واردکردن تاریخ تولد احتمالا برای کاربران واتساپ الزامی می‌شود

جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
آپدیت واتساپ
در نسخه‌ی آزمایشی جدید واتساپ، کاربران باید تاریخ تولد دقیق خود را در این پیام‌رسان وارد کنند.
تبلیغات

واتساپ درحال انتشار به‌روزرسانی آزمایشی جدیدی برای کاربران اندروید است که از آن‌ها می‌خواهد تاریخ تولد خود را برای مطابقت با قوانین اتحادیه‌ی اروپا تایید کنند. این قابلیت درحال حاضر برای برخی از نواحی ایالات‌متحده در دسترس قرار گرفته است و احتمالاً طی هفته‌های آینده در تعداد بیشتری از کشورهای جهان ارائه خواهد شد.

نسخه‌ی بتای ۲.۲۴.۱۲.۲۵ اندروید واتساپ از کاربران می‌خواهد سال تولد دقیق خود را وارد و آن را تأیید کنند. البته این اطلاعات هرگز دردسترس مخاطبان شما قرار نخواهد گرفت.

وارد کردن تاریخ تولد در واتساپ

براساس اعلام سایت WABetaInfo، پس از وارد کردن سال تولد در واتساپ، دیگر نمی‌توانید آن را تغییر دهید. بنابراین، قبل از ضربه‌زدن روی Yes, I am در کادر تأیید، مطمئن شوید که اعداد صحیح را وارد کرده‌اید.

واتساپ برای رعایت بهتر قوانین اتحادیه‌ی اروپا و بدون تحت‌ تأثیر قرار دادن حریم خصوصی کاربران یا خدشه‌دار کردن جنبه‌های امنیتی، به جزئیاتی مثل تاریخ تولد کاربران نیاز دارد و بنابراین ارائه‌ی این اطلاعات منطقی به‌نظر می‌رسد. این قابلیت جدید فقط ازطریق سرویس گوگل‌پلی بتا برای تعداد محدودی از کاربران اندروید و فقط در برخی ایالت‌های خاص آمریکا ارائه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات