مایکروسافت وان‌درایو را متحول کرد؛ اپلیکیشن موبایل جدید، جست‌وجوی بهتر و فولدرهای رنگی

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
وان درایو جدید
وان‌درایو مایکروسافت به‌زودی با ویژگی‌های نوین و هوش مصنوعی، تجربه‌ی ذخیره‌سازی ابری را به‌طور محسوسی ارتقاء می‌دهد.
تبلیغات

سرویس ذخیره‌سازی ابری وان‌درایو (OneDrive) مایکروسافت به‌زودی با ویژگی‌های جدید ازجمله جستجوی بهبودیافته، اپلیکیشن موبایلی جدید و پوشه‌های رنگی در File Explorer به‌روز خواهد شد. از امروز، ویژگی کوپایلت وان‌درایو نیز برای تمامی مشتریان تجاری مایکروسافت فعال شده است.

سیستم جستجوی جدید وان‌درایو با فیلتر پیشرفته و نتایج دقیق‌تر، جستجوی فایل‌ها و پوشه‌ها را آسان‌تر می‌کند. طبق پست وبلاگی مایکروسافت، فرایند بهبود در عملکرد جستجو و زمان بارگذاری این سرویس نیز درحال انجام است و تا پایان ۲۰۲۴ دردسترس کاربران تجاری قرار خواهد گرفت.

فایل اکسپلورر ویندوز از پوشه‌های رنگی OneDrive پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت قصد دارد تا اواسط ۲۰۲۵ بهبودهایی در مدیریت اسناد در سرویس ذخیره‌سازی ابری خود ارائه کند و کارایی و قابلیت‌های پیمایش را بهبود دهد.

وان درایو جدید
Microsoft

نسخه‌ی جدید اپلیکیشن موبایل OneDrive به‌زودی برای iOS و اندروید منتشر می‌شود. این اپلیکیشن با قابلیت جستجوی هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد با زبان طبیعی عکس‌ها را پیدا کنند و همچنین امکان وارد کردن عکس از سایر خدمات ابری را فراهم می‌کند.

ویژگی کوپایلت به کاربران این امکان را می‌دهد که از دستیار هوش مصنوعی برای مدیریت فایل‌ها و پوشه‌ها استفاده کنند. این تغییرات در یک‌سال گذشته در وان‌درایو اعمال شده‌اند.

مایکروسافت در آینده برنامه‌های بیشتری برای وان‌درایو دارد که ازجمله می‌توان به تجربه‌ی بهبودیافته هنگام کار با عکس‌ها و ادغام Microsoft Designer برای ویرایش سریع عکس‌ها اشاره کرد. همچنین، ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید مانند گروه‌بندی خودکار فایل‌ها و اقدام‌های سریع با یک کلیک به‌زودی اضافه می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات