خلاقانه‌ترین تصاویر سال در مسابقه عکاسی سیه‌نا ۲۰۲۴

یک‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
مسابقه عکاسی سیه‌نا ۲۰۲۴
تصویر «رؤیاپردازی بر فراز جهان» که خرس‌هایی خوابیده روی صخره‌ای در زیر آسمان را نشان می‌دهد، برنده‌ی جایزه‌ی اصلی مسابقه‌ی عکاسی خلاق ۲۰۲۴ سیه‌نا شد.
تبلیغات

شاید نتوانیم هرگز زمان را متوقف کنیم؛ اما می‌توانیم لحظات زیبایی را در زمان ثبت کنیم؛ به همین دلیل است که مسابقه‌ی عکاسی خلاق سیه‌نا هرسال از هنرمندان بااستعداد قدردانی می‌کند.

در رویداد امسال مسابقه عکاسی خلاق سیه‌نا، عکس برنده‌ی عکاس اسپانیایی، لوردس سانتاندر (Lurdes Santander)، یک خرس مادر را با سه فرزندش در زیر کهکشان راه شیری نشان می‌دهد. این تصویر بخشی از مجموعه‌ی عکس «حیوانات زیر ستاره‌ها» است.

سانتاندر از زمانی که برای نهمین سالگرد تولدش درخواست دوربین کرد، شور و شوقش را از دست نداد و مدت‌ها است که از عکاسی برای جلب توجه به طبیعت و حیات وحش استفاده می‌کند.

برندگان مسابقه عکاسی سیه‌نا ۲۰۲۴
عکاس: Lurdes Santander

جوایز عکس خلاقانه‌ی Siena در کنار عکس برنده‌ی کلی، برندگان را در دسته‌های مختلف دیگری مثل حیوانات و حیوانات خانگی، معماری، هنرهای زیبا، طبیعت و منظره، تم باز، افراد و مجموعه‌ها نیز معرفی کرد.

دنیسا زبرانکوا آلبانیووا (Denisa Zbranková Albaniová) در دسته‌ی حیوانات و حیوانات خانگی برای تصویری با عنوان «پادشاه موردور» موفق به کسب مقام برتر شد. این عکس سگ سوئیس شپرد سفیدی را در مقابل صخره‌های بازالتی تیره نشان می‌دهد که یادآور جادوگر سفید از سری کتاب‌های معروف تالکین است که علیه سرزمین تاریک موردور می‌جنگید.

برندگان مسابقه عکاسی سیه‌نا ۲۰۲۴
دسته حیوانات و حیوانات خانگی
عکاس: Denisa Zbranková Albaniová

در ادامه می‌توانید برندگان سایر دسته‌ها را تماشا کنید.

برندگان مسابقه عکاسی سیه‌نا ۲۰۲۴
دسته معماری
عکاس: Anna Wacker
برندگان مسابقه عکاسی سیه‌نا ۲۰۲۴
دسته هنرهای زیبا
عکاس: Alena Grom
برندگان مسابقه عکاسی سیه‌نا ۲۰۲۴
دسته طبیعت و چشم‌انداز
عکاس: Dileep Ss
برندگان مسابقه عکاسی سیه‌نا ۲۰۲۴
دسته آزاد
عکاس: Pepe Manzanilla
مسابقه عکاسی سیه‌نا ۲۰۲۴
دسته مجموعه‌ها
عکاس: Ivo Danchev

امیدواریم از تماشای برندگان مسابقه‌ی عکاسی خلاق سیه‌نا لذت برده باشید. برای دیدن تمامی آثار و کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Creative Photo Awards 2024 سر بزنید. نظر شما در مورد مسابقه‌ی امسال چیست؟ کدام اثر را بیشتر دوست داشتید؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات