وقتی طراحان تصمیم می‌گیرند لوگوهای معروف را بازطراحی کنند

یک‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
مطالعه 6 دقیقه
شرکت‌های بزرگ هزینه‌ی زیادی صرف طراحی لوگو می‌کنند که یکی از مهم‌ترین نمادهای تصویری هر برند است؛ بنابراین باید نمایشی قابل قبول از ارزش‌های اصلی بنیان‌گذاران شرکت را به نمایش بگذارد.
تبلیغات

لوگوی هر شرکت سرشناس، چهره‌ی آن و بسیار شناخته‌شده است؛ بنابراین عجیب نیست اگر طراحان بخواهند با بازآفرینی لوگوهای معروف، ارزش‌ و توانایی‌های خود را ثابت کنند. یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود بعضی از طراحان به بازطراحی لوگوهای شناخته‌شده بپردازند این است که آن‌ها معتقدند می‌توانند با کسری از هزینه‌ای که برای طراحی لوگو به طراح اصلی آن پرداخته شده است، لوگوهای بسیار بهتری طراحی کنند.

با وجود این تفکرات و برای به نمایش گذاشتن مهارت‌ها، تعدادی از طراحان تصمیم گرفته‌اند لوگوهای معروف را بازآفرینی کنند و آن‌ها را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. در ادامه با هم نگاهی به بعضی از این بازطراحی‌ها می‌اندازیم تا ببینیم آیا شرکت‌های معروف با صرف هزینه‌های گزاف به طراحان لوگوهای خود، کار اشتباهی کرده‌اند!

لوگوی سمت چپ، لوگوی اصلی و لوگوی سمت راست، بازطراحی آن است

کپی لینک

گوگل مپ

بازطراحی لوگوی گوگل مپ
کپی لینک

گو پرو

بازطراحی لوگوی گوپرو
کپی لینک

افینیتی

بازطراحی لوگوی افینیتی
کپی لینک

اسنپ‌چت

بازطراحی لوگوی میت آپ
کپی لینک

لینکدین

بازطراحی لوگوی لینکدین
کپی لینک

ادوبی

بازطراحی لوگوی ادوبی
کپی لینک

اسپاتیفای

بازطراحی لوگوی اسنپ چت
کپی لینک

میت‌آپ

بازطراحی لوگوی اسپاتیفای
کپی لینک

وردپرس

بازطراحی لوگوی وردپرس
کپی لینک

سون

بازطراحی لوگوی سون
کپی لینک

تلگرام

بازطراحی لوگوی تلگرام
کپی لینک

آمازون

بازطراحی لوگوی آمازون
کپی لینک

گیترید

بازطراحی لوگوی گیترید
کپی لینک

اینستاگرام

بازطراحی لوگوی اینستاگرام
کپی لینک

ناسا

بازطراحی لوگوی ناسا
کپی لینک

ردبول

بازطراحی لوگوی ردبول
کپی لینک

ایرفرنس

بازطراحی لوگوی ایرفرنس
کپی لینک

بنتلی

بازطراحی لوگوی بنتلی
کپی لینک

پینترست

بازطراحی لوگوی پینترست
کپی لینک

سامسونگ

بازطراحی لوگوی سامسونگ
کپی لینک

یوتیوب

بازطراحی لوگوی یوتیوب
کپی لینک

پلی‌استیشن

بازطراحی لوگوی پلی استیشن
کپی لینک

آیکیا

بازطراحی لوگوی ایکیا
کپی لینک

توییتر

بازطراحی لوگوی توییتر

بازخورد مردم به این بازطراحی‌ها متفاوت بوده است. جدا از اینکه شاید ما به دیدن لوگوی اصلی عادت کرده‌ایم و نمی‌توانیم طراحی‌های دیگری را بپذیریم، به نظر شما کاربران زومیت کدام یک از این طراحان در بازآفرینی‌ خود موفق‌تر عمل کرده است کدام لوگوی اصلی نیاز به تغییر دارد و کدام‌ یک هرگز نباید تغییر کند؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات