باگ عجیب یوتیوب باعث مسدودشدن بسیاری از کانال‌ها شد

جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی پلتفرم یوتیوب با نوار ال‌ای‌دی قرمز
یوتیوب به اشتباه تعدادی از کانال‌ها را مسدود کرد و حالا درحال بازگرداندن آن‌ها است.
تبلیغات

یوتیوب اقدام به حذف چندین کانال به دلیل ادعای نقض سیاست‌های مربوط‌به اسپم و اقدامات فریبکارانه کرد که نگرانی گسترده‌ای را در میان کاربران ایجاد کرده است. این اقدامات، دسترسی کاربران به حساب‌های یوتیوب خود برای تماشای ویدیو یا گوش دادن به موسیقی در یوتیوب موزیک را مسدود می‌کند.

یوتیوب به خطای خود در حذف اشتباه کانال‌های مذکور اذعان کرده و درحال‌حاضر در تلاش است تا آن کانال‌ها را از مسدودبودن خارج کند.

گوگل در بیانیه‌ای در انجمن پشتیبانی، ضمن تأیید بروز اختلال در برخی کانال‌های یوتیوب، به عدم توانایی کاربران دردسترسی به اشتراک‌های یوتیوب پریمیوم، یوتیوب تی‌وی و یوتیوب موزیک و حذف فهرست‌های پخش و سایر محتوای ذخیره‌شده‌ی کاربران اشاره می‌کند.

گوگل می‌گوید درحال رفع مشکل است و کاربران به‌زودی مجدداً به کانال‌های خود، اشتراک‌های پولی و محتوای ذخیره‌شده دسترسی خواهند داشت.

به‌گفته‌ی گوگل، شاید کاربران در همان ابتدا به لیست‌های پخش و محتوای ذخیره‌شده‌ی خود دسترسی نداشته باشند و باید مدتی صبر کنند. یوتیوب هنوز دلیل بروز اختلال را به‌طور رسمی اعلام نکرده، اما انتظار می‌رود که پس از تکمیل فرآیند بازگردانی کانال‌های مسدودشده، جزئیات بیشتری منتشر شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات