بخش دیدگاه‌ها به پادکست‌های اسپاتیفای اضافه شد

سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بخش کامنت‌ها در پادکست اسپاتیفای
اسپاتیفای در تلاش برای افزایش تعامل کاربران با پلتفرمش، بخش دیدگاه‌ها را برای پادکست‌ها راه‌اندازی کرد.
تبلیغات

اسپاتیفای با راه‌اندازی بخش کامنت قصد دارد ارتباط بین تولیدکنندگان پادکست و کاربران را پررنگ‌تر کند. براساس بیانیه‌ی اسپاتیفای، کامنت‌ها از امروز در صفحه‌ی هر قسمت از پادکست نشان داده می‌شوند.

کاربران می‌توانند در بخش پایینی گزینه‌های پخش پادکست، کامنت‌ها را پیدا کنند. در‌حال‌حاضر، تمامی پست‌های بخش کامنت در حالت خصوصی قرار می‌گیرند و تولیدکنندگان پادکست کنترل کاملی بر کامنت‌های نمایش‌داده‌شده خواهند داشت. آن‌ها می‌توانند هر کامنتی را از حالت انتشار خارج کنند. تولیدکنندگان پادکست درصورت تمایل می‌توانند کامنت‌های هر اپیزود را باز بگذارند یا به‌طور کلی کامنت‌ها را غیرفعال کنند.

خالقان محتوا برای دسترسی به بخش کامنت‌ها باید از نرم‌افزار Spotify for Podcasters استفاده کنند. به‌محض ثبت کامنت جدید، نوتیفیکیشنی برای صاحب پادکست ارسال می‌شود. به‌علاوه، آن‌ها به ابزارهای ویژه‌ای برای نظارت بر عملکرد کامنت‌ها دسترسی خواهند داشت.

اسپاتیفای می‌گوید کاربرانی که با قابلیت‌هایی مثل نظرسنجی و پرسش‌و‌پاسخ تعامل دارند، معمولاً در بازه‌ی زمانی ۳۰ روزه باردیگر به پادکستی که گوش داده‌اند، برمی‌گردند. این دسته از کاربران، زمان بیشتری را درمقایسه‌با کاربران معمولی صرف گوش‌دادن به پادست می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات