هرلایف معرفی «کلینیک» و «فروشگاه» را به اپلیکیشن خود اضافه کرد
هرلایف، اپلیکیشنی که فعالیت خود را با تمرکز بر اپلیکیشن تقویم قاعدگی بانوان آغاز کرده بود، اکنون با اضافه کردن دو قابلیت جدید به نام «کلینیک» و «فروشگاه» در مسیر گسترش خدمات خود بهعنوان یک پلتفرم سلامت دیجیتال قرار گرفته است. فرشاد عبادی، مدیر کسبوکار هرلایف، در این خصوص اعلام کرد که این دو بخش جدید با هدف تکمیل زنجیرۀ ارزش کاربران هرلایف طراحی شدهاند.
بخش کلینیک: مشاورۀ آنلاین پزشکی در دسته بندیهای مرتبط با سلامت زنان
در بخش «کلینیک» اپلیکیشن هرلایف کاربران میتوانند به مشاورههای آنلاین متنی با پزشکان در حوزههای مختلفی مانند زنان و زایمان، تغذیه، پوست و مو، مامایی، روان شناسی و روانپزشکی و اطفال دسترسی پیدا کنند. هرلایف این امکان را با همکاری پژوهشکدۀ سلامت خانواده دانشگاه علوم پزشکی تهران فراهم کرده و وعده داده است که در آیندهای نزدیک، مشاورههای تلفنی نیز در این بخش اضافه خواهد شد. به گفتۀ فرشاد عبادی: «این گام اولیهای برای ساخت یک پلتفرم جامع سلامت دیجیتال است».
برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هرلایف مراجعه کنید تا بیشتر با خدمات و اپلیکیشن هرلایف آشنا شوید.
#متن دکمۀ فراخوانی: با اپِ هرلایف آشنا شوید!
# لینک فراخوانی: https://herlifeapp.com/
فروشگاه: دسترسی سریع به محصولات بهداشتی و سلامت
بخش «فروشگاه» هرلایف در نسخه PWA عرضه شده و کاربران در آن میتوانند محصولات متنوعی از جمله محصولات بهداشت فردی، سلامت و درمان و مکملها را تهیه کنند. سفارشهای کاربران تهرانی در همان روز تحویل داده میشود. عبادی توضیح میدهد که در حال حاضر ۳۰ درصد از کاربران به فروشگاه دسترسی دارند و در ۱۰ روز آینده این دسترسی برای تمامی کاربران فراهم خواهد شد. او تأکید میکند که هدف از راهاندازی فروشگاه، صرفاً فروش محصولات نیست؛ بلکه ارائه محصولاتی باکیفیت و متناسب با نیازهای کاربران هرلایف است: «نگاه ما این نیست که فروشگاه هرلایف به فروشگاههایی مانند دیجیکالا یا خانومی تبدیل شود».
هدف، ایجاد تجربهای متمایز در سلامت دیجیتال
فرشاد عبادی مدیر کسبوکار هرلایف دربارۀ هدف اصلی این پلتفرم میگوید که هرلایف در پی ایجاد تجربهای نوین برای کاربران خود است؛ تجربهای که دادههای کاربران را برای ارائۀ مشاورهها و پیشنهادات شخصیسازیشده بهکار گیرد. او اضافه میکند: «کلینیک و فروشگاه هرلایف قرار است به واسطۀ دریافت و تحلیل دادههای سلامت، تجربهای یکپارچه و مبتنی بر ارزش برای کاربران ایجاد کنند».
برنامههای بازاریابی و گسترش هرلایف در آینده
با بیش از یک میلیون نصب فعال، هرلایف هماکنون جایگاه ویژهای در بازار سلامت دیجیتال دارد و به گفتۀ عبادی، برنامههای بازاریابی گستردهای برای سال آینده در نظر گرفته است. او میگوید: «ما در تلاش هستیم تا با استراتژیهای نوآورانه، کاربران بیشتری را به هرلایف جذب کرده و خدمات سلامت دیجیتال را به سطح جدیدی برسانیم».
هرلایف، یکی از برندهای زرینو به مدیرعاملی شهرام شاهکار است. زرینو بازوی نوآوری و دیجیتال گروه زرین رویا مالک برندهایی مثل (MyLady، MyBaby و EasyLife) است.
نظرات