اکنون می‌توانید در پست‌های شبکه اجتماعی تردز، موقعیت جغرافیایی را هم به اشتراک بگذارید

شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
اینستاگرام تردز / Instagram Threads روی آیفون حساب زومیت
متا در حال انتشار قابلیتی برای به‌اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی در شبکه‌ی اجتماعی تردز است.
تبلیغات

متا درحال انتشار قابلیت جدیدی برای پست‌های تردز است که به کاربران اجازه می‌دهد موقعیت مکانی خود را به‌اشتراک بگذارند. اگر این ویژگی برای شما فعال شده باشد، آیکون سنجاق را در بخش نوشتن پست مشاهده خواهید کرد که با ضربه‌زدن روی آن می‌توانید موقعیت جغرافیایی خود را اضافه کنید.

توجه داشته باشید که اضافه‌کردن موقعیت مکانی به پست تردز، نقطه‌ی دقیقی روی نقشه به‌اشتراک نمی‌گذارد. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با به اشتراک‌گذاشتن مواردی مانند نام شهر، محله یا رستوران، به مخاطبان خود بگوید در چه ناحیه‌ای حضور دارد. همچنین اگر پستی در تردز حاوی موقعیت مکانی باشد، با ضربه‌زدن روی آن می‌توان سایر پست‌های ثبت‌شده در مکان مورد نظر را مشاهده کرد.

به‌نوشته‌ی ورج، هنگامی که روی آیکون سنجاق در بخش نوشتن پست تردز ضربه بزنید، این شبکه‌ی اجتماعی مجموعه‌ای از گزینه‌ها را نشان خواهد داد. کاربر می‌تواند موقعیت خود را به‌صورت کلی با تگ‌کردن محلی که در آن حضور دارد، مشخص یا مکان‌های خاص‌تری را انتخاب کند. اگر قبلاً موقعیت مکانی خود را در پست اینستاگرام تگ کرده باشید، قابلیت جدید تردز برای شما آشنا به‌نظر می‌رسد.

ظاهراً قابلیت تگ‌کردن موقعیت جغرافیایی در تردز فعلاً فقط در اپلیکیشن موبایلی این شبکه‌ی اجتماعی در دسترس است؛ البته انتظار می‌رود به‌زودی در نسخه‌ی وب نیز ارائه‌ شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات