این اپلیکیشن، گوشی شما را به نمایشگر ثانویه دوربین تبدیل می‌کند

عکس از زن و مرد جوان آسمان آبی روز روشن
نرم‌افزار جدید Monitor and Control سونی به شما امکان می‌دهد گوشی و تبلت را به منظره‌یاب دوربین‌های عکاسی تبدیل کنید.
تبلیغات

سونی نرم‌افزار موبایلی جدیدی به نام Monitor and Control رونمایی کرده است که به تولیدکنندگان محتوا امکان می‌دهد از راه دور تنظیماتی مثل اکسپوژر، فوکوس و رنگ را در دوربین تغییر دهند. این اپلیکیشن در گوگل پلی و اپ استور منتشر شده و با دوربین‌های فیلم‌برداری FX6 و FX3 و FX30 سازگاری دارد.

عکاس در حال تصویربرداری از یک مرد جوان

بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی سونی، کاربران می‌توانند با Motion and Control گوشی یا تبلت خود را به نمایشگر ثانویه برای دوربین تبدیل کنند. همچنین می‌توان گوشی را با پایه‌ای ویژه، مستقیماً به بالای دوربین وصل کرد. قبلاً چند مدل گوشی سونی با قابلیت مشابه در دسترس قرار گرفتند و در نقش منظره‌یاب 4K برای برخی از دوربین‌ها ظاهر شدند. البته در آن حالت، گوشی وابسته به اتصال سیمی است.

یک مرد در حال عکس گرفتن از یک دختر جوان با لباس زرد

نمایشگر ثانویه‌‌ی گوشی یا تبلت، دسترسی به تنظیماتی مثل ویوفرم و هیستوگرام تمام‌صفحه را امکان‌پذیر می‌کند. کنترل نقطه‌ی فوکوس یکی دیگر از قابلیت‌های هیجان‌انگیز است. ازطریق اپلیکیشن Motion and Control می‌توان ضبط ویدیو را شروع و متوقف کرد و سراغ تنظیم تعادل سفیدی و ایزو رفت.

محیط داخلی نرم افزار ویرایش عکس سونی

نرم‌افزار Monitor and Control سونی رایگان است و هم‌اکنون می‌توانید آن را برای آیفون، آیپد و گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی دانلود کنید. برای مشاهده‌ی ارزان‌ترین قیمت دوربین عکاسی ازجمله قیمت دوربین سونی و همچنین قیمت گوشی می‌توانید وارد بخش محصولات زومیت شوید.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات