دایرکت اینستاگرام با تمرکز بر تولیدکنندگان محتوا آپدیت شد

جمعه ۱۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
صفحه اصلی اینستاگرام روی گوشی درکنار لوگو اینستاگرام
متا بخش دایرکت اینستاگرام را با تمرکز بیشتر روی افراد معروف و تولیدکنندگان محتوا به‌روزرسانی می‌کند.
تبلیغات

اینستاگرام از به‌روزرسانی بخش دایرکت این شبکه‌ی اجتماعی محبوب خبر داد. به‌روزرسانی جدید به ارتقاء تجربه‌ی کاربری آن دسته از کاربرانی که تعداد زیادی پیام دریافت می‌کنند، کمک خواهد کرد.

قابلیت جدید اینستاگرام به کاربرانی مانند تولیدکنندگان محتوا و اینفلونسرها کمک می‌کند تا به دسته‌بندی و فیلترکردن پیام‌های دریافتی بپردازند. پیام‌های دریافتی بر اساس تنظیمات کاربر، دیگر در صفحه‌‌ی اصلی دایرکت اینستاگرام نمایش داده نمی‌شوند.

قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام به تولیدکنندگان محتوا و افراد معروف اجازه می‌دهد تا پیام‌های دریافتی را بر اساس تعداد فالوئر، اکانت‌های تاییدشده‌ی اینستاگرام، برندها، افراد تولیدکننده‌ی محتوا و چند پارامتر دیگر دسته‌بندی کنند.

تغییرات دسته بندی و فیلتر دایرکت اینستاگرام
Instagram

به‌روزرسانی بخش دایرکت اینستاگرام به افرادی که پیام‌های زیادی دریافت می‌کنند، این امکان را می‌دهد تا اولویت‌ پیام‌های دریافتی را مشخص کنند. به‌این‌ترتیب، پیام‌هایی که برای کاربر مهم‌اند و تاثیر زیادی در روابط و کسب‌و‌کارش دارند، پیش‌تر از سایر پیام‌ها نشان داده خواهند شد.

یک بخش جداگانه با نام Story Replies نیز به دایرکت اینستاگرام افزوده خواهد شد تا پیام‌های مربوط‌به استوری، به‌صورت جداگانه از سایر پیام‌ها نمایش داده شوند. تصمیم اینستاگرام برای تحول در بخش دایرکت پس‌از آن صورت گرفت که تولید کنندگان محتوا و افراد مشهور از سختی سروکله زدن با بخش دایرکت شکایت داشتند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام در پستی گفت: «سروکله زدن با بخش پیام‌های دریافتی اینستاگرام می‌تواند طاقت‌فرسا باشد. نتیجتاً ما فیلترهایی را در این بخش قرار دادیم تا پیام‌های مهم‌تر از نظر کاربر، پیش‌تر از سایر پیام‌ها نمایش داده شوند. بخش دایرکت اینستاگرام نیاز به تغییرات بیشتری برای بهبود دارد اما این تصمیم، گامی کوچک برای بهبود شرایط خواهد بود.»

دسته‌بندی و فیلتر کردن دایرکت اینستاگرام، با عنوان Sort & Filter در ابتدای این بخش قابل مشاهده خواهد بود. کاربر می‌تواند پیام‌های دریافتی را با پارامتر‌هایی نظیر تعداد فالوئر فرستنده‌ی پیام یا اولویت دادن به پیام‌های جدید‌تر، فیلتر کند. این موضوع به کاربر کمک می‌کند تا پیام‌های ارسال شده توسط برندها و اشخاص مهم درمورد ایده‌های کسب‌وکار را راحت‌تر مشاهده کند.

امکان فعال‌سازی تنظیمات بیشتری نظیر حساب‌های احراز هویت شده، حساب‌های مربوط‌به کسب‌وکارها و سازندگان محتوا و یا حتی نمایش حساب‌هایی با تعداد مشخصی فالوئر، وجود خواهد داشت. اینستاگرام می‌گوید که در آینده بخش دایرکت را بیشتر توسعه خواهد داد.

شرکت متا پیش‌تر نیز تغییراتی را برای فیلتر پیام‌های دریافتی در پیام‌رسان واتساپ اعمال کرده بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات