اپلیکیشن گوگل اکنون قابلیت جست‌وجو میان مخاطبان، اپ‌ها و تنظیمات گوشی اندروید را هم دارد

سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
آیکون گوگل Google روی نمایشگر زیر ذره بین
کاربران اپلیکیشن گوگل می‌توانند به نتایج‌ کامل‌تر و مفیدتری ازطریق جست‌وجو در مخاطبان و اپلیکیشن‌ها و تنظیمات گوشی دست یابند.
تبلیغات

براساس شواهد به‌دست‌آمده از نسخه‌ی بتا اپلیکیشن گوگل، به‌نظر می‌رسد این اپلیکیشن به‌زودی در مخاطبان و اپلیکیشن‌‌ها و تنظیمات دستگاه جست‌وجو کنند و اطلاعات به‌دست‌آمده را مستقیماً در نتایج جست‌وجو نشان می‌دهد.

براساس گزارش Android Authority، با قابلیت جدید اپلیکیشن گوگل، کاربران می‌توانند درخواست خود را در بخش نوار جست‌‌وجو وارد کنند و به نتایج مرتبطی دست یابند که نه‌تنها ازطریق وب، بلکه از فهرست مخاطبان و اپلیکیشن‌های نصب‌شده و تنظیمات دستگاه جمع‌آوری شده است.

تنظیمات قابلیت جست‌وجو اپلیکیشن گوگل در تنظیمات، مخاطبین و اپلیکیشن‌ها
غیرفعالسازی جست‌وجو اپلیکیشن گوگل در تنظیمات، مخاطبین و اپلیکیشن‌ها
تنظیمات قابلیت جست‌وجو اپلیکیشن گوگل در تنظیمات، مخاطبین و اپلیکیشن‌ها
جست‌وجو اپلیکیشن گوگل در مخاطبین

ویژگی جدید اپلیکیشن گوگل مستقل‌ از لانچر پیکسل عمل می‌کند؛ بنابراین، همه‌ی کاربران صرف‌نظر از اینکه از گوشی پیکسل استفاده می‌کنند یا نه، می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند. پیش‌تر امکان جست‌‌وجو در اپلیکیشن‌ها ازطریق اپلیکیشن گوگل امکان‌پذیر بود؛ اما جست‌وجو در مخاطبان و تنظیمات دستگاه، قابلیت کاملاً جدیدی را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربران می‌توانند با استفاده از تنظیمات قابلیت Autocomplete انتخاب کنند که آیا به مشاهده‌ی نتایج جست‌وجو در مخاطبان و اپلیکیشن‌ها و تنظیمات دستگاه تمایل دارند یا نه.

گوگل فعلاً در حال آزمایش قابلیت جدید اپلیکیشن گوگل است. باتوجه‌‌به اینکه این قابلیت در نسخه‌ی بتا مشاهده شده است، احتمالاً در آینده‌ای نزدیک دردسترس عموم قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات