تصاویری از اماکن توریستی که ثابت میکنند چرا نباید به فضای مجازی اعتماد کنیم
گشتوگذار در اینترنت میتواند روشی شگفتانگیز برای الهام گرفتن و برنامهریزی سفر بعدی شما باشد؛ اما مراقب باشید! قرار نیست همه چیز دقیقا (یا شاید اصلا) شبیه به چیزی باشد که در اینترنت دیدهاید.
برخی از مسافران، بهویژه اینفلوئنسرها، قصد دارند ماجراجوییهای خود را به شکلی جذاب در رسانههای اجتماعی بهتصویر بکشند. این موضوع وقتی که ما درنهایت به مقصدهایی که تبلیغ کردهاند میرویم و با چیزی مواجه میشویم که انتظارش را نداشتیم، به تجربهای بسیار ناخوشایند تبدیل میشود. بهعنوان مثال گردشگران ژاپنی، بهعلت تبلیغات رؤیایی و نقش پررنگ پاریس در فرهنگشان، پس از بازدید از پایتخت فرانسه به «سندرم پاریس» دچار میشوند.
در ادامه میتوانید مکانهایی را ببینید که در اینترنت با شکوه فراوان نشان داده شدهاند؛ اما واقعیت چیز دیگری است.
دیدگاه شما در مورد شاتر امروز چیست؟ آیا تجربهی مشابهی داشتهاید؟ این اتفاق غیرمنتظره در بازدید از چه مکانی برایتان پیش آمده است؟