رونمایی ال جی و گلدیران از اولین ویدئو وال با پنل منحنی و اولد در ایران
الجی و گلدیران بهعنوان نمایندهی رسمی این برند کرهای در ایران، روز گذشته در جریان یک رویداد، محصولات دیجیتال ساینیج و تلویزیونهای تجاری خود را در ایران به اصحاب رسانه و فعالان بخشهای مختلف معرفی کردند. هدف اصلی این مراسم آشنایی بیشتر فعالان در بخشهای هتلداری، مجتمعهای تجاری، ارگانهای دولتی و دیگر مشاغل نیازمند به اطلاعرسانی دیداری بود. تلاشهای الجی به بخش نمایشگرهای خانگی خلاصه نمیشود و این شرکت محصولات متنوعی نیز در بخش دیجیتال ساینیج (Digital Signage) به مشتریان تجاری خود ارائه میدهد.
دیجیتال ساینیج به زبان ساده به نمایشگرها و بسترهای نرمافزاری مخصوص اطلاعرسانی و تبلیغات اطلاق میشود. با پیشرفت تکنولوژی به پایان بیلبوردهای ثابت و تابلوهای بیروح تبلیغاتی نزدیک میشویم از اینرو، سرمایهگذاری روی دیجیتال ساینیج برگ برندهی فعالان تجاری برای جذب مشتری خواهد بود. محصولات این بخش تفاوتهایی در میزان عمر مفید و ساعت کاری، روشنایی نمایشگر و صرفهی اقتصادی با محصولات خانگی و رایج دارند؛ بهطوری که استفاده و ترکیب کردن آنها ساده و کنترلپذیر است. با گزارش زومیت از سمینار محصولات تجاری الجی در ایران همراه ما باشید.
در ابتدای مراسم بن هر، مدیر دپارتمان B2B الجی در خاورمیانه و آفریقا، با بیان رشد روزافزون سرمایهگذاری در بخش مجتمعهای تجاری در جهان، استفاده از راهکارهای جدید دیجیتال ساینیج را یک امر مهم در این بخش دانست. پس از سخنرانی کوتاه بن هر، المعی از دپارتمان فروش تجاری گلدیران، در مورد راهکاریهای تجاری برای فروشگاهها، هتلها، بیمارستانها و فرودگاه مطالبی برای حضار ارائه کرد و ویدئویی از نمونههای موفق و مشتریان بزرگ محصولات تجاری الجی در ایران به نمایش درآمد.
مهمترین برتری نمایشگرهای تجاری و ساینیج نسبت به نمونههای رایج، امکان استفاده از آنها در حالتهای افقی و عمودی بدون نگرانی از زاویهی دید، عمر تقریبی ۶۰ هزار ساعتی و قابلیت نصب و شخصیسازی فراوان در محیطهای مختلف است. نمایشگرهای تجاری تا ۱۸ ساعت در روز قابل استفاده هستند؛ این در حالی است که نمونههای خانگی رایج حداکثر تا ۱۲ ساعت در روز بهصورت طولانیمدت قابل استفاده هستند و از سوی دیگر، عمر مفید ماژول این نمایشگرها حدودا چهار برابر نمونههای خانگی است. طبق ادعای الجی، نمایشگرهای تجاری این شرکت در برابر مشکل Burn-in نیز مقاوم هستند.
نمایشگرهای تجاری UHD، نمایشگرهای مخصوص رستورانها، ویدئو والهای (Video Wall) در مقیاس بزرگ، نمایشگرهای کشیده و نمایشگرهای مخصوص هتل و بیمارستانها تنها بخشی از محصولات تجاری ارائهشده توسط الجی و گلدیران به شمار میرود. رضایی، مدیر بخش نمایشگرهای تجاری الجی در ایران در بخش دیگری از مراسم، توضیحات کاملی در مورد پنلهای مورد استفاده در مانیتورهای ساینیج الجی، تکنولوژیها و طیف محصولات ارائهشده توسط الجی در ایران به حضار در سالن ارائه کرد.
یکی از خاصترین محصولات تجاری الجی، نمایشگرهای تخت و منحنی اولد این شرکت است. اولد با امکان طراحی خمیده، نمایش عالی رنگ مشکی و ضخامت اندک، یکی از گزینههای جدید و البته خاص در دیجیتال ساینیج محسوب میشود. الجی و گلدیران در بخشی از مراسم اولین نمایشگر خمیده ساینیج اولد در ایران را رونمایی کردند. در حاشیهی این رونمایی، مسئولان الجی در ایران به توضیح در مورد این محصول و چگونگی پیادهسازی آن پرداختند. انواع نمایشگرهای تجاری الجی از نمایشگرهای گردان و دوطرفه گرفته تا نمایشگرهای عریض نیز در این رویداد به نمایش گذشته شدند.
از دیگر محصولاتی که توسط مسئولان گلدیران و الجی در این رویداد معرفی و به نمایش گذاشته شد، میتوان به نمایشگرهای دوطرفه، نمایشگرهای عریض افقی و عمودی و انواع ویدئو والها اشاره کرد. نمایشگرهای با روشنایی بالا هم بهعنوان یک راهکار برای استندهای خیابانی و استفاده در فضای باز مطرح هستند؛ الجی در این بخش محصولات مختلفی با روشنایی بالای ۲۵۰۰ نیت و مقاوم در برابر شرایط آبوهوایی و دمایی مختلف ارائه میدهد. رحمتی در بخش دیگری از مراسم به ارائهی اطلاعات در مورد بخش نرمافزاری نمایشگرهای تجاری و محصولات مخصوص هتلها پرداخت.
بد نیست بدانید که الجی راهکار نرمافزاری «SuperSign» را نیز برای کنترل محصولات تجاری خود ارائه میکند؛ نسخهی رایگان این نرمافزار امکانات محدودی در اختیار کاربر قرار میدهد، بااینحال امکان دسترسی به امکانات دیگر با پرداخت هزینه وجود دارد. طبق اعلام رضایی، مدیر بخش نمایشگرهای تجاری الجی در ایران، علاوه بر راهکار نرمافزاری اختصاصی الجی، کاربران قادر به استفاده از راهکارهای توسعه دادهشده توسط دیگر شرکتها نیز خواهند بود. بخش پایانی رویداد روز گذشتهی گلدیران و الجی به پاسخگویی سؤالات فعالان صنایع مختلف اختصاص داشت.
نظرات