دوربین امنیتی حرفه‌ای و هوشمند آنر با زوم ۲۰ برابری رونمایی شد

یک‌شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
دوربین امنیتی آنر Xiaopai Smart Camera Pro
آنر دوربین امنیتی هوشمند جدید خود را با قابلیت زوم ۲۰ برابری رونمایی کرد.
تبلیغات

آنر تحت برند Honor Choice دوربین امنیتی هوشمند جدیدی به نام Xiaopai Smart Camera Pro را رونمایی کرد که قابلیت زوم ۲۰ برابری دارد. قیمت دوربین امنیتی آنر حدود ۳۴ دلار تعیین شده است. Xiaopai Smart Camera Pro از لنزهای سه‌گانه بهره می‌برد. حسگر‌های ۴ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه‌ی دیافراگم f/1.6 در پس یک لنز تله‌فوتو و دو لنز واید قرار گرفته‌اند.

لنز‌های واید میدان دید وسیع‌تری ارائه می‌دهد؛ در‌حالی‌که لنز تله‌فوتو با امکان زوم هیبریدی ۲۰ برابری، جزئیات اشیای دور را به‌خوبی به‌تصویر می‌کشد. این ترکیب تجربه‌ای جامع از نظارت بر محیط را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

دوربین امنیتی آنر Xiaopai Smart Camera Pro
Honor

دوربین امنیتی حرفه‌ای و هوشمند آنر برای نظارت لحظه‌ای از پخش زنده و ضبط هم‌زمان با نمای دوگانه پشتیبانی می‌کند و امکان پایش محدوده وسیع‌تری را دارد. این دوربین امنیتی با دامنه‌ی دید افقی ۳۶۰ درجه و عمودی ۱۲۵ درجه، توانایی نظارت پانوراما دارد. یکی از لنزهای این دوربین ثابت و روی مناطق مهم متمرکز است.

Xiaopai Smart Camera Pro از فناوری دیددرشب با دو نوع نوردهی هوشمند بهره می‌برد که شامل نور مادون‌قرمز و نور گرم پرقدرت می‌شود. کاربر می‌تواند دو حالت دیددرشب رنگی و سیاه‌سفید را انتخاب کند.

دیددرشب هوشمند به‌طور پیش‌فرض روی مادون‌قرمز تنظیم شده است و با تشخیص شکل انسان، به حالت تمام‌رنگی تغییر می‌کند. حالت دید‌در‌شب تمام‌رنگی نور سفیدی را در طول شب روشن نگه می‌دارد.

دوربین امنیتی آنر Xiaopai Smart Camera Pro
Honor

دوربین امنیتی آنر با برخورداری از قابلیت‌های هوش مصنوعی داخلی، امکان ردیابی هوشمند افراد و حیوانات خانگی را فراهم و به‌طور خودکار حرکات آن‌ها را تصویربرداری و ضبط می‌کند. دوربین یادشده به ویژگی تشخیص عبور سوژه از مرز نیز مجهز است و با ورود فرد یا شیء به منطقه‌ی تعیین‌شده، آژیر را به‌صدا درمی‌آورد. دوربین می‌تواند به‌صورت دستی یا خودکار هنگام تشخیص سوژه، صدای آژیری با صدای زیاد برای بازدارندگی مجرمان پخش کند.

Xiaopai Smart Camera Pro از برقراری تماس دوطرفه و روش‌های اتصال دوگانه به شبکه شامل وای‌فای ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز و پورت شبکه پشتیبانی می‌کند که پایداری مطلوبی را به‌همراه قابلیت‌های ضدتداخلی به‌ارمغان می‌آورد.

دوربین امنیتی جدید آنر از کارت‌ حافظه‌ی microSD تا ۵۱۲ گیگابایت و فضای ابری پشتیبانی می‌کند. فضای ابری را ازطریق اپلیکیشن Honor Smart Space می‌توان خرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات