خیره‌کننده‌ترین تصاویر ثبت‌شده با میدجرنی که باور نمی‌کنید غیرواقعی باشند

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
 تصاویر ثبت‌شده با میدجرنی ۵
Midjurney V5 با جدیدترین مدل از مولد تصویر هوش مصنوعی، تصاویر واقع‌گرایانه‌ی خیره‌کننده‌ای خلق می‌کند که هوش از سر همه می‌پراند.
تبلیغات

در مقاله هوش مصنوعی میدجرنی ۵ تعدادی از واقعی‌ترین تصاویر غیرواقعی ساخته‌شده‌ نسخه‌ی پنجم هوش مصنوعی Midjourney جدید را مشاهده کردید. در این شاتر می‌خواهیم به تعداد بیشتری از این تصاویر نگاه کنیم و در مورد هنرمندی که آن‌ها را ساخته است، صحبت کنیم.

پیش از مشاهده تصاویر و قبل از این‌که فرصت کنید بترسید،‌ باید بدانید بااین‌که همه تصاویر زیر را midjourney v5 تولید کرده است، درنهایت برخی از آن‌ها در فتوشاپ کمی ویرایش شده‌اند.

زن سیاه‌پوست پشت پنجره کافه

جولی ویلند (Julie Wieland) طراح گرافیکی است که خلاقیت‌ عکاسی شگفت‌انگیز خود را که با Midjourney V5 تولید شده‌اند، با ما به اشتراک گذاشته است.

ویلند می‌گوید آخرین نسخه‌ی میدجرنی، فوق‌العاده غافلگیرکننده و درعین‌حال ترسناک است. تصاویر تولیدشده با نسخه پنجم چیزی فراتر از جذابیت است. توانایی میدجرنی در بازآفرینی جزئیات و بافت‌های پیچیده، مانند بافت واقعی پوست، ویژگی‌های صورت و نور و انعکاس در شیشه‌ها بی‌نظیرشده است. همچنین انگار از این به بعد می‌توانیم آدم‌هایی را ببینیم که در هر دست، ۵ انگشت خوشگل دارند.

این قدرت نشان‌دهنده پایان عکاسی سنتی نیست، بلکه یک ابزار توسعه‌یافته و جدید در جعبه ابزار هنرمندان و عکاسان است که می‌تواند باعث جرقه زدن ایده‌های جدید شود و تخیل را فراتر از آنچه قبلاً ممکن بود، گسترش دهد.

یک زوج پشت پنجره رستوران
یک دختر مو نارنجی پشت پنجره
چهره دختر یک کودک زال
سیب‌زمینی سرخ‌شده با پنیر
پرتره یک دختر نوجوان در نور روز
دونات با سیروپ و عسل
پیرمرد پشت شیشه کافه
یک دختر در شهر پشت شیشه
عکاس: Julie Wieland
چهره برنز دختری در نور
عکاس: Julie Wieland
باغبان در گلخانه

امیدواریم از تماشای این شاتر لذت برده باشید. برای دیدن آثار حرفه‌ای این طراح گرافیکی خلاق، حتماً به صفحه اینستاگرام جولی ویلند سر بزنید.

نظر شما در مورد این تصاویر چیست؟ با دیدن آثار ساخته‌شده نسخه‌ی پنجم هوش مصنوعی میدجرنی، آینده را چگونه می‌بینید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات