بهترین اپلیکیشن‌های دابسمش برای اندروید و iOS

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
مطالعه 9 دقیقه
مردی در حال لب خوانی
آیا به‌دنبال اپلیکیشن ساخت دابسمش هستید؟ در این مقاله بهترین اپلیکیشن‌های رایگان ساخت دابسمش را برای اندروید و آیفون آماده کرده‌ایم.
تبلیغات

لازم نیست برای ساخت کلیپ شگفت‌انگیز اعجوبه‌ی موسیقی باشید، حتی لازم نیست بدانید که چگونه آواز بخوانید، چراکه صدها اپلیکیشن iOS و اندروید وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند دابسمش بسازید.

ویدیوهای دابسمش در شبکه‌های اجتماعی‌ای مانند یوتیوب، تیک تاک و موارد دیگر منبع سرگرمی بسیار خوبی هستند و برای ساخت آن‌ها به داشتن تجهیزات حرفه‌ای ویدئو یا صدا نیازی ندارید. تنها نکته‌ی مهم این است که لب‌های خود را حرکت دهید و دقیقاً در لحظه‌ی‌ خواندن آهنگ توسط خواننده‌ی اصلی، همان کلمات را بگویید.

در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های رایگان دابسمش برای انواع گوشی‌ آیفون و اندروید پرداخته‌ایم.

بهترین اپلیکیشن‌های ساخت دابسمش

همگام‌سازی حرکت لب‌ها با متن یک آهنگ می‌تواند کار چالش‌برانگیزی باشد. اگر اولین برداشت شما آن‌طور که می‌خواستید پیش نرفت، به تلاش خود ادامه دهید؛ چراکه تمرین یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ساخت یک دابسمش بی‌نقص است.

TikTok

ویدیویی در حال پخش در تیک تاک
فالو کردن تیم مورد علاقه در تیک تاک
بخش موسیقی تیک تاک
  • قیمت: رایگان، خرید درون‌برنامه‌ای
  • سازگاری: اندروید، ‌آی‌او‌اس

تیک تاک (TikTok) اپلیکیشن محبوب اشتراک‌گذاری موزیک ویدیو است و روزانه ۱۵۰ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد و تعداد کاربرانش با سرعت خیره‌کننده‌ای رشد می‌کند.

تیک تاک مجموعه‌ای جالب توجه از موسیقی و دیالوگ‌ها دارد که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت دابسمش استفاده کنید. تنها چند ضربه لازم است تا یک دابسمش با تیک تاک بسازید و فیلترها و انیمیشن‌های زیادی برای جذاب‌ کردن ویدیوهای شما ارائه می‌دهد.

مقاله مرتبط:

    همچنین، می‌توانید ویدیوهای تیک تاک را روی آیفون، اندروید، کامپیوتر شخصی و مک دانلود کنید و حتی به‌صورت آنلاین ببینید. فقط کافی است همین حالا آن را دانلود کنید و دابسمش‌های جذابی بسازید.

    Likee

    افزودن فیلتر در اپلیکیشن لایکی
    سال ۲۰۲۴ اپلیکیشن لایکی
    مردی درحال نواختن گیتار در اپلیکیشن لایکی
    • قیمت: رایگان
    • سازگاری: اندروید، ‌آی‌او‌اس

    Likee یکی از اپلیکیشن‌های معروف و قدیمی در زمینه‌ی ساخت و اشتراک‌گذاری ویدیوها به‌شمار می‌رود. رابط کاربری لایکی به‌مراتب بهتر از اکثر اپلیکیشن‌های رقیب در این فهرست است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا با استفاده از ویژگی همگام‌سازی لب، ویدیو بسازید. بخش ویرایش، صدها استیکر و فیلترهای موزیک دارد که برای ساخت بهترین محتوای ویدیویی مفید هستند.

    MadLipz

    پروفایل در madlipz
    کلیپ های ترند در madlipz
    به اشتراک گذاری در madlipz
    • قیمت: رایگان
    • سازگاری: اندروید، ‌آی‌او‌اس

    MadLipz اپلیکیشنی فوق‌العاده و رایگان برای ساخت دابسمش با بیش‌ از ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر جهان به حساب می‌آید که به‌خاطر محتوای منحصربه‌فرد همواره مورد تحسین قرار گرفته است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا ویدیوکلیپ را دوبله کنید؛ همچنین هزاران کلیپ دردسترس دارد و می‌توانید دیالوگ اصلی خود را به‌راحتی ضبط کنید. استفاده از این اپلیکیشن اصلاً دشوار نیست و رابط کاربری کاربرپسندی دارد.

    MadLipz یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای همگام‌سازی کامل صدا با لب‌های شما است. همچنین، مجموعه‌ای از ویژگی‌های معمول شامل فیدهای دسته‌بندی ترند و خاص را از میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

    Kwai

    لایو در Kwai
    ضبط ویدیو در Kwai
    ترندها در اکسپلور Kwai
    • قیمت: رایگان
    • سازگاری: اندروید، ‌آی‌او‌اس

    یکی دیگر از اپلیکیشن‌های همگام‌سازی لب که به شما پیشنهاد میکنیم، Kwai است و به شما اجازه می‌دهد ویدیوها را پست کنید، ببینید، لایک کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

    پس از ساخت ویدیوی همگام‌سازی لب با Kwai، می‌توانید ویدیوی خود را به‌راحتی کوتاه و ویرایش کنید و از دیگر امکانات آن بهره ببرید.

    علاوه‌براین، می‌توانید ویدیوهای همگام‌سازی لب خود را مستقیماً در شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام، فیسبوک و غیره به اشتراک بگذارید. فقط کافی است این اپلیکیشن را برای گوشی اپل یا گوشی اندروید خود دانلود کنید و یک ویدیوی همگام‌سازی لب برای سرگرمی بسازید.

    Triller

    ساخت ویدیو در Triller
    ویرایش در Triller
    به اشتراک گذاری در اپلیکیشن Triller
    • قیمت: رایگان
    • سازگاری: اندروید، ‌آی‌او‌اس

    Triller شبکه‌ی اجتماعی به‌اشتراک‌گذاری ویدیو است که به شما اجازه می‌دهد ویدیوهای جالب ضبط کنید و در عرض چند دقیقه با دیگران به‌اشتراک بگذارید. Triller با منابع غنی موسیقی خود، امکان همگام‌سازی صدا و تصویر در آیفون یا اندروید را برای کاربران فراهم می‌کند.

    شما امکان انتخاب آهنگ از بخش موسیقی اپلیکیشن یا بارگذاری موسیقی از موبایل خود را دارید. اگر چندین ویدیوی همگام‌سازی لب را به‌صورت همزمان ضبط کنید، Triller قادر به ادغام آن‌ها است.

    علاوه‌براین، فیلترهای جذاب برای شخصی‌سازی کلیپ‌های دابسمش شما ارائه می‌دهد و رابط کاربری آن روان است.

    Funimate

    قابلیت ویرایش قدرتمند اپلیکیشن Funimate
    هوش مصنوعی در اپلیکیشن Funimate
    کی فریم در اپلیکیشن Funimate
    • قیمت: رایگان، خریدهای درون برنامه‌ای
    • سازگاری: اندروید، ‌آی‌او‌اس

    Funimate اپلیکیشن فوق‌العاده‌ای برای ویرایش ویدیو در گوشی است که امکانات پیشرفته ویرایش ویدیو مانند افکت‌های متنی، ادغام ویدیو، برش ویدیو، فیلترها، انیمیشن‌ها، استیکرها و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

    شما می‌توانید در چند مرحله‌ی ساده یک ویدیوی همگام‌سازی لب بسازید و سپس آن را به روشی آسان ویرایش کنید. حتی اگر در زمینه‌ی ساخت ویدیو یا ویرایش ویدیو متخصص نیستید، Funimate همیشه به شما کمک می‌کند تا با موسیقی و ویدیوهای خود، ویدیوهایی فوق‌العاده بسازید. کافی است این اپلیکیشن را برای آیفون یا گوشی اندرویدی خود دانلود کنید و به‌راحتی ویدیوهای خلاقانه‌ی دابسمش بسازید.

    StarMaker

    افکت های خاص در StarMaker
    قالب های ویدیویی در StarMaker
    بخش موزیک StarMaker
    • قیمت: رایگان
    • سازگاری: اندروید، ‌آی‌او‌اس

    StarMaker که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های خوانندگی در گوگل پلی و اپ استور شناخته می‌شود، بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و به شما امکان می‌دهد ویدیوهای همگام‌سازی لب را با آهنگ‌های مورد علاقه‌تان در مجموعه‌های این برنامه ایجاد کنید.

    علاوه‌براین، این یک اپلیکیشن کارائوکه است که می‌توانید صدای طبیعی‌تان را با افکت‌های صوتی مختلف مانند Distant و Warm و Vinyl و Party و Fascinating ضبط کنید و سپس ویدیوهای ضبط‌شده خود را ویرایش کنید. شما همچنین می‌توانید در پخش زنده آواز بخوانید، بنابراین تمام دنیا می‌توانند به شما گوش دهند.

    جمع‌بندی

    هر اپلیکیشنی که در این مقاله معرفی کردیم، ابزارهای قدرتمندی را در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانند به شما کمک کنند تا بی‌دردسر ویدیوی دابسمش بسازید. مهم‌تر از همه، استفاده از این اپلیکیشن‌ها آسان است؛ همین موضوع به شما امکان می‌دهد تا روی ساخت ویدیوهای جذاب و خلاقانه تمرکز کنید.

    شما کدام‌یک اپلیکیشن‌های دابسمش را بیشتر می‌پسندید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز
    تبلیغات

    نظرات