تصاویری جالب از محصولاتی که با طراحی جذابشان دلبری میکنند
بهترین طراحان میتوانند برای تولید یک محصول منحصربهفرد فرم و عملکرد را بهگونهای ترکیب کنند که حتی پیشپاافتادهترین محصولات جذاب و خواستنی به نظر برسند. این افراد تفکر خلاق، مفهومی و آزاد را به شکلی با محدودیتهای عملی و صنعتی ترکیب میکنند که نتیجه یک محصول کاربردی و جذاب میشود. همانطور که مردم متوجه شکست طراح در طراحی یک محصول میشوند، توانایی تشخیص موفقیت در طراحی یک محصول را دارند.
ما بهعنوان کاربر نهایی که فقط پس از اتمام یک محصول آن را میبینیم، اغلب حتی متوجه تلاشی که برای تولید آن شده است، نمیشویم. یک انجمن آنلاین با به اشتراک گذاشتن تصاویری از بهترین طراحیهای مفهومی که تاکنون دیدهاند، نشان دادهاند که اگرچه پول نمیتواند خوشبختی بیاورد؛ اما میتواند محصولات جالب زیادی را برایمان فراهم کند. در ادامه تعدادی از این محصولات خلاقانه را برای شما آوردهایم.
چمدانی که وزن بار داخلش را نشان میدهد.
ظرف سسی که پس از پر شدن، طرح جذابش نمایان میشود.
لامپهایی که شبیه کندههای درخت هستند و نور از بین ترکشان بیرون میزند.
نیکول فیلیپس یک طراح خلاق است که از سال ۲۰۰۵ در این صنعت کار میکند و در زمینه هنرهای زیبا و تبلیغات سابقه دارد. فیلیپس متخصص طراحی لوگو، برندسازی و طراحی بستهبندی برای مشتریان غذا و نوشیدنی، زیبایی، سلامت و طراحی داخلی است. به گفته او طراحی فرآیندی است که نیاز به تحقیق، آزمایش و حتی کمی روانشناسی دارد.
فیلیپس میگوید:
وقتی از روند کارم احساس ناامیدی میکنم، به خودم یادآوری میکنم که یک قدم به عقب برگردم، سرگرم شوم و بازی کنم. این لحظات بازی و آزمایش است که معمولاً بهترین نتایج را ایجاد میکند؛ اما این ساعتها تحقیق است که به ایجاد پایه و اساس نتیجه نهایی کمک میکند.
این طراح خلاق در مورد دستمزد خود اضافه میکند:
مشتریان من برای وقتم به من پول نمیدهند، بلکه به خاطر تجربه چندین سالهام به من پول میدهند؛ بنابراین اگر بتوانم یک پروسه طراحی را به جای ۵ هفته در ۵ ساعت تکمیل کنم، نشاندهنده سالها تجربه و دانش من است. این موضوع ارزشمند هرگز نباید نادیده گرفته شود.
گلدان گروت (یکی از شخصیتهای مارول)
ظرف شیشهای که شبیه یک کیسه زیپدار است.
بستهبندی جذاب گردو
ماشین تایپ نوت موسیقی
صندلی حمام آفتاب
لاستیک بدون هوا
وقتی مردم سعی میکنند بفهمند که آیا یک طرح خاص خوب است یا خیر اغلب به ۱۰ قانون دیتر رمز روی میآورند. به گفته رمز یک طراحی خوب:
- نوآورانه استمقالههای مرتبط:تصاویر جالب از موقعیتهای غیرمنتظره و عجیب در پیادهروهای نیویورکعکاسی که در اوقات استراحت خود درخشید؛ تصاویر زیبا از حیات وحش محلی
- یک محصول را مفید و کارامد میکند
- زیباییشناسانه است
- محصول را قابل درک میکند
- ساده است
- صادقانه است
- بادوام است
- دوستدار محیط زیست است
- تا آخرین جزییات کامل و منسجم است
- تا جایی که ممکن است باحداقل طراحی ساخته شده است.
نیکول فیلیپس نیز با افسانه طراحی آلمانی موافق است. او میگوید:
یک طراحی خوب شامل تعادل خوبی از عملکرد، فرم و سرگرمی است. کاربر نباید برای به دست آوردن آنچه از طراحی نیاز دارد تلاش زیادی کند. طراحی خوب فقط زیبا نیست بلکه باید به خوبی ارتباط برقرار کند و مرزها را کمی جابهجا کند. یک طراحی خوب حلال مشکلاتاست.
تیشرت انگیزهبخش برای تمرین
لامپ ایکیا
چراغ مطالعه انعطافپذیر
میز کنفرانس وایکینگها
باربیکیوی دیواری
لیوانی که از چکیدن قطرات نوشیدنی روی میز جلوگیری میکند.
کاغذهای یادداشتی که با استفاده طرح زیرشان مشخص میشود.
این پادری زمانی که خیس شود، تغییر رنگ میدهد.
هایلایتری که به شما اجازه میدهد نوشتهها را ببینید.
جلد مخصوص کتابهای ترسناک
جعبه ابزار ثور
میز جلومبلی با طراحی اسب آبی
دستگاه مخصوص خشک کردن کفش برای مناطق سردسیر و برفی
امیدواریم از این قسمت از شاتر لذت برده باشید. نظر شما در مورد طراحی خلاقانه این محصولات چیست؟ آیا شما هم تاکنون با این نوع از محصولات مواجه شدهاید؟ دیدگاه خود را با ما و کاربران زومیت در میان بگذارید.
نظرات