سایه‌نماهای خلاقانه‌ای که در پس‌زمینه ماه و خورشید ایجاد شده‌اند

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 6 دقیقه
عکاسی از شبح بدن سوژه‌هایی که در پس‌زمینه خورشید و ماه شکل گرفته‌اند، موضوع جالبی بود که بدون استفاده از ابزارهای ویرایش تصویر چالش فراوانی داشت.
تبلیغات

مدت زیادی از زمانی که کروتیک تاکور (Krutik Thakur) شروع به عکاسی سایه‌نماهای غروب خورشید کرده است، می‌گذرد. از زمان شروع تا اکنون، تغییرات زیادی در کار او ایجاد شده است. تاکور برای اصلاح تمام اشتباهات خود در زمان عکاسی، از فتوشاپ استفاده می‌کرد. ادیت‌‌های فراوان و دستکاری زیاد تصاویر خام در عکس‌های پیشین او بسیار دخیل بود.

با وجود اینکه تصاویر فروش خوبی داشتند و صفحه اینستاگرامش به‌سرعت در حال رشد بود، تاکور از کارش راضی نبود. بنابراین در ژانویه ۲۰۲۱، او تصمیم گرفت تغییراتی در روند کار خود ایجاد کند. عکاس خود را به چالش کشید تا استفاده از نرم‌افزارهای ویرایش تصویر (به‌‌غیراز درجه‌بندی رنگ) را متوقف کند. این زمانی بود که چالش‌های واقعی کروتیک تاکور شروع شد.

برنامه‌ریزی‌ها، زمان‌بندی، برداشت‌ها و شات‌های زیاد، تلاش‌ او را برای ثبت عکس‌های مطلوب دوچندان کرده بود. عکاس مجبور بود منتظر آسمان و خورشید بماند تا در یک صحنه دوست‌داشتنی عکس‌هایش را ثبت کند.

پشت هر اثری که در این شاتر می‌بینید، تلاش‌های ناموفق زیادی وجود داشته است که همه‌شان با عشق و صبر به بار نشسته‌اند. امیدواریم از تماشای تصاویر لذت ببرید.

عکاس: Krutik Thakur
عکاس: Krutik Thakur
عکاس: Krutik Thakur

برای دیدن تصاویر بیشتر و الهام گرفتن از خلاقیت این هنرمند می‌توانید به صفحه اینستاگرام کروتیک تاکور سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات