آخرین مطالب
۱۰ سال پیش، اسنپ در روزی از روزهای پاییز سفر خود را آغاز کرد و امروز به بخشی از زندگی روزمره میلیونها نفر تبدیل شده است.
پس از زودکس، تپسی هم شکایت خود از قراردادهای انحصاری اسنپفود با رستورانها و فروشگاهها را نزد شورای رقابت برده است.
همزمان با ماه آگاهیبخشی از سرطان پستان، اسنپ کمپین «آگاهیبخشی درباره سرطان پستان» اجرا کرد.
تپسی در اعتراض به اتخاذ رویههای ضد رقابتی در بازار سفارش آنلاین غذا توسط گروه اسنپ، از این شرکت به شورای رقابت شکایت کرد.
جدیدترین دادههای اسنپ در مورد رفتار ترافیکی شهروندان همزمان با فصل بازگشایی مدارس منتشر شد.
۱۸۰ کاربر راننده مبتلا به تالاسمی در اسنپ به مدت ۷ ماه از پرداخت کمیسیون معاف شدند.
اسنپ برای تامین بخشی از هزینههای خرید دستگاه ماموگرافی سهبعدی بهعنوان طرح نیکوکاری اسنپکلاب مشارکت میکند.
دیوان عدالت اداری شکایت اسنپ در خصوص مالیات بر ارزش افزوده را رد کرد و به این ترتیب، اسنپ باید این مالیات را روی کمیسیونهای خود لحاظ کند.
همزمان با روز جهانی ناشنوایان، اسنپ میگوید که مسیر دسترسپذیری کامل این اپلیکیشن برای افراد دارای معلولیت در حال بهبود امکانات و ویژگیهای بیشتر ...
سیستم امتیازدهی و نظرسنجی پایان سفر یکی از مهمترین ابزارهای ارزیابی کیفیت در سفرهای اسنپ است.
مدیرعامل اسنپ چت میگوید که اعضای تیمش روی نسخهای سادهسازیشده از این پلتفرم کار میکنند.
اسنپ در طرحی تمامی کاربران راننده زن سرپرست خانوار خود را از پرداخت کمیسیون معاف میکند. مدت اجرای این طرح از ۵ شهریور الی ۲۹ اسفند ۱۴۰۳ است.
اسنپ با معرفی قابلیت جدید به کاربران راننده این امکان را میدهد که همسفران خود را در سفرهای اسنپی ارزیابی کنند و نظر بدهند.
در سال ۱۴۰۲ مجموعه اسنپ در مجموع ۱۴۳ میلیارد و ۵۳ میلیون و ۵۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان برای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی خود صرف کرده است.
اسنپ با همکاری محک در تامین ۱/۵ میلیاردی نمونهگیری سلول بنیادی مشارکت کرد.
هفدهمین طرح نیکوکاری اسنپکلاب به «تجهیز کارگاه مهارتآموزی برای دختران ترخیصشده از سازمان بهزیستی» با همکاری بنیاد خیریه روشنا اختصاص یافته است.
آمار و ارقام گزارش سالانه اسنپ نشان میدهد میزان استفاده کاربران از سرویس اعتباری این سوپراپ (اسنپپی) در سال گذشته ۷۹۶ درصد رشد داشته است.
اسنپ در راستای ارتقای امنیت کاربران راننده خود سرویس «امنیت سفر» را بازطراحی و امکانات جدیدی به آن اضافه کرده است.
اسنپ، به مناسبت روز جهانی اهدای خون، برای تسهیل رفتوآمد اهداکنندگان خون به ۳۵ مراکز انتقال خون در کشور تخفیف ۳۰ درصدی ارائه میکند.
کمپین تبلیغاتی اسنپ، با شعار «اسنپپرو همهش سوده!» با هدف معرفی خدمات و مزایای سرویس اشتراک حرفهای در تهران، شیراز، مشهد و اصفهان آغاز شده است.