تصاویری از اماکن توریستی که ثابت می‌کنند چرا نباید به فضای مجازی اعتماد کنیم

جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
اماکن توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
به مکانی جذاب در اینستاگرام برخورده‌اید و حالا آرزوی سفر به آن را در سر دارید؟ پیش‌از بستن چمدان، این شاتر را ببینید و از حقیقت باخبر شوید.
تبلیغات

گشت‌وگذار در اینترنت می‌تواند روشی شگفت‌انگیز برای الهام گرفتن و برنامه‌ریزی سفر بعدی شما باشد؛ اما مراقب باشید! قرار نیست همه چیز دقیقا (یا شاید اصلا) شبیه به چیزی باشد که در اینترنت دیده‌اید.

برخی از مسافران، به‌ویژه اینفلوئنسرها، قصد دارند ماجراجویی‌های خود را به شکلی جذاب در رسانه‌های اجتماعی به‌تصویر بکشند. این موضوع وقتی که ما درنهایت به مقصدهایی که تبلیغ کرده‌اند می‌رویم و با چیزی مواجه می‌شویم که انتظارش را نداشتیم، به تجربه‌ای بسیار ناخوشایند تبدیل می‌شود. به‌عنوان مثال گردشگران ژاپنی، به‌علت تبلیغات رؤیایی و نقش پررنگ پاریس در فرهنگشان، پس از بازدید از پایتخت فرانسه به «سندرم پاریس» دچار می‌شوند.

در ادامه می‌توانید مکان‌‌هایی را ببینید که در اینترنت با شکوه فراوان نشان داده شده‌اند؛ اما واقعیت چیز دیگری است.

مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
ساحل Railay
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
قصر نوی‌شُوانشتاین
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
سانتورینی
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
آبشار Havasupai
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
دروازه توری شناور در میاجیما ژاپن
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
کازا بالیو
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
ونیز
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
چشم شیطان آلمان
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
پل بامبو و مزرعه برنج در تایلند
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
پل بروکلین
مکان‌ توریستی - واقعیت در برابر فضای مجازی
معبد هاکونه در ژاپن

دیدگاه شما در مورد شاتر امروز چیست؟ آیا تجربه‌ی مشابهی داشته‌اید؟ این اتفاق غیرمنتظره در بازدید از چه مکانی برایتان پیش آمده است؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات