مارکز براونلی (MKBHD) ایرادات اپلیکیشن پرحاشیه والپیپر خود را رفع می‌کند؛ اما برچسب قیمتی ۵۰دلاری پابرجاست

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن والپیپر Panels
یوتیوبر معروف، مارکز براونلی معروف به MKBHD قول داد مشکلات اپلیکیشن جنجالی والپیپر خود را که Panels نام دارد رفع کند.
تبلیغات

در دنیای امروز، پیداکردن والپیپر رایگان برای گوشی‌های هوشمند بسیار آسان است. اپلیکیشن‌ها، وب‌سایت‌ها و ابزار‌های تولید تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی بی‌شماری وجود دارند که کتابخانه‌های عظیمی از والپیپرها را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهند. به‌هرحال، یوتیوبر معروف MKBHD (مارکز براونلی) اخیراً اپلیکیشن والپیپر جنجالی راه‌اندازی کرده که برای خرید اشتراک سالانه‌ی آن باید ۵۰ دلار بپردازید. در پی شکایت کاربران از عملکرد این اپلیکیشن، قیمت‌گذاری و دسترسی‌هایی که به بخش‌های مختلف گوشی دارد، MKBHD قول داد تا با حفظ برچسب قیمت فعلی، برنامه را بهبود بخشد.

MKBHD اوایل هفته‌ی جاری اپلیکیشن Panels را برای دستگاه‌های iOS و اندروید منتشر کرد. اگرچه این اپلیکیشن رایگان ارائه می‌شود اما برای دسترسی به محتوای HD نیاز به اشتراک ماهانه‌ی ۱۲ دلاری یا سالانه‌ی ۵۰ دلاری دارید. کاربران همچنین می‌توانند با تماشای پشت سر هم دو تبلیغ، یک والپیپر خاص را با وضوح SD دانلود کنند.

علاوه‌بر طرح بحث‌برانگیز اپلیکیشن Panels، کاربران در فضای مجازی از دسترسی‌ها و تبلیغات بیش‌از حد این اپلیکیشن شکایت کرده‌اند. طبق اطلاعات درج‌شده در اپ‌استور اپل، اپلیکیشن مذکور می‌تواند از موقعیت مکانی و سایر شناسه‌های کاربران برای ردیابی آن‌ها استفاده کند. درصورت اجازه، این اپ می‌تواند فعالیت کاربران را در سایر برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها نیز ردیابی کند.

پس از اعتراضات کاربران، MKBHD در ایکس توضیح داد که دسترسی‌های ردیابی بیشتر ازطرف شبکه‌های تبلیغاتی پیشنهاد می‌شوند و Panels در واقع از کاربران درخواست به‌اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی آن‌ها را نخواهد کرد. این یوتیوبر قول داد توضیحات مربوط‌به جمع‌آوری داده‌ها را اصلاح کند و تعداد تبلیغات را برای کاربران پلن رایگان کاهش دهد.

به‌هر حال MKBHD قصد ندارد طرح اشتراک پولی Panels را ارزان‌تر کند. در عوض، او برای ارائه‌ی ویژگی‌هایی جدید تلاش می‌کند تا ارزش ۵۰ دلار را داشته باشد. این یوتیوبر اپلیکیشن والپیپر خود را در ویدیوی بررسی آیفون ۱۶ تبلیغ کرده بود؛ ویدیویی که در آن اپل را به‌دلیل ارائه‌ی محصولی ناقص مورد انتقاد قرار می‌دهد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات