اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون رایگان شده در پس زمینه یاسی

اپلیکیشن‌های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۰ مهر)

جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰مطالعه 11 دقیقه
گاهی اپ‌های پولی به مدت محدودی رایگان می‌شوند که بهترین فرصت برای نصب آن‌ها است. زومیت روزانه اپلیکیشن‌های رایگان‌شده را به شما معرفی می‌کند.
تبلیغات

حتماً برایتان پیش‌ آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و بخواهید آن را نصب کنید، اما وقتی متوجه می‌شوید که برای نصب باید آن را خریداری کنید، هیجانتان فروکش کند. اکثراً چنین تجربه‌ای داشته‌ایم و در مواجهه با این مسئله، احتمالاً فقط برنامه را به فهرست علاقه‌مندی‌ها اضافه کرده‌ایم.

خوشبختانه، گاهی برخی از اپلیکیشن‌های پولی به‌مدت محدودی رایگان می‌شوند و کاربران می‌توانند با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشند. عرضه‌ی رایگان اپلیکیشن‌ها توسط توسعه‌دهندگان با هدف افزایش تعداد مخاطبان انجام می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که بیشتر این اپ‌ها برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر به پرداخت درون‌برنامه‌ای نیاز دارند، بااین‌حال بررسی آن‌ها خالی از لطف نیست و گاهی موارد رایگان می‌توانند نیازتان را برطرف کنند. توصیه می‌کنیم حتماً اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده مورد نیاز خود را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌هایتان اضافه شوند و بعد آن‌ها را حذف کنید تا در زمان نیاز امکان نصب مجدد را داشته باشید.

کپی لینک

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آیفون و آیپد

برخی از برنامه‌های کاربردی پولی در آیفون و آیپد نیز به‌مدت محدودی رایگان می‌شوند که در ادامه به‌ چند مورد از بهترین‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم.

اپلیکیشن Tomato Timer

برنامه پومودورو Tomato Timer
برنامه پومودورو Tomato Timer در آیپد

💸 رایگان‌شده از ۲۸٫۹۹ دلار

یکی از راه‌های نجات‌دهنده برای جلوگیری از حواس‌پرتی و تمرکز کردن بر فعالیت‌ها، استفاده از تکنیک پومودورو است که برای آن برنامه‌های مختلفی را می‌توان پیدا کرد. اپلیکیشن Tomato Timer یکی از این برنامه‌ها محسوب می‌شود که درحال حاضر به‌صورت رایگان دردسترس قرار دارد و با دانلود و انتخاب گزینه Yearly آن در زمان نصب، می‌توانید آن را نصب کنید و بهره‌وری خود را افزایش دهید.

اپلیکیشن Newzik: Sheet Music Reader

اپلیکیشن Newzik: Sheet Music Reader
اپلیکیشن Newzik: Sheet Music Reader در آیپد

💸 رایگان‌شده از ۸٫۹۹ دلار

برنامه Newzik: Sheet Music Reader امکان دریافت خروجی صوتی از پارتیتور (Music Sheet) را فراهم می‌کند. با اسکن پارتیتور خود می‌توانید قسمتی را مشخص کنید و آن را در فایل PDF جداگانه ذخیره کنید. در این برنامه علاوه‌بر امکان اسکن، ابزارهای دیگر نظیر مترونوم، تیونر و ریکوردر نیز ارائه می‌شوند و حتی می‌توان آن را با پدال‌های بلوتوثی همگام کرد.

اپلیکیشن Beyond Scan: OCR & PDF Scanner

اپلیکیشن Beyond Scan OCR
اپلیکیشن Beyond Scan OCR nv در آیپد

💸 رایگان‌شده از ۳۹٫۹۹ دلار

امروزه ابزارهای مختلفی برای تبدیل عکس به متن دردسترس قرار دارد و اپلیکیشن Beyond Scan: OCR & PDF Scanner نیز علاوه‌بر قابلیت OCR برای استخراج متن از عکس، می‌تواند عکس‌ها یا متن استخراج‌شده را به فایل‌های PDF تبدیل کند. به‌عبارتی از این برنامه می‌توان برای تبدیل عکس به PDF نیز کمک گرفت. همچنین، امکان مدیریت و اشتراک‌گذاری فایل‌های PDF در این برنامه ارائه می‌شود. از ویژگی‌های برنامه Beyond Scan می‌توان به شناسایی حاشیه‌ها، پیش‌نمایش، تغییر ابعاد قاب و شناسایی دست‌نوشته اشاره کرد.

اپلیکیشن Relaxing Tangle Pro

برنامه Relaxing Tangle Pro
اپلیکیشن Relaxing Tangle Pro

💸 رایگان‌شده از ۰٫۹۹ دلار

اگر می‌خواهید دقایقی را با آرامش سپری کنید و ذهن خودتان را از هرچیزی خالی کنید، اپلیکیشن Relaxing Tangle Pro می‌تواند به کمکتان بیاید. این برنامه دارای Screen Saverهای تعاملی است که امکان شخصی‌سازی نیز دارد. برنامه بیش‌از ۵۰ بازی و شبیه‌ساز را دربر می‌گیرد که به لمس روی صفحه واکنش نشان می‌دهند و به‌کمک آن می‌توانید سرگرم شوید و همراه با موسیقی ملایم آن استراحت خود را دلپذیرتر کنید.

اپلیکیشن Money Target

اپلیکیشن Money Target
اپلیکیشن Money Target

💸 رایگان‌شده از ۰٫۹۹ دلار

مدیریت مالی و محاسبه مخارج ماهانه یکی از وظایف و مهارت‌هایی است که همه‌ی افراد با آن مواجه می‌شوند و باید آن را کسب کنند و به‌کار بگیرند. هرچند در روزهای کنونی پولی برای سپرده‌گذاری نمی‌ماند؛ اما همین که با کمک برنامه‌ای روی گوشی هر لحظه و در هر مکانی بتوانید مخارج خود را ثبت کنید و در آخر هر ماه گزارشی درشکل نمودار داشته باشید، فواید خودش را دارد و در درازمدت می‌تواند امیدوار بود تا هزینه‌های غیرضروری را کاهش دهید.

اپلیکیشن Money Target مخارج را به دو بخش ضروری (وام، اجاره، قبوض و...)، مخارج روزانه (لباس، سینما، رستوران و...) تقسیم می‌کند تا بدین ترتیب بتوانید بودجه‌بندی بهتری داشته باشید.

اپلیکیشن Alook Widget

اپلیکیشن Alook Widget در آیپد
اپلیکیشن Alook Widget در آیپد

💸 رایگان‌شده از ۰٫۹۹ دلار

برنامه Alook Widget همان‌طور که از نامش می‌توان حدس زد برنامه‌ای برای افزودن ویجت‌های مختلف از برنامه‌ها برای دسترسی سریع به آن‌ها است. این ویجت‌ها شامل بخشی برای شبکه که سرعت لحظه‌ای دانلود و آپلود را نمایش می‌دهد، از راه‌اندازی سریع بیش‌ از ۶ هزار اپلیکیشن پشتیبانی و امکان ایجاد ویجت‌های شخصی را نیز فراهم می‌کنند. همچنین، کاربر می‌تواند ازطریق ایجاد یک ویجت جدید دسترسی فوری به صفحات وب دلخواه خود داشته باشد.

برای نصب اپلیکیشن Alook Widget به iOS 9 به بالا نیاز دارید؛ اما هنوز با جدیدترین نسخه از آی‌اواس (iOS 18) سازگاری ندارد.

کپی لینک

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

مجموعه‌ی متنوعی از اپلیکیشن‌های اندروید امروز رایگان شده‌اند که از فهرست بلندبالای آن چند نمونه‌ی کاربردی را انتخاب کرده‌ایم.

اپلیکیشن Color Wheel

اپلیکیشن Color Wheel
اپلیکیشن Color Wheel انتخاب رنگ
اپلیکیشن Color Wheel در تبلت

💸 رایگان‌شده از ۰٫۹۹ دلار

اپلیکیشن انتخاب رنگ Color Wheel به شما کمک می‌کند رنگ‌های مکمل در گروه‌های دوتایی، سه‌تایی یا بیشتر را براساس نیاز انتخاب کنید یا حتی با اسکن یک رنگ ازطریق دوربین، کد رنگ مربوط به آن را در فرمت‌های مختلف استخراج کنید. این برنامه برای طراحان گرافیکی بسیار کارآمد خواهد بود.

بازی Galaxy Attack: Alien Shooter (Premium)

بازی Galaxy Attack

💸 رایگان‌شده از ۰٫۹۹ دلار

بازی Galaxy Attack: Alien Shooter در دورانی رقم می‌خورد که کره‌ی زمین در معرض خطر از جانب حملات بیگانگان قرار گرفته است و شما باید با یک سفینه جنگی در مقابل سیل حملات سفینه‌های دشمن فضایی بجنگید و از آن مراقبت کنید. این بازی حاوی بیش‌از ۱۶۰ مرحله با مأموریت‌های متنوع است و طراحی‌های گرافیکی جذابی دارد. نسخه‌ی معمولی این بازی نیز به‌مدت محدود به‌صورت رایگان امکان نصب دارد و می‌توانید آن را درکنار نسخه‌ی پریمیوم نصب کنید.

آیکون پک CircleDock 3D

آیکون پک CircleDock 3D
آیکون پک CircleDock 3D

💸 رایگان‌شده از ۱٫۴۹ دلار

آیکون پک CircleDock 3D برای اشخاصی توصیه می‌شود که می‌خواهند بیشترین شخصی‌سازی را در محیط کاربری گوشی خود اعمال کنند و ظاهری منحصربه‌فرد به گوشی خود بدهند. این برنامه دارای بیش‌از ۵ هزار آیکون متنوع برای برنامه‌ها است و با لانچرهای محبوب ازجمله Nova، Evie سازگاری دارد.

بازی Jewels Planet - Match 3 Games

بازی Jewels Planet Match 3 Gems

💸 رایگان‌شده از ۲٫۹۹ دلار

بازی Jewels Planet - Match 3 Games، بازی فکری و اعتیادآوری شبیه به بازی کندی کراش است که طراحی متفاوتی دارد و با خالی کردن صفحه از جواهرات شما را به سمت گنج اصلی هدایت می‌کند. این بازی برای اجرا نیاز به اینترنت ندارد و به‌صورت آفلاین نیز می‌توان ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برای خردکردن جواهرات باید ۳ مدل شبیه‌بهم را درکنار هم جابه‌جا کنید و هرچه تعداد بالاتر باشد، پاداش‌های بیشتری دریافت خواهید کرد.

اپلیکیشن Resume Builder - CV Template

برنامه Resume Builder - CV Template

💸 رایگان‌شده از ۴٫۹۹ دلار

برنامه Resume Builder - CV Template مجموعه متنوعی از الگوهای آماده رزومه را ارائه می‌کند که ازبین آن‌ها می‌توانید یک نمونه را انتخاب کنید و براساس اطلاعات خود بخش‌های آن را تکمیل کنید. دقت کنید که این الگوها اکثراً با تمرکز بر رزومه‌ی تحصیلی هستند و دربینشان فقط یک الگو با تمرکز بر شغل وجود دارد.

اپلیکیشن Resume Builder - CV Template مناسب برای رزومه به زبان انگلیسی است و با وجود داشتن قابلیت انتخاب زبان شخصی، اما وقتی در آن فارسی تایپ کردیم، حروف را شناسایی نکرد. علاوه‌براین، برنامه‌ی پولی رایگان‌شده برخلاف رزومه ساز آنلاین بدون اینترنت کار می‌کند و اطلاعات کاربر را نیز برای حفظ حریم شخصی فقط روی دستگاه ذخیره می‌کند.

اپلیکیشن PhotoApp: AI Photo Editor, Art

اپلیکیشن ویرایش عکس PhotoApp: AI Photo Editor, Art
اپلیکیشن PhotoApp: AI Photo Editor, Art

💸 رایگان‌شده از ۶٫۴۹ دلار

برنامه PhotoApp: AI Photo Editor با اتکا بر هوش مصنوعی می‌تواند فرایندهای ویرایش عکس را سرگرم‌کننده کند. با اشاره‌ای می‌توانید عکس خود را روی کاور مجلات معروف بگذارید و با فیلترهای مختلف آن را بهبود دهید، خلاقیتتان را به‌کار بگیرید و کلاژ یا آثار هنری درست کنید. این برنامه ویرایشگر حرفه‌ای عکس به‌حساب نمی‌آید.

فهرست برنامه‌های پولی رایگان‌شده‌ی اندروید و آیفون از قرار بالا است و با نصب آن‌ها می‌توانید از تمام قابلیت‌های آن‌ها بهره‌مند شوید. غالباً با یک‌بار نصب، این برنامه‌ها همیشه در فهرست اپلیکیشن‌های شما باقی می‌مانند.

اکنون نوبت شما کاربران عزیز زومیت است که به ما و سایرین بگویید نصب کدام برنامه را پیشنهاد می‌کنید؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات