پلی‌لیست جدید اسپاتیفای مخصوص زمان‌هایی است که اینترنت قطع می‌شود

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
اسپاتیفای
اسپاتیفای ویژگی پلی‌لیست آفلاین را برای مواقعی که اینترنت دردسترس نیست، معرفی کرد.
تبلیغات

بنابر بیانیه‌ی رسمی اسپاتیفای، این شرکت استریم موسیقی به‌تازگی ویژگی جدیدی به نام Offline Backup معرفی کرده است که به کاربران پریمیوم اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های اخیراً پخش شده و آهنگ‌های موجود در صف پخش را به‌صورت خودکار به‌عنوان یک لیست پخش آفلاین ذخیره کنند. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا حتی درصورت عدم دسترسی به اینترنت، به موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود گوش دهند.

این قابلیت جدید به‌گونه‌ای طراحی شده است که آهنگ‌های پخش شده‌ی اخیر و آهنگ‌های موجود در صف پخش را به‌صورت خودکار، در یک لیست پخش آفلاین ذخیره می‌کند. این لیست پخش به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود و شامل آهنگ‌هایی است که کاربر به‌طور منظم گوش می‌دهد. کاربران می‌توانند این لیست پخش را بر اساس هنرمند، حالت روحی و حتی ژانر فیلتر کنند.

سه گوشی از نمای روبرو درحال نمایش محتوای متنی
Spotify

برای استفاده از این ویژگی، کاربران باید گزینه Offline Listening را در تنظیمات فعال کنند و به‌تازگی حداقل به پنج آهنگ گوش داده باشند. پس از فعال‌سازی، لیست پخش آفلاین به‌طور خودکار در صفحه‌ی اصلی برنامه ظاهر می‌شود.

این ویژگی به‌ویژه برای مواقعی که کاربران فراموش می‌کنند آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود را دانلود کنند یا در مکان‌هایی با اتصال اینترنت ضعیف قرار دارند، مفید است. همچنین، این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا بدون استفاده از داده‌های اضافی یا فضای ذخیره‌سازی بیشتر، به موسیقی‌های خود دسترسی داشته باشند.

اسپاتیفای پس از آزمایش ویژگی Offline Backup با کاربران در سال گذشته و دریافت بازخورد مثبت، تصمیم گرفت آن را به‌صورت جهانی برای کاربران پریمیوم عرضه کند. ویژگی مذکور از این هفته برای دستگاه‌های دارای سیستم‌عامل اندروید و iOS و حتی در Android Auto و Apple CarPlay، دردسترس خواهد بود.

بنابر گفته‌ی اسپاتیفای، هدف از معرفی این ویژگی ایجاد تجربه‌ای بی‌وقفه و لذت‌بخش برای کاربران است، بدون توجه به اینکه کجا هستند یا چگونه به موسیقی گوش می‌دهند. این ویژگی جدید به کاربران امکان می‌دهد تا همیشه به موسیقی‌های موردعلاقه‌ی خود دسترسی داشته باشند و از تجربه‌ی گوش‌دادن به موسیقی لذت ببرند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات