لینکدین می‌گوید کاهش شدید تعداد فالوئر کاربران یک باگ بود و اکنون رفع شده است

چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
لوگو لینکدین درحال ذوب شدن
پس‌از گزارش‌های متعدد کاربران لینکدین مبنی‌بر ریزش شدید دنبال‌کنندگان آن‌ها، این پلتفرم رسماً اعلام کرد که مشکل به‌دلیل باگ رخ داده است.
تبلیغات

کاربران لینکدین روز گذشته با مشکل کاهش ناگهانی تعداد فالوئرهای خود مواجه شدند و برخی افراد حتی صدها فالوئر از دست دادند. این اتفاق باعث شد گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی پاکسازی حساب‌های جعلی، غیرفعال یا تکراری لینکدین آغاز شود، زیرا شرکت هنوز بیانیه‌ی رسمی منتشر نکرده بود.

برخی کاربران با اطمینان اعلام کردند لینکدین حذف اکانت‌های غیرفعال و جعلی را آغاز کرده است و عده‌ای دیگر خدمات خود را برای جلوگیری از مسدودشدن اکانت لینکدین تبلیغ کردند. این موضوع به‌خصوص برای افرادی که به‌منظور بازاریابی شخصی و حرفه‌ای، به دنبال‌کنندگان خود تکیه می‌کنند نگرانی‌هایی ایجاد کرد.

لینکدین درنهایت اعلام کرد که مشکل کاهش شدید فالوئرها را بررسی و حل کرده است، اما هیچ توضیحی درمورد دلیل این کاهش ناگهانی ارائه نداد. لینکدین با انتشار پستی در ایکس اشاره کرد که تیم فنی به سرعت وارد عمل شد و مشکل را برطرف کرد.

ریزش ناگهانی فالوئرهای کاربران لینکدین، نگرانی‌هایی را درباره‌ی تأثیر احتمالی چنین رویدادهایی بر کاربران حرفه‌ای این پلتفرم به‌وجود آورد، زیرا کاهش دنبال‌کننده می‌تواند اعتبار و روابط حرفه‌ای آن‌ها را تحت‌تأثیر قرار دهد.

مشکل کاهش شدید تعداد فالوئر اکانت‌های لینکدین به‌دلیل اطلاع‌رسانی‌نکردن به‌موقع این شرکت در حساب‌های رسمی، بیشتر مورد توجه قرار گرفت؛ زیرا اکانت ایکس لینکدین از سال گذشته به‌روزرسانی نشده بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات