نیازهای خاص کسب و کار خود، فرآیندها، داشبوردها، فرم‌ها و گزارش‌ها به صورت سفارشی شده طراحی می‌شوند. این سطح از انعطاف‌پذیری در نسخه‌های ایرانی و سفارشی‌سازی شده محدودتر است.

قابلیت تحلیل داده‌های پیشرفته

ابزار Power BI یکی از ابزارهای کاربردی درجهت گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها محسوب می‌شود که بسیاری از سازمان‌ها از آن برای تحلیل داده‌‎های مشتریان، فروش و درنهایت اتخاذ تصمیم گیری‌های خرد و کلان استفاده می‌کنند، بنابراین برای کمک به پیش‌برد اهداف فوق، یکپارچگی CRM با این ابزار توسط تیم متخصص تولید این مجموعه صورت گرفت. لازم به ذکر است که امروزه به کمک این ابزار در نرم افزار سی آر ام،  قابلیت‌هایی مانند تحلیل رفتار مشتری، اتوماسیون هوشمند و پیشنهادات سفارشی‌سازی شده قابل دستیابی است و به واسطه آن می‌توان نسبت به تحلیل اطلاعاتی که از قبل جمع‌آوری شده است؛ اقدام کرد.

مقیاس‌پذیری بالا و پشتیبانی از سازمان‌های بزرگ

نرم افزار CRM مایکروسافت داینامیک 365 به نحوی طراحی شده است که قابلیت پشتیبانی از ساختارهای پیچیده در سازمان‌های بزرگ را دارد، این به نوعی است که نرم افزار های سی آر ام ایرانی معمولا برای کسب و کارهای کوچک و حتی متوسط بهینه‌سازی شده است.

پلتفرم ابری قوی و امنیت پیشرفته

مایکروسافت با ارائه نرم افزار crm امنیت آن را با توجه به پروتکل‌های متعددی رعایت کرده است، زیرا شرایطی را برای سازمان‌های بزرگ و حساس که اطلاعات مهم و حیاتی زیادی دارند، فراهم کرده تا بتوانند به خوبی از این نرم افزار بدون نگرانی استفاده کنند.

تمایز CRM سامانه های مدیریت برپایه پلتفرم مایکروسافت با سایر رقبا

نرم افزار CRM مایکروسافت ابزاری در جهت به ثمر رساندن استراتژی‌های CRM هر سازمان محسوب می‌شود، این نرم افزار در جهت تسهیل ارتباط با مشتریان، ارتقاء سودآوری، بهبود فرآیندها و درنهایت افزایش CLV مشتری کمک می‌کند.

بنابراین با نرم افزار CRM می‌توان نگاهی جامع از فعالیت‌های سازمان حول محور مشتری که اصطلاحا به دید 360 درجه معروف است، اشاره داشت.

نرم افزار CRM داراری سه لایه  زیر است که به صورت جامع، هوشمند و یکپارچه می‌تواند نسبت به بهبود روابط تجاری با مشتریان و همچنین افزایش سودآوری سازمان پیش رود:

  • تعاملی (مدیریت یکپارچه کلیه کانال‌های ارتباطی سازمان مانند تلفن، ایمیل، پیامک، شبکه های اجتماعی، وبسایت و...)
  • عملیاتی (مدیریت یکپارچه کلیه امور بازاریابی، فروش و خدمات سازمان)
  •  تحلیلی (داشبوردها و گزارشات تحلیلی صحیح، دقیق و در لحظه)
 سامانه‌های مدیریت

بنابراین یک نرم افزار CRM مناسب نه تنها باید نیازهای سازمان‌ها را پوشش دهد بلکه می‌بایست موارد فوق را با انعطاف‌پذیری بیشتر و امکان توسعه مستمر در نظر بگیرد. زیرا سیستم‌های CRM امروزه نقش تاثیرگذاری در جهت تسهیل و تحقق اهداف رقابتی کسب و کارها و همچنین سودآوری بیشتر آن‌ها دارند.

استفاده از استراتژی مناسب CRM، آموزش نرم افزار مایکروسافت داینامیک 365 به پرسنل، همکاری و همراهی مدیران و همچنین شناخت دقیق از نیازها و انتخاب نرم افزار مناسب جزو مواردی است که می‌بایست در این مسیر در نظر گرفته شود. در غیر این صورت اجرای هرکدام از موارد فوق به تنهایی ممکن است روند پیاده‌سازی را به چالش بکشد.

لذا نرم افزار CRM سامانه های مدیریت برپایه پلتفرم Microsoft Dynamics 365 پیاده سازی شده و کلیه ابزارهای مهم و ضروری را در زمان بهینه‌سازی ارتباط با مشتریان، افزایش فروش و بهره‌وری و درنهایت ارائه خدمات بهتر در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد.

کپی لینک

نقش Microsoft CRM در افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها نسبت به رقبا

به کمک امکاناتی نظیر خودکارسازی فرآیندها، دسترسی به اطلاعات مشتریان در هر زمان و مکان، ارائه تحلیل‌های جامع و کاربردی، Microsoft Dynamics CRM به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بهره‌وری خود را به‌طور قابل توجهی افزایش داده و هزینه‌های عملیاتی خود را کاهش دهند. این نرم‌افزار همچنین با بهبود عملکرد نیروی فروش و ایجاد ارتباطات موثرتر با مشتریان، به بهینه‌سازی فرآیندهای فروش و خدمات کمک می‌کند.

کپی لینک

بررسی تمایزهای کلیدی CRM Dynamics 365 قبل از انتخاب CRM مناسب برای سازمان

پیش از انتخاب نرم افزار CRM مناسب، می‌بایست به نیاز سازمان، بودجه و چالش‌های خود توجه کنید اکنون بعد از بررسی‌های صورت گرفته متوجه تمایز کلیدی  Microsoft Dynamics 365 CRM با سایر نرم افزارهای مدیریت ارتباط با مشتری خواهید شد که در ادامه به ویژگی های کلیدی نرم افزار CRM سامانه های مدیریت می‌پردازیم:

  • راهکار جامع ارتباطات سازمانی
  • نرم‌افزار بازاریابی: ابزار ایجاد بینش، ارزیابی فعالیت‌های بازاریابی و بهبود ROI
  • نرم‌افزار فروش: ابزار کارآمد افزایش فروش
  • نرم‌افزار خدمات پس از فروش: ابزار بهبود فرایند خدمات
  • اپلیکیشن موبایل: ابزار ارائه خدمات موبایلی
کپی لینک

با Microsoft Dynamics 365، فراتر از مدیریت ارتباط با مشتری حرکت کنید

با استفاده از Microsoft Dynamics 365 در کنار مدیریت ارتباط با مشتری به ابزارهای جامع در جهت بهبود و تحول عملکرد کلیه بخش‌های کسب و کار دست می‌یابید. پلتفرم یکپارچه فوق به شما این قابلیت را می‌دهد تا کلیه فرآیندهای سازمانی از جمله بازاریابی، فروش، خدمات پس از فروش و سایر بخش‌های سیستمی را بهبود و مدیریت کنید. با استفاده از قابلیت‌هایی که در بخش‌های بالا به آن اشاره کردیم این نرم افزار به صورت هوشمندانه به هر سازمانی کمک می‌کند تا در بازار رقابتی امروز همچنین در روند پیش‌برد اهداف عمل کنیم.

CRM سامانه های مدیریت به‌عنوان یک استراتژی کلیدی، نه‌تنها به بهبود ارتباطات با مشتریان کمک می‌کند بلکه ارزش واقعی برای تمامی ذینفعان سازمان ایجاد می‌نماید. با توجه به لایه‌های عملیاتی، تحلیلی و تعاملی در این نرم افزار، سازمان‌ها می‌توانند به‌طور هوشمندانه‌ای نیازهای خود را شناسایی کرده و از ابزارهای مناسب برای ارتقاء فرآیندهای فروش، خدمات مشتری و تحلیل داده‌ها استفاده کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات