پرینتر جیبی شیائومی عکس‌هایتان را بدون جوهر چاپ می‌کند و فقط ۵۵ دلار قیمت دارد

یک‌شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
پرینتر هوشمند شیائومی از نمای جلو
پرینتر 1S شیائومی امکان چاپ تصاویر با گوشی هوشمند را فراهم و کاربران را از کارتریج‌های پردردسر بی‌نیاز می‌کند.
تبلیغات

شیائومی از پرینتر جیبی Mijia مدل 1S با تمرکز بر قابلیت‌های شخصی‌سازی و واقعیت افزوده رونمایی کرد. پرینتر یادشده به‌طور رسمی ازطریق فروشگاه JD.com دردسترس کاربران قرار گرفته است.

اصلی‌ترین عملکرد پرینتر 1S امکان ایجاد عکس‌های چاپی ازطریق گوشی هوشمند است. پرینتر جدید شیائومی‌ امکان استفاده از گزینه‌های سفارشی‌سازی را ازطریق اپلیکیشن Mi Home فراهم می‌کند.

یکی‌ از قابلیت‌های پرینتر جیبی 1S امکان ایجاد «تصاویر AR» است. با استفاده از این قابلیت می‌توان ویدئوهایی تا حداکثر ۱۵ ثانیه و صوت‌هایی تا حداکثر ۶۰ ثانیه را در اپلیکیشن Mi Home قرار داد. بعد از چاپ تصاویر با این پرینتر، می‌توان تصاویر چاپی را اسکن و همراه‌ با ویدئوها و صوت‌های ایجادشده مشاهده کرد.

پرینتر جیبی شیائومی Mijia مدل 1S در کنار تصاویر چاپ‌شده
Xiaomi

کاربران می‌توانند از بین سبک‌های مختلف برای چاپ عکس‌های خود انتخاب کنند و آواتارهای سفارشی و واترماک اضافه کنند. پرینتر جیبی 1S دارای هشت فیلتر مختلف است که به کاربران اجازه‌ می‌دهد قبل از چاپ، ظاهر کلی عکس‌های خود را تنظیم کنند.

پرینتر قابل‌ حمل جدید شیائومی دیگر به وای‌فای وابسته نیست و با استفاده از بلوتوث می‌توان از آن بهره برد. این قابلیت به چندین کاربر امکان می‌دهد که به‌طور همزمان به پرینتر متصل شوند.

جدیدترین پرینتر جیبی شیائومی از فناوری چاپ بدون جوهر (ZINK) استفاده می‌کند. فناوری ZINK برای چاپ تصاویر به کاغذهای مخصوصی که کریستال‌های رنگی درون آن‌ها تعبیه شده، متکی است. پرینتر با اعمال حرارت به این کریستال‌ها تصاویر را روی کاغذ شکل می‌دهد و پرینتر را از کارتریج‌ بی‌نیاز می‌کند.

قیمت یک بسته‌ی ۵۰ عددی از کاغذ مخصوص ZINK حدود ۹۹ یوان (معادل ۱۵ دلار) و قیمت پرینتر 1S حدود ۳۹۹ یوان (معادل ۶۰ دلار) است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات