«حلزون‌ها در آفتاب»؛ مجموعه‌ای تماشایی از دنیای رمانتیک حلزونی

یک‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
حلزون‌ها
حلزون‌ها موجودات محبوبی نیستند، کم پیش می‌آید که از کسی بشنوید حلزون‌ها را دوست دارد. شاید این تصاویر رمانتیک از حلزون‌ها نظرتان را کمی عوض کند.
تبلیغات

کاتژینا زائوژنا (Katarzyna Załużna) عکاس آماتوری است که در در لهستان زندگی می‌کند، او از ده سال پیش علاقه زیادی به عکاسی پیدا کرد و قدم در این راه گذاشت. کاتژینا عاشق عکاسی از چهره‌ها، فرزندانش، حلزون‌ها و موتیف‌های گلی در زیر نور خورشید است. او با لنزهای دستی Pentacon و Helios عکس‌های زیبایش را خلق می‌کند.

«حلزون‌ها در آفتاب» نام مجموعه‌ اخیر کاتژینا است. او اعتقاد دارد تماشای طبیعت زیر نور آفتاب باعث آرامش و شادی می‌شود. یک روز زمانی‌ که چند حلزون را زیر نور آفتاب دید، متوجه شد که آفتاب از صدف‌هایشان عبور می‌کند و باعث می‌شود شبیه فانوس‌های کوچوک متحرک به‌ نظر برسند. در طول سال‌ها تجربه با این موجودات کوچک و مشاهداتی که انجام داده بود به این موضوع پی برد که حلزون‌ها هم مانند سایر موجودات زنده شخصیت‌های مختلفی دارند؛ برخی خجالتی و ترسو و برخی دیگر مشتاق و کنجکاو هستند.

در ادامه می‌توانید تعدادی از رمانتیک‌ترین عکس‌های مجموعه «حلزون‌ها در آفتاب» را تماشا کنید.

امیدواریم این شاتر موردپسندتان قرار گرفته باشد. برای گشت‌وگذار در دنیای رمانتیک حلزونی به صفحه اینستاگرام Katarzyna Załużna سر بزنید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات