پخش از رسانه
پاکشوما در سالگرد ۵۰ سالگی خود، ریبرند شد [تماشا کنید]
برند پاکشوما ۵۰ ساله شد و به همین مناسبت نشان تجاری و هویت بصری جدیدش را رونمایی کرد.
تبلیغات
برند پاکشوما با هدف تولید لوازم خانگی در سال ۱۳۵۴ تأسیس شد. به مناسبت پنجاهمین سالروز تأسیس این برند، در مراسمی با حضور خبرنگاران، از هویت بصری جدید پاکشوما رونمایی شد.
پاکشوما میگوید که هدفش از تغییر هویت بصری خود، همراهشدن با روند تغییرات روز و مشتریان جوانتر است. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ریبرند پاکشوما، آیتم ویدیویی جدید زومیت را از دست ندهید.
داغترین مطالب روز