تبلیغ جدید واتساپ، بازیگران سریال «خانواده مدرن» را گردهم می‌آورد [تماشا کنید]

سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو واتساپ روی گوشی اندرویدی در دست کاربر
واتساپ امکان چت گروهی بین کاربران گوشی آیفون و دستگاه‌های اندرویدی را آسان‌‌ خواهد کرد.
تبلیغات

واتساپ برای تبلیغ جدید خود، چهار شخصیت سریال تلویزیونی محبوب خانواده‌ی مدرن (Modern Family) را گردهم آورد. باتوجه‌به این تبلیغ، خانواده‌هایی که برخی از آن‌ها از گوشی آیفون و برخی از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنند، دیگر با مشکل حباب‌های سبز و محدودیت‌های چت گروهی اپل مواجه نخواهند بود.

کاربران آیفون در ایالات متحده اگر پیامکی به گوشی اندرویدی ارسال کنند،‌ به‌جای iMessage استاندارد قدیمی MMS فعال خواهد شد که فاقد قابلیت‌هایی همچون رمزگذاری و تصاویر با وضوح کامل است. به‌‌دلیل این محدودیت، بسیاری از کاربران گوشی آیفون ترجیح می‌دهند دوستان اندرویدی خود را به چت‌های گروهی دعوت نکنند.

واتساپ در این پیام تبلیغاتی نشان می‌دهد که جولی بوئن (در نقش کلیر دانفی) به جسی تایلر فرگوسن (میچل پریچت) توضیح می‌دهد که عکس‌های تار و لایک‌های عجیب‌و‌غریب گوشی اندرویدی‌اش، دلیل دعوت‌‌نشدن او به چت گروهی است.

در این ویدئو تبلیغاتی تای بورِل (در نقش فیل دانفی) و اریک استون استریت (در نقش کمرون تاکر)، شخصیت‌های سریال خانواده‌ی مدرن، از کاربران می‌خواهند که برای پیام‌رسانی یکپارچه و خصوصی بین گوشی‌های اندرویدی و گوشی آیفون از واتساپ استفاده کنند.

تبلیغ واتساپ زمانی منتشر شد که اپل تصمیم گرفته است، پشتیبانی از RCS را با iOS 18 به آیفون بیاورد. اپل اطلاعات زیادی درباره‌ی نحوه‌ی پشتیبانی از استاندارد RCS در گوشی آیفون ارائه نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات