ویژگی جدید یوتیوب: ردکردن بخشهای خستهکننده ویدیو با هوش مصنوعی
یوتیوب در حال کار روی قابلیتی جدید برپایهی هوش مصنوعی است تا از تماشای ویدیو خسته نشوید.
تبلیغات
یوتیوب در حال آزمایش قابلیت جدیدی برای دیدن بهترین بخشهای هر ویدیو با استفاده از هوش مصنوعی است. این ویژگی آزمایشی فقط برای کاربران سرویس اشتراکی یوتیوب پریمیوم ارائه میشود.
هوش مصنوعی از روی رفتار بینندههای هر ویدیو، قسمتهایی که کاربران میخواهند به آنها برسند را پیشبینی میکند. بدین ترتیب وقتی وارد ویدیو شوید، بهلطف هوش مصنوعی صرفاً بخشهای مهم را تماشا خواهید کرد.
مقالات مرتبط
پس از فعالشدن قابلیت جدید، هنگامی که کاربر برای جلو زدن ویدیو دو بار روی صفحه ضربه بزند، به لحظهی مهمِ تعیینشده توسط هوش مصنوعی میرود. البته این قابلیت برای همهی ویدیوها فعال نیست.
یوتیوب احتمالاً در تلاش است با قابلیت جدیدش، کاربران را به تهیهی اشتراک پریمیوم ترغیب کند. مشخص نیست که این قابلیت در نهایت از فاز آزمایشی خارج میشود یا نه.
داغترین مطالب روز
نظرات