بازی‌های سرگرم‌کننده پلتفرم لینکدین در دسترس قرار گرفتند

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
آیکون لینکدین / LinkedIn در نمایشگر آیفون
شبکه‌ی اجتماعی لینکدین با سه بازی جذاب و سرگرم‌کننده رسماً وارد صنعت ویدیوگیم شد.
تبلیغات

لینکدین شبکه‌ی اجتماعی نسبتاً قدیمی است که به‌خاطر فهرست‌های شغلی و مشاوره‌ی شغلی معروف است. حالا این شبکه‌ی اجتماعی وارد صنعت بازی شده و به‌طور رسمی مجموعه‌ای از بازی‌های پازل کلمات به سبک Wordle را در‌دسترس قرار داده است.

لینکدین سه بازی را معرفی کرده است: ۱. Pinpoint بازی کلمه‌محوری است که در آن بازیکنان باید موضوعی را از روی کلمات حدس بزنند؛ ۲. بازی Queens کمی شبیه سودوکو است؛ ۳. Crossclimb بازی چیستان‌مانندی است که شامل حدس‌زدن یک سری کلمات چهار‌حرفی و قرار‌دادن آن‌ها در ترتیب صحیح می‌شود.

بازی کلمات لینکدین
LinkedIn

لینکدین بازی‌‌ها را به‌عنوان «بازی‌های تفکر‌محور» توصیف می‌کند. بازیکنان هرکدام از آن‌ها را فقط یک بار در روز می‌توانند بازی کنند و امتیاز خود را با دوستانشان به‌اشتراک بگذارند. لینکدین روزهای بازی کاربر را می‌شمارد تا بازیکنان را تشویق کند که هر روز برگردند و بازی‌ کنند.

دانیل روث، سردبیر لینکدین، اعلام کرد که این پلتفرم در‌حال‌حاضر برنامه‌ای برای توسعه‌ی اپلیکیشن بازی مستقل ندارد. روث به انگجت گفت: «این بازی‌ها فقط برای بازی‌کردن طراحی نشده‌اند. ایده‌ی لینکدین بازی‌هایی است که می‌توانند به شما کمک کنند تا متفاوت فکر و با شبکه‌ی خود ارتباط برقرار کنید.»

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات