از هر ۳ کودک متولدشده یکی کاربر گهواره شد؛ گزارش سال ۱۴۰۲ اپلیکیشن گهواره

شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
گهواره
این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد
نخستین گزارش سالانه گهواره در پایان تابستان ۱۴۰۳ منتشر شده است. در این مطلب، به بخش‌هایی از گزارش سالانه گهواره اشاره می‌کنیم.
تبلیغات

نخستین گزارش سالانه گهواره در پایان تابستان ۱۴۰۳ منتشر شده است. گهواره اپلیکیشن حوزه والدگری و فرزندپروری‌ است که والدین را در مسیر فرزنددار شدن از دوره پیش از بارداری تا پس از زایمان و تربیت کودک همراهی می‌کند و به افزایش آگاهی آنان از دست‌اندازها و پیچ‌وخم‌های مسیر کمک می‌نماید.

در گزارش سال ۱۴۰۲ گهواره، مسیر اپلیکیشن گهواره از ابتدا یعنی از اسفند ماه ۱۳۹۵ تا پایان سال ۱۴۰۲ مرور شده و سپس به مهم‌ترین آمار و رویدادهای سال ۱۴۰۲ اشاره پرداخته‌اند.

 اپلیکیشن گهواره به صورت تخصصی روی حوزه فرزندپروری تمرکز کرده است و طبق گزارش سال ۱۴۰۲ اپلیکیشن گهواره تا پایان این سال بیش از ۲ میلیون کاربر جذب این اپلیکیشن شده و از هر سه کودک متولد شده در سال گذشته یک کودک کاربر گهواره شده است.

در این مطلب، به بخش‌هایی از گزارش سالانه گهواره اشاره می‌کنیم و فایل کامل این گزارش را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

اپلیکیشن گهواره؛ همراه خوب فرزندپروری

به گزارش زومیت، اپلیکیشن گهواره، که از اسفندماه ۱۳۹۵ کار خود را آغاز کرده، در سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس در دسترس است و تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ۲,۲۸۵,۶۱۹ کاربر از خدمات کاربردی این اپلیکیشن استفاده کرده‌اند.

با مقایسه آمار تولد نوزادان ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور و تعداد کاربران ثبت‌نام‌شده در اپلیکیشن گهواره، می‌توان به‌تقریب گفت که در سه سال گذشته، از هر سه نوزاد متولدشده، یک نوزاد در اپلیکیشن گهواره عضویت دارد.

کاربران گهواره

به گزارش زومیت، طبق گزارش سال ۱۴۰۲ اپلیکیشن گهواره تعداد کاربران یکتای این اپلیکیشن تا پایان سال گذشته بیش از دو میلیون کاربر (۲,۲۸۵,۶۱۹) برآورد شده است. در همین سال از هر سه کودک متولد شده یکی عضویت اپلیکیشن گهواره را دارد.

تعداد اعضای اپلیکیشن گهواره در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ با ۳۱ درصد تفاوت، افزایشی توصیف شده است.

گهواره

کاربران فعال ماهانه گهواره

در سال ۱۴۰۲، بیشترین تعداد کاربر فعال ماهانه در اسفند ماه با تعداد ۴۶۳۵۳۹ کاربر به ثبت رسیده که این تعداد نسبت به ماه فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۳۵ درصد رشد داشته است.

کاربران دانای گهواره

در بخش شبکه اجتماعی، کاربران گهواره فرصت دارند با والدین دیگر، که دغدغه‌های مشترکی دارند، گفت‌وگو کنند. کاربر دانا به کاربری گفته می‌شود که در بخش فرزندپروری به پرسش‌های دیگر والدین پاسخ بدهد و کاربران دیگر پاسخ‌های او را پسند کنند. در نمودار زیر، می‌توانید تعداد کاربران دانای گهواره را ببینید که در سال ۱۴۰۲ به میزان بیش از ۲۹ درصد رشد کرده است.

پررفت‌و‌آمدترین روز گهواره

در ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین تعداد کاربر فعال روزانه در گهواره ثبت شده است که نسبت به سال قبل بیش از ۴۰ درصد رشد کرده است.

گهواره

اگر علاقه‌مند هستید، راجع به رکوردها و ترین‌های گهواره اطلاعات بیشتری کسب کنید، نسخه کامل گزارش سالانه گهواره را اینجا ببینید.

دسته‌بندی کاربران گهواره

کاربران گهواره بر اساس وضعیت، به دسته اصلی پیش از بارداری، بارداری و فرزندپرآوری تقسیم می‌شوند. بیشتر کاربران این اپلیکیشن با ۵۸.۴ درصد به دسته فرزندپروری اختصاص دارد. در رتبه‌های دوم و سوم نیز دسته بارداری با ۳۸.۵ درصد و پیش از بارداری با ۳.۱ درصد قرار گرفته است.

گهواره

آژانس دیجیتال مارکتینگ گهواره

آژانس دیجیتال مارکتینگ گهواره که فعالیت خود را از مهرماه ۱۴۰۱ با هدف ارتباط میان برندها و کاربران آغاز کرده تاکنون با بیش از ۲۵ کسب‌وکار سرشناس همکاری داشته و خدمات و محصولات این کسب‌وکارها را به کاربران گهواره معرفی کرده است.

همکاران گهواره‌ای‌ها

پدیدآورندگان گهواره همکاران مشغول در این اپلیکیشن هستند که هریک در شکل‌گیری و بهتر شدن این اپلیکیشن نقشی داشته‌اند. در سال ۱۴۰۲، تعداد همکاران گهواره ۳۷ نفر بوده است که میانگین سنی آنان ۳۳ سال است. در تصویر زیر، می‌توانید دسته‌بندی همکاران گهواره را به تفکیک جنسیت و تحصیلات مشاهده کنید.

قابلیت‌های اپلیکیشن گهواره

در گهواره کاربران می‌توانند با خرید اشتراک ماهانه که در قالب‌های مختلفی ارائه می‌شود از خدمات اشتراک گهواره پلاس که مشتمل بر قابلیت‌هایی چون دسترسی به پیام مشاور، امکان مطرح کردن پرسش در شبکه‌های اجتماعی،‌ دسترسی به ابزارهای اپلیکیشن  بهره‌مند شوند.

فروشگاه یکی از بخش‌های اصلی اپلیکیشن گهواره است که در آن محصولات ضروری برای کودکان در غرفه‌های مختلف وجود دارد. پوشاک و اکسسوری، کتاب، بازی و سرگرمی، شیردهی و غذاخوری، اتاق و لوازم خواب، بهداشت و سلامت، سفر و گردش و لوازم التحریر محصولات فروشگاه اپلیکشن گهواره است. پرفروش‌ترین دسته این فروشگاه به پوشاک تعلق دارد. در طول سال ۱۴۰۲ کاربران نزدیک به هفت میلیون بار از فروشگاه گهواره بازدید کردند. پوشاک، پرفروش‌ترین محصول فروشگاه اپلیکیشن گهواره است.

یکی از ابزارهای جالب دیگر در اپلیکیشن گهواره ابزار انتخاب اسم است. الگوریتم‌های این ابزار به‌گونه‌ای طراحی شده است که می‌توان اسامی مختلف دخترانه و پسرانه را به ترتیب حروف الفبا و براساس ریشه آن اسم جست‌وجو کرد. طبق آمار منتشرشده از سوی گهواره، در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۸ هزار اسم از طریق این ابزار انتخاب شده است.

نام بیش از ۷۸ هزار کودک از طریق ابزار انتخاب اسم گهواره ثبت شده است.

ابزار خواب از دیگر ابزارهای جالب توجه در این اپلیکیشن است. ابزار خواب شامل دو بخش دانستنی‌ها و لالایی است که والدین می‌توانند علاوه‌بر پخش کردن لالایی‌های موجود در این بخش، صدای خود را ضبط کنند و حتی این فایل صوتی را با دیگر کاربران اپلیکیشن گهواره به اشتراک بگذارند.

در گهواره، کاربران می‌توانند متناسب با سن دقیق فرزند خود به صورت روزانه از مشاور پیام دریافت می‌کنند. محتوای پیام‌های مشاور با مهم‌ترین دغدغه‌های والدین و نکته‌های متناسب با فرزند آنها مرتبط است. تعداد کاربرانی که از قابلیت پیام مشاور اپلیکشن گهواره استفاده کردند در سال ۱۴۰۲ بیش از یک میلیون نفر برآورد شده است.

رسانه‌های گهواره

وب‌سایت و وبلاگ گهواره با بازدید روزانه متوسط ۱۸ هزار بازدید از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های گهواره هستند. همچنین صفحه اینستاگرام گهواره نیز با یک میلیون دنبال‌کننده و کانال تلگرامی آن با بیست هزار نفر کاربر از دیگر رسانه‌های گهواره است.

متن کامل گزارش سالانه گهواره را اینجا ببینید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات