گلکسی S25 اولترا در بنچمارک دیگری رؤیت شد؛ این بار با فرکانس ۴٫۴۷ گیگاهرتز و امتیاز نزدیک ۱۰هزار

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
نمای پشت گلکسی اس ۲۴ اولترا
تراشه‌ی پرچم‌دار کوالکام در گلکسی S25 اولترا به بیشترین فرکانس و عملکرد چندهسته‌ای خود رسید.
تبلیغات

اسنپدراگون ۸ نسل ۴ نسخه‌ی For Galaxy باردیگر در گوشی گلکسی S25 اولترا آزمایش شد و به‌لطف هسته‌های پرقدرتی که با فرکانس ۴٫۴۷ گیگاهرتز کار می‌کردند، با افزایش ۷ درصدی در عملکرد چندهسته‌ای روبه‌رو شد.

پیش‌از‌این، بنچمارک تراشه‌ی جدید کوالکام در گوشی پرچم‌دار مورد‌انتظار سامسونگ رؤیت شد و امتیاز چندهسته‌ای آن از عملکرد تراشه‌ی A18 پرو در آیفون ۱۶ بهتر بود. بااین‌حال، این بار فرکانس هسته‌های پرقدرت اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کمی افزایش یافته و امتیاز چندهسته‌ای بییشتری از دفعه‌ی قبل به‌دست آمده است.

بنچمارک اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در گلکسی S25 اولترا
Geekbench

در آزمون قبلی، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ با دو هسته‌ی قدرتمند که با فرکانس ۴٫۲۰ گیگاهرتز کار می‌کردند و ۶ هسته‌ی کم‌مصرف که با ۲٫۹۰ گیگاهرتز کار می‌کردند، آزمایش شده بود. براساس جدیدترین بنچمارک گیک‌بنچ ۶، فرکانس هسته‌های پرقدرت تراشه‌ی مذکور به ۴٫۴۷ گیگاهرتز و هسته‌های بهینه‌ی آن به ۳٫۵۳ گیگاهرتز ازطریق گوشی گلکسی S25 اولترا افزایش یافته است.

پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۴ تحت فرکانس‌های گفته‌شده، توانست امتیازهای ۹٬۷۰۶ و ۳٬۰۱۱ را به‌ترتیب در عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌دست آورد. امتیاز چندهسته‌ای این پردازنده ۷ درصد از آزمون قبلی بیشتر شده؛ اما امتیاز تک‌هسته‌ای آن کمی از ۳٬۰۶۰ که در بنچمارک قبل به‌دست آمد، کمتر است.

واضح است که اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در گوشی سامسونگ اورکلاک‌ شده است تا بتواند نتایج بهتری تولید کند؛ اما این نتایج کمتر از نمره‌ای محسوب می‌شود که در وان‌پلاس ۱۳ تولید شد. اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در گوشی وان پلاس امتیاز چندهسته‌ای خیره‌کننده‌ی ۱۰٬۰۴۹ و امتیاز تک‌هسته‌ای ۳٬۲۳۶ را به‌دست آورد؛ آن هم وقتی که با فرکانس ۴٫۴۳ کار می‌کرد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات