شبکه اجتماعی ایکس اکنون به افراد بلاک‌شده اجازه دیدن پست‌هایتان را می‌دهد

سه‌شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو ایکس / X توییتر سابق در پس زمینه اکانت ایلان ماسک
اکنون افرادی که در ایکس بلاک کرده‌اید امکان مشاهده‌ی پست‌های شما را دارند؛ اما قابلیت لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری برای آن‌ها دردسترس نخواهد بود.
تبلیغات

ایلان ماسک در اقدامی عجیب اعلام کرد از این پس افراد بلاک‌شده امکان مشاهده‌ی پست‌های شما را در ایکس (توییتر سابق) خواهند داشت. ماسک در پاسخ به سؤالی اعلام کرد که «بلاک‌ فقط مانع از تعامل با آن حساب کاربری می‌شود.»

پیش‌تر با با مراجعه به پروفایل ایکس کسی که شما را بلاک کرده بود، پیام You’re blocked نمایش داده می‌شد. علاوه‌بر مسدودشدن تمام پست‌ها، این قابلیت همچنین مانع از مشاهده‌ی پاسخ‌ها، رسانه‌های منتشرشده، لیست دنبال‌کنندگان و دنبال‌شوندگان آن حساب کاربری می‌شد.

طبق اعلام ورج، دلیل تغییر در روش عملکرد سیستم بلاک ایکس این است که کاربران با استفاده از اکانت‌های دیگر یا بدون لاگین همچنان می‌توانند پست‌های کاربری را که آن‌ها را بلاک کرده، مشاهده کنند. البته طبق اعلام برخی افراد، ایکس در حالت لاگین‌نشده مانع از مشاهده‌ی پروفایل دیگران می‌شود.

ماسک بارها مخالفت خود را با دکمه‌ی بلاک ایکس اعلام کرده است. سال گذشته او قابلیت مذکور را بی‌معنی توصیف کرد و گفت باید به‌جای آن از ویژگی دیگری برای بی‌صداکردن پیام‌های ناخواسته استفاده کرد. او همچنین گفته بود شاید به‌طور کلی امکان بلاک‌کردن افراد در ایکس را حذف کند و این ویژگی را فقط برای پیام‌های خصوصی ارائه دهد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات