نسخه آزمایشی جدید واتساپ میانبری برای هوش مصنوعی دارد

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیکون واتساپ / WhatsApp / واتس اپ نسخه iOS روی آیفون
میان‌بر جدید واتساپ استفاده از چت‌بات هوش مصنوعی را آسان‌ می‌کند. این نسخه‌ی آزمایشی به‌زودی برای کاربران بیشتری دردسترس خواهد بود.
تبلیغات

در رویداد مجازی متا کانکت ۲۰۲۳، متا اعلام کرد که واتساپ به چت‌بات هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. از آن زمان، قابلیت چت مبتنی‌‌بر هوش مصنوعی، تنها برای تعدادی از آزمایش‌کنندگان نسخه‌ی بتا در‌دسترس قرار گرفته است. هنوز زمان مشخصی برای انتشار گسترده‌تر این نسخه اعلام نشده است؛ اما میان‌بر جدید واتساپ از نزدیک‌شدن آن خبر می‌دهد.

به‌گزارش WABetaInfo، واتساپ انتشار جدیدترین نسخه‌ی آزمایشی این برنامه، یعنی ۲٫۲۳٫۲۴٫۲۶ را آغاز کرده است که درحال‌حاضر برای دانلود از فروشگاه گوگل پلی دردسترس است. این نسخه میان‌بری جدید برای دستیار هوش مصنوعی دارد.

صفحه چت‌ واتساپ و میانبر اضافه‌شده هوش مصنوعی در بالای صفحه

در تصویر بالا، می‌توانید دکمه‌ی جدیدی را مشاهده کنید که در قسمت بالای تب چت‌ها اضافه شده است. این دکمه نشانی دایره‌ای‌شکل مشابه لوگو کورتانای مایکروسافت دارد.

با کلیک‌کردن روی دکمه‌ی یادشده، چت‌بات هوش مصنوعی به‌سرعت باز می‌شود تا به سؤالات شما جواب دهد. میان‌بر جدید واتساپ ارتباط با چت‌بات هوش مصنوعی را برای کاربران این برنامه آسان‌تر از قبل خواهد کرد.

این قابلیت فقط برای تعداد محدودی از کاربران اندرویدی دردسترس است که تازه‌ترین نسخه‌ی بتا را دریافت کرده‌اند. گفته‌ها حاکی از آن است که واتساپ قصد دارد در هفته‌های آینده، این ویژگی را دراختیار کاربران بیشتری قرار دهد.

طبق گزارش‌های قبلی، از ماه دسامبر (آذر و دی) تغییراتی در نحوه‌ی تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان (بک‌آپ) چت‌ها در گوشی های اندروید را شاهد خواهیم بود. درحال‌حاضر، این نسخه‌ها رایگان هستند؛ اما از ماه آینده نسخه‌های پشتیبان واتساپ در فضای ذخیره‌سازی حساب گوگل کاربران محاسبه خواهند شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات