کانال‌های اینستاگرام، حرفه‌ای‌تر می‌شوند

چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳
مطالعه 1 دقیقه
لوگو اینستاگرام
اینستاگرام راه‌های تعاملی بیشتری برای تولیدکنندگان محتوا به‌منظور تعامل بیشتر با کاربران در کانال‌ها معرفی کرد.
تبلیغات

اینستاگرام در‌حال اضافه‌کردن ویژگی‌های جدیدی به کانال‌‌ها است که به سازندگان محتوا راه‌های بیشتری برای تعامل مستقیم با دنبال‌کنندگان خود می‌دهد.

متا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوا می‌توانند Replies را در کانال‌های خود فعال کنند و به شرکت‌کنندگان اجازه دهند تا به پیام‌ها و نظرات یکدیگر پاسخ دهند؛ درست مانند آنچه قبلاً در پست‌های اینستاگرام امکان‌پذیر بود.

خالقان محتوا می‌توانند «پرسش‌های محدود زمانی» را در قالب Prompts در کانال‌های خود منتشر کنند. این پرسش‌ها به‌صورت سؤالاتی نظیر «امروز برای شام چه می‌خورید؟» مطرح می‌شوند تا تعامل مخاطبان را افزایش دهند.

اعضای کانال ۲۴ ساعت فرصت دارند تا با متن یا عکس به پرسش‌های طرح‌شده در کانال پاسخ دهند یا نظرات دلخواه خود که سایر کاربران ارائه کرده‌اند، لایک کنند.

اینستاگرام معیارهای جدیدی برای اندازه‌گیری عملکرد سازندگان محتوا ارائه می‌دهد که شامل مجموع تعاملات و اشتراک‌گذاری استوری‌ها و آرای نظرسنجی‌ها می‌شود. همچنین، این شبکه‌ی اجتماعی «راهنمایی‌های شخصی و عملی» برای کمک به سازندگان محتوا در رشد و مدیریت مخاطبانشان ارائه می‌دهد.

فعلاً زمان دقیق انتشار قابلیت جدید اینستاگرام مشخص نیست. متا نمی‌گوید که آیا ویژگی‌های جدید کانال در اینستاگرام‌ برای پلتفرم‌های دیگر مانند فیسبوک مسنجر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات