مایکروسافت تیمز با اپلیکیشن‌های سازمانی SAP ادغام می‌شود

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت و SAP در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند همکاری استراتژیکشان را گسترش می‌دهند. به‌موجب این همکاری، تیمز با برخی از اپلیکیشن‌های سازمانی SAP ادغام می‌شود.
تبلیغات

در چند سال اخیر، مایکروسافت و SAP، دو شرکت نرم‌افزاری بزرگ، اعلام کرده‌اند قصد دارند همکاری تجاری استراتژیک خود را گسترش دهند. ۲۲ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۳ بهمن ۱۳۹۹) مایکروسافت و SAP باردیگر از گسترش همکاری‌های تجاری خبر دادند. به‌عنوان بخشی از قرارداد جدید، این دو شرکت اعلام کردند قصد دارند مایکروسافت تیمز را با اپلیکیشن‌های سازمانی SAP ادغام کنند.

براساس گزارش خبرگزاری ZDNet، مایکروسافت و SAP در پی ادغام هرچه‌ بیشتر تیمز با SAP S/4HANA و SAP SuccessFactors و SAP Customer Experience هستند. این دو شرکت اعلام کردند سرویس‌های مذکور تا اواسط سال ۲۰۲۱ ادغام می‌شوند و مشتریان امکان دسترسی به آن‌ها را خواهند داشت. 

به‌گفته‌ی مایکروسافت و SAP، فرایند اضافه‌شدن SAP S/4HANA به پلتفرم رایانش ابری آژور (Azure) را تسریع می‌کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهد از حداقل سال ۲۰۱۱ تاکنون، مایکروسافت و SAP در تلاش بوده‌اند نرم‌افزارها و سرویس‌های سازمانی SAP را روی آژور اجرا کنند.

سال ۲۰۱۴، مایکروسافت و SAP اعلام کردند تعدادی از اپلیکیشن‌های اصلی و مهم SAP گواهی آژور را دریافت کرده‌اند و تا قبل از آن‌، سرویس‌های مذکور به سرورهای ابری آمازون متکی بودند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات