اکنون برای ویرایش پست‌هایتان در شبکه اجتماعی تردز ۱۵ دقیقه فرصت دارید

چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
لوگو اینستاگرام تردز / Instagram Threads روی آیفون ۱۳ پرو مکس
تردز علاوه‌بر افزایش زمان ویرایش پست‌ها، قابلیت‌های دیگری مانند افزودن متن جایگزین به تصاویر و ویدئوها را نیز به پلتفرم خود اضافه خواهد کرد.
تبلیغات

کاربران تردز تاکنون تنها پنج دقیقه برای ویرایش پست‌هایشان زمان داشتند؛ اما اکنون شبکه‌ی اجتماعی تردز اعلام کرده است که از این پس ۱۵ دقیقه فرصت دارند تا تغییرات مورد نظر را در پست‌هایشان اعمال کنند. اگر کاربران گزینه‌ی Fediverse Sharing را فعال کرده باشند، ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا پستشان در مستودان و سایر پلتفرم‌ها نمایش داده شود.

کاربران در پلتفرم‌های دیگر مانند ایکس (توییتر سابق) و مستودان نیز امکان ویرایش پست‌هایشان را دارند. کاربران ایکس با خرید اشتراک، یک ساعت فرصت دارند تا پست‌های خود را ویرایش کنند؛ درحالی که کاربران مستودان هر زمان که بخواهند می‌توانند پست‌های منتشرشده‌ی خود را به‌صورت رایگان ویرایش کنند.

تردز قابلیت جدیدی را ایجاد کرده است که به کاربران امکان می‌دهد کسانی که پست‌هایشان را ازطریق سایر سرورهای فدیورس دنبال یا لایک می‌کنند، ببینند. تردز ویژگی‌های جدیدی را به API خود نیز افزوده است. وقتی‌که کاربران پستی را ازطریق API ایجاد می‌کنند، تردز آن را به‌صورت خودکار با تعداد بیشتری از شبکه‌های اجتماعی (فدیورس وسیع‌تر) به‌اشتراک می‌گذارد.

قابلیت پیوست کردن لینک به پست‌ در تردز اکنون آسان‌تر خواهد شد. تردز به کاربران اجازه می‌دهد متن جایگزین تصویر (Alt text) را به تصاویر و ویدئوهای خود اضافه کنند. اعلان‌های بلادرنگ (real-time notifications) برای ریپلای‌ها نیز یکی‌ دیگر از قابلیت‌های جدید تردز به‌شمار می‌رود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات