اپلیکیشن والپیپر مارکز براونلی (MKBHD) با تبلیغات کمتر به‌روز شد

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
اپلیکیشن Panels در گوشی آیفون و پیکسل
اپلیکیشن والپیپر جنجالی یوتیوبر معروف، اکنون تبلیغات کمتری نشان می‌دهد و امکان دانلود رایگان والپیپر با وضوح بالاتر را فراهم می‌کند.
تبلیغات

اپلیکیشن والپیپر Panels که مارکز براونلی با نام مستعار MKBHD آن را توسعه داده است، پس از انتقاد کاربران از قیمت‌گذاری و سیستم تبلیغاتی برای حساب‌های رایگان، اولین به‌روزرسانی بزرگ خود را دریافت کرد. حساب کاربری Panels در ایکس اعلام کرد کاربران رایگان این اپلیکیشن اکنون می‌توانند با تماشای یک تبلیغ ساده، تصاویری با وضوح بالا دانلود کنند و دیگر خبری از تصاویر HD نیست.

اپلیکیشن Panels قبلاً برای دسترسی به تصاویر با وضوح کامل، کاربران را ملزم به خرید اشتراک ماهانه‌ی ۱۲ دلاری یا سالانه‌ی ۵۰ دلاری می‌کرد. همچنین، کاربران رایگان برای دانلود والپیپرها با وضوح استاندارد، باید دو تبلیغ تماشا می‌کردند. خوشبختانه Panels این الزام را برداشت و اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر HD را بدون مشاهده‌ی تبلیغات دانلود کنند.

از دیگر تغییرات Panels می‌توان به حدف تبلیغات از صفحه‌ی Explore اشاره کرد؛ جایی‌ که می‌توانید والپیپرهای جدیدی برای دانلود پیدا کنید. اکنون به‌جای تبلیغات، آثار هنری جدیدی به این بخش اضافه شده است.

به‌روزرسانی اپلیکیشن Panels هیچ تغییری در قیمت اشتراک Panels Plus اعمال نمی‌کند و البته این موضوع چندان هم تعجب‌آور نیست، زیرا براونلی می‌گوید: «ارائه‌ی چنین ارزشی برای نسخه‌ی پریمیوم، چالش شخصی ما است.»

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات