اینستاگرام نمایش تبلیغات را در بخش جست‌وجو شروع کرد

چهارشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
استوری اینستاگرام Instagra روی آیفون ناچ صفحه - اختصاصی زومیت
اینستاگرام در جدیدترین اقدام برای افزایش درآمد، تبلیغات جدیدی به بخش جست‌و‌جو اضافه کرده است.
تبلیغات

اینستاگرام همین حالا در بسیاری از بخش‌های رابط کاربری محتوای تبلیغاتی نشان می‌دهد و بر اساس گزارش ورج، تبلیغات به بخش جست‌و‌جوی این شبکه‌ی اجتماعی نیز اضافه شده است. اگر در بخش جست‌و‌جوی اینستاگرام روی یکی از پست‌ها ضربه بزنید، فید جدیدی برای شما باز می‌شود. ازاین‌پس این فید قرار است میزبان تبلیغات باشد.

جایگاه تبلیغاتی جدید اینستاگرام فعلا به‌صورت آزمایشی اضافه شده است، اما در ماه‌های آینده در سراسر دنیا اعمال خواهد شد.

اینستاگرام در بیانیه‌ای می‌گوید تبلیغات بخش جست‌و‌جو برای کاربرانی نمایش داده می‌شود که «به‌طور فعالانه برای کسب‌و‌کارها، محصولات و محتوا جست‌و‌جو انجام می‌دهند» با این‌حال سخنگوی این شبکه‌ی اجتماعی می‌گوید تبلیغات موردبحث «برای عبارت‌هایی که مطابق‌ با قوانین اینستاگرام هستند» نمایش داده خواهد شد.

اینستاگرام افزون‌بر تبلیغات بخش جست‌و‌جو، میزبان قابلیت جدیدی به نام Reminder Ads شده است. Reminder Ads به هنگام فرا رسیدن تاریخ‌ها یا رویدادهای مهم، برای شما پوش نوتیفیکیشن می‌فرستد. البته این نوتیفیکیشن‌ها را فقط به شرطی می‌بینید که Reminder Ads را دریافت کنید. این نوتیفیکیشن یک روز قبل از رویداد، ۱۵ دقیقه قبل از رویداد و در لحظه‌ی آغاز رویداد ارسال خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات