اینستاگرام چینش عمودی پست‌ها به‌جای مربعی را در پروفایل کاربران آزمایش می‌کند

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
مطالعه 1 دقیقه
آموزش ساخت کاور هایلایت اینستاگرام
اینستاگرام احتمالاً در آینده چینش پست‌ها در صفحه‌ی پروفایل کاربران را تغییر می‌دهد.
تبلیغات

اینستاگرام روی تغییر بزرگی در صفحه‌ی پروفایل کاربران کار می‌کند که در آن چینش پست‌ها به‌جای قالب مربعی به‌صورت مستطیل‌های عمودی نشان داده خواهند شد. برخی از کاربران این تغییر را مشاهده کرده‌اند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام می‌گوید: «اکثر قریب‌به‌اتفاق پست‌هایی که در اینستاگرام آپلود می‌شوند قالب عمودی دارند.» موسری می‌گوید عکس‌ها معمولاً نسبت ۴:۳ و ویدیو‌ها نسبت ۱۶:۹ دارند و تبدیل آن‌ها در قالب چینش مربعی، جلوه‌ی مناسبی ندارد.

چینش عمودی پست‌ها در صفحه‌ی پروفایل اینستاگرام
arlespinzon on Threads

به‌گفته‌ی موسری: «قالب مربع‌شکل از گذشته، زمانی که فقط می‌توانستید عکس‌ در اینستاگرام آپلود کنید، وجود داشته‌ است»، محدودیتی که اینستاگرام در سال ۲۰۱۵ آن را حذف کرد.

موسری می‌داند که این تغییر در چینش پست‌ها در پروفایل ممکن است برای افرادی که حساسیت بالایی در «تراز بودن همه‌چیز دارند» آزاردهنده باشد، اما می‌گوید که اینستاگرام باید برای محتوایی که امروزه در آن آپلود می‌شود، عملکرد بهتری داشته باشد.

کریستین پای، سخنگوی اینستاگرام، در بیانیه‌ای به ورج گفت: «ما در حال آزمایش تغییر چینش پست‌های پروفایل عمودی به‌کمک تعدادی از افراد هستیم. این یک آزمایش محدود است و قبل از هرگونه انتشار گسترده، به نظرات کاربران گوش خواهیم داد.»

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات