توییتر در سه ماه اخیر بازدید بیش‌ از ۷۰۰ هزار توییت را محدود کرده است

شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
لوگو توییتر Twitter روی نیم رخ صورت ایلان ماسک در سایه
توییتر مطالبی را که حاوی مطالب تنفرآمیز هستند، به افراد کمتری نمایش می‌دهد. این شرکت در ماه‌های اخیر ۷۰۰٬۰۰۰ مورد از این توییت‌ها را شناسایی کرده است.
تبلیغات

توییتر با انتشار بیانیه‌ای جدید به نحوه‌ی مدیریت محتوا اشاره کرده است. این شبکه‌ی اجتماعی می‌گوید توییت‌هایی که سیاست مقابله‌ با محتواهای تنفرآمیز را نقض می‌کنند، به افراد کمتری نمایش داده خواهند شد. ظاهراً توییتر این رویکرد جدید را از ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) شروع کرده است.

بر اساس گزارش فون‌آرنا، توییتر از ماه آوریل به بعد برچسبی به پست‌های تنفرآمیز اضافه کرده است تا به‌صراحت بگوید که میزان بازدید محدود شده. از نگاه توییتر، بهترین راه برای مقابله‌ با این نوع توییت‌ها، نمایش آن‌ها به تعداد کمتری از کاربران است.

توییتر می‌گوید برچسب موردبحث را از ماه آوریل تاکنون به بیش‌ از ۷۰۰٬۰۰۰ توییت اضافه کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرده که تبلیغات در کنار این نوع توییت‌ها نمایش داده نمی‌شوند.

برچسب یادشده باعث می‌شود تعداد کسانی که می‌توانند ازطریق الگوریتم توییت را ببینند، ۸۱ درصد کاهش یابد. توییتر می‌گوید یک‌سوم از کاربرانی که متوجه اضافه‌شدن برچسب می‌شوند، ترجیح می‌دهند به‌جای اعتراض، توییت را حذف کنند. تنها چهار درصد از کاربران به اضافه‌شدن برچسب اعتراض کرده‌اند.

توییتر قصد دارد برچسب نقض قوانین را به تعداد بیشتری از توییت‌ها اضافه کند. برای نمونه از این‌ به‌ بعد توییت‌هایی که سیاست رفتار خشونت‌آمیز و توهین‌آمیز توییتر را نقض کنند نیز برچسب دریافت خواهند کرد و میزان بازدید آن‌ها محدود خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات