تصاویر تعجب‌برانگیز از خرس‌ها در حال انجام حرکات انسانی

پنج‌شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
مطالعه 9 دقیقه
خرس‌ها در حال انجام حرکات انسانی
خرس‌ها IQ بالایی دارند و از باهوش‌ترین حیوانات خشک‌زی در آمریکای شمالی به‌شمار می‌روند. شاید به همین دلیل رفتارهای انسانی زیادی از خود نشان می‌دهند.
تبلیغات

مشاهده حیوانات صرف‌نظر از هر گونه و نژادی که باشند سرگرم‌کننده است؛ به‌ویژه هنگامی که آن‌ها را در لحظاتی که به شکلی عجیب در حال تقلید حرکات ما هستند مشاهده کنیم. این همان جنبه‌ی سرگرم‌کننده‌ای است که بشر تمایل عجیبی به آن دارد.

کافی است به فیلم‌ها یا برنامه‌هایی که با محوریت حیوانات ساخته می‌شوند نگاهی بیندازید تا ببینید که در واقع انگار جانوران فقط با حفظ شکل خود در عالم انسانی زندگی می‌کنند. در این مطلب به سراغ تصاویر دیدنی از خرس‌های دوست‌داشتنی رفته‌ایم که به نظر می‌رسد در تفکراتشان غرق شده‌اند یا در حال انجام همان کارهایی هستند که ما در زندگی روزمره خود انجام می‌دهیم.

برخلاف آن چیزی که معمولاً از این حیوانات بزرگ‌جثه و قوی در فیلم‌ها یا دیگر رسانه‌های سرگرمی شاهد هستیم، خرس‌ها به‌ندرت رفتار پرخاشگرایانه یا تهاجمی از خود نشان می‌دهند. به همان اندازه که انسان‌ها از خرس‌ها وحشت دارند، خرس‌ها نیز با مشاهده انسان‌ها می‌ترسند.

خرس‌ها ذاتاً موجوداتی اجتماعی، باهوش و حمایتگر هستند و روابط نزدیکی با یکدیگر دارند. شاید این همان دلیلی است که چرا در بسیاری از این تصاویر خرس‌ها را در حالتی مشاهده می‌کنیم که دوستی و تعاملی آشکار را با یکدیگر یا با محیط اطراف به معرض نمایش گذاشته‌اند.

(با تصاویر جدید به روز شد)

خرس قطبی خجالتی
رقص خرس قهوه‌ ای در طبیعت
خرس قهوه‌ ای روی تراس باربیکیو
دو خرس در آب
خرس قطبی پشت خودرو

امیدواریم از تماشای این شاتر لذت برده باشید. نظر شما درمورد تصاویر خرس‌ها چیست؟‌ کدام برایتان جالب‌تر بود؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات