D1-kifpool

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
لوگو خاکستری لینکدین / LinkedIn روی شیشه در ساختمان این شرکت
لینکدین برای افزایش کاربران و بهینه‌سازی فضای شغلی پلتفرم خود، به‌سراغ بازی‌های درون‌برنامه‌ای می‌رود.
تبلیغات
D4-mci

لینکدین، شبکه‌ی اجتماعی تحت‌مالکیت مایکروسافت، از ابتدا به‌عنوان پلتفرمی برای اهداف اجتماعی و شغلی و کسب دانش و استخدام افراد حرفه‌ای مشهور شد. هم‌اکنون، این پلتفرم بیش از ۹۰۰ میلیون نفر کاربر دارد.

لینکدین قصد دارد برای افزایش زمان استفاده‌ی کاربران، بازی‌ها را به پلتفرم خود راه دهد. بازی‌های ساده‌ای مانند Wordle توانستند میلیون‌ها کاربر را به خود جذب کنند. لینکدین نیز قصد دارد بازی‌های مشابه با وُردل و باز‌ی‌های پازلی را به پلتفرم خود اضافه کند.

نیما اوجی، محقق حوزه‌ی اپلیکیشن،‌ با انتشار پستی در ایکس خبر داد که لینکدین در حال آزمایش ایده‌هایی مانند سازمان‌دهی امتیازهای بازیکنان براساس حوزه‌ی شغلی‌شان و رتبه‌بندی شرکت‌ها براساس امتیازهایی است که کارکنانشان کسب می‌کنند.

یکی از سخن‌گویان لینکدین فعالیت روی بازی‌های درون‌برنامه‌ای را تأیید کرد؛ اما گفت که تاریخ دقیق راه‌اندازی این بازی‌ها هنوز مشخص نیست. او افزود که هدف از افزودن بازی‌های پازلی در لینکدین، ایجاد روابط عمیق‌تر و فرصت گفت‌وگوی بیشتر و افزودن سرگرمی به این پلتفرم است.

مایکروسافت، شرکت مادر لینکدین، با تولید کنسول ایکس باکس و تصاحب شرکت اکتیویژن بلیزارد و شرکت زنیمکس، اکنون غول عرصه‌ی بازی به‌حساب می‌آید. مایکروسافت توانست به‌کمک شرکت‌های فعال در حوزه‌ی بازی و فروش کنسول ایکس باکس در سه‌ماهه‌ی گذشته حدود ۷٫۱ میلیارد دلار درآمد کسب کند. هنوز نقش مایکروسافت در تصمیم لینکدین مبنی‌بر افزودن بازی به این پلتفرم تأیید نشده است.

بازی‌ها همیشه در میان برنامه‌های پرطرفدار برای گوشی‌ها و کامپیوتر شخصی جای داشته‌اند و از بین آن‌ها نیز بازی‌های پازلی یکی از دسته‌بندی‌ها محبوب‌ در بین کاربران هستند.

پلتفرم‌های گوناگون از مدتی پیش برای افزایش کاربران خود از بازی استفاده کرده‌اند. نیویورک تایمز یکی از پلتفرم‌هایی است که توانست با افزودن بازی وُردل کاربران قدیمی را در‌کنار خود نگه‌ دارد و کاربران جدیدی را به خود جذب کند.

فیسبوک، بزرگ‌ترین شبکه‌ی اجتماعی جهان، از اپلیکیشن مستقل بازی خود بهره‌های فراوانی برد؛ اما در سال ۲۰۲۲ با‌توجه‌‌به کاهش کاربرانش، مجبور به شد این اپلیکیشن را تعطیل‌ کند. امروزه، فیسبوک توجه خود را بر فروش هدست واقعیت مجازی متا کوئست متمرکز کرده است.

لینکدین برای افزایش کاربران و بهبود نحوه‌ی استفاده از پلتفرم خود، قابلیت‌های جدیدی مانند آموزش آنلاین و توسعه‌ی حرفه‌ای و ایجاد ابزارهای ویدئویی بیشتر را رأس کار خود قرار داده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تغییر رمز اینستاگرام
تمام روش‌ های تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی

رمز اینستاگرامتان را فراموش کرده‌اید و اکنون می‌خواهید آن را تغییر دهید؟ در این مقاله با روش‌ تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی آشنا شوید.

5
یک روز پیش
قیمت گوشی اوپو در بخش محصولات زومیت
بازار موبایل آسیای جنوب‌شرقی نه زیر سلطه شیائومی است و نه سامسونگ

عنوان پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در جنوب شرق آسیا برای اولین‌بار به شرکتی غیر از سامسونگ و شیائومی تعلق گرفت.

18
2 روز پیش
تلویزیون شیائومی مدل Redmi Smart TV A Pro 2025 Energy-Saving Edition
تلویزیون‌های ۲۰۲۵ شیائومی ردمی با پنل ۱۲۰ هرتز 4K و قیمت منطقی معرفی شدند

شیائومی تلویزیون‌های جدیدش را با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و وضوح درخورتوجه معرفی کرد.

35
2 روز پیش
هوم اسکرین آیفون ۱۴ پرو
روش های مخفی کردن و قفل کردن برنامه ها در آیفون و آیپد

می‌خواهید برنامه‌ های آیفون خود را قفل یا مخفی کنید؟ iOS 18 با روش‌ ساده قفل و مخفی کردن اپلیکیشن‌ها در آیفون و آیپد کنار شما است.

10
یک روز پیش
منوی برنامه‌های گلکسی A15
چگونه گالری سامسونگ را قفل کنیم؟

اگر به‌دنبال روشی برای قفل کردن برنامه‌ی گالری در گوشی سامسونگ هستید، در این مقاله همراه زومیت باشید تا با روش‌های قفل گالری سامسونگ آشنا شویم.

11
یک ساعت پیش
بهترین ماوس گیمینگ
بهترین موس گیمینگ بازار [بهمن ۱۴۰۳]

در این مقاله از ضرورت خرید موس گیمینگ برای گیمرها، بهترین انواع و برندهای آن و مهم ترین نکات پیش از خرید صحبت کرده‌ایم.

33
2 روز پیش
بهترین گوشی برای عکاسی
بهترین گوشی های مناسب عکاسی در بازار ایران [بهمن ۱۴۰۳]

اگر به‌دنبال بهترین گوشی هوشمند برای عکاسی هستید، در مقاله‌ی پیش‌رو بهترین گزینه‌های بازار در رده‌ها‌ی قیمتی مختلف را خواهید یافت.

617
یک روز پیش
تبلیغات
DN-Snap

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات